Onko tavallista että huumeriippuvaisella on useimmiten hermot tosi kireällä?
Kommentit (25)
Pahinta narkeissa on ylimielisyys. Jopa siitä että toinen jos ei käytä on luuseri. Itse ovat ihan p.askahousuja. ei niitä kannata ees tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta narkeissa on ylimielisyys. Jopa siitä että toinen jos ei käytä on luuseri. Itse ovat ihan p.askahousuja. ei niitä kannata ees tuntea.
Sepä se, kaikki heidän kaverit jotka on vielä syvemmällä suossa ovat kuulemma luusereita, ihan eri sakkia, kaikki jotka käyttää vain pilveä ovat nössöjä amatöörejä, ne jotka käyttää pelkkää alkoholia vasta juntteja onkin. Joku ihme ylpeys niillä on erityisesti siitä, ettei itse "tykkää" alkoholista vaan käyttää kaikkia "parempia" (silti aina viinaa silloin ku muu on loppu). Kaikki päihteetöntä elämää elävät on tietty lampaita. Eli hienoja ja arvostettavia ihmisiä ovat... Hmmm lähinnä minä ja kaksi parasta "kaveria".
Oven takana. Päästä sisään, mä rakastan sua. Päästä sisään, haluun nähdä mun lapset. Päästä sisään, keskustellaan. Päästä sisään, mulla on oikeuksia. Päästä sisään. OK. Kun kerran noin ton asian ilmaisit.
Vierailija kirjoitti:
Ota normaali suomalainen mutta älä anna hänen juoda aamukahvia. Älä anna hänen juoda kahvia myöskään lounaaseen mennessä.
Mene sitten kyselemään kuulumisia ja tule raportoimaan miltä hänen hermonsa vaikuttivat.
Kahvia ei voi rinnastaa huumeisiin todellakaan, vaikka jotkut yrittävät. Minulla ei kiristä hermoja, vaikka en kahvia saisi. Ja kahvin juonnista pääsee helposti eroon, lopettaa vain juomasta. Kahvi ei koukuta.
Kamalat vierotusoireet jälki kitsat halusinatiot ymm. Jos ei saa kama lisää kun sen vaikutus lakka. Syystä ei humeklinikat.Sama se on alkoholisti ,viina rampit ymm. Kun keho hutaa vinaa ja ei rahaa siihen.Tai tupakoan lopetaja,kun rööki tekee mieli ja ei röökiä saatvilla.Ihan kitsoja,Kaikin saa läkityksen kun pyttä läkeitä niin alkoholisti ,narkki,kun tupakoitsiat Respti läkeet.