Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlien tarjoilut, miksi???

Juhlija
20.11.2021 |

Miksi juhlien tarjoiluun ei panosteta. Ymmärrän JOS ei ole varaa, mutta seuraavat esimerkit ihan keskipalkkaisten, työssäkäyvien juhlista:
- 50 vuotisjuhlat: tarjolla nakkikeittoa
- rippijuhlat: kalakeitto
- yo- juhlat: riisipuuro
- hautajaiset: pyttipannu
Nämä siis pääruokina, leipä, levite, alkoholittomat juomat + kahvi ja kuivakakku
…. Mutta silti?
Onko joku muu ollut juhlissa, joissa tarjoilu on ”yllättänyt”

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä liikut erikoisissa piireissä. Riisipuuro, wtf?

Vierailija
2/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas laihat tarjoilut. Oliko nämä siis saman perheen juhlissa kaikki, vai tunnetko montakin tällaista? 

Oletko kotoisin Laihilasta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalakeitto on hyvä, jos on kunnon lohisoppaa ja tarjolla esimerkiksi saaristolaisleipää.

Vierailija
4/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitot ja puurot on helppoja tehdä isommalekin porukalle. Pysyvät pitkään lämpimänä, ainakin paremmin kuin keitetyt perunat ja lihapullat. Ja itse tykkään, että juhlissa on hieman kevyempää ruokaa. Liian raskaasta väsähtää herkästi eikä herkkä vatsani välttämättä kestä.

Vierailija
5/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- nuukuus

- laiskuus

- rahapula

- evvk

Vierailija
6/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eri perheet / eri juhlat, emme asu Laihialla…. Minusta itsestä ihan outo käytäntö: syksyn ylioppilaan juhlien riisipuuroa ja luumukeittoa perusteltiin ”joulun läheisyydellä”…… mun mielestä yo- juhlat ovat yo- juhlat ja joulu on joulu

Vierailija
7/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-juhlija kirjoitti:

Ihan eri perheet / eri juhlat, emme asu Laihialla…. Minusta itsestä ihan outo käytäntö: syksyn ylioppilaan juhlien riisipuuroa ja luumukeittoa perusteltiin ”joulun läheisyydellä”…… mun mielestä yo- juhlat ovat yo- juhlat ja joulu on joulu

No onhan joulua hössötetty jo Elokuusta täälläkin. Hyvin oli oivaltanut pikkujoulut samalla 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän