Postilaatikossa kutsu viettämään ystävänpäivää!
Eikä hajuakaan että keneltä! Mulla on ihailija! Tai stalkkeri.
Kommentit (33)
Miksi en tajunnu? Siis mitä siinä kutsussa sanottiin?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:20"]Miksi en tajunnu? Siis mitä siinä kutsussa sanottiin?
[/quote]
Tulin kotiin. Postilaatikossa oli kirje. Avasin sen. Se oli kutsu viettämään ystävänpäivää henkilön ? kanssa ensi lauantaina paikkaan XXXXX klo XXXX.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:20"]Miksi en tajunnu? Siis mitä siinä kutsussa sanottiin?
[/quote]
Tulin kotiin. Postilaatikossa oli kirje. Avasin sen. Se oli kutsu viettämään ystävänpäivää henkilön ? kanssa ensi lauantaina paikkaan XXXXX klo XXXX.
[/quote]
UUUU! Ootko sinkku vai varattu?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:20"]Miksi en tajunnu? Siis mitä siinä kutsussa sanottiin?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oon ollu reilun vuoden ajan niin sinkku että oon varmaan muuttunu takas neitsyeksi.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:29"]Aiotko mennä paikalle?
[/quote]
Tietty! Ainaki pusikkoon kurkkimaan.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:29"]Murtovarkaita liikkeellä?
[/quote]
Toivottavasti ei, kämppäkaveri säikähtäs :D Olis kyllä ovela suunnitelma!
Asutko Joensuussa? Ettei vain olis erään H:n ystävänpäiväjuhlat...
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:30"]Asutko Joensuussa? Ettei vain olis erään H:n ystävänpäiväjuhlat...
[/quote]
Hah :D Onneksi ei ole tuota pelkoa. Tai mistäs sitä tietää...
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:31"]Kuinka vanha oot, 13?
[/quote]
Kymmenisen vuotta lisää tuohon.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:20"]Miksi en tajunnu? Siis mitä siinä kutsussa sanottiin?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oon ollu reilun vuoden ajan niin sinkku että oon varmaan muuttunu takas neitsyeksi.
[/quote]
Lauantaina asiaan tulee selkeesti muutos! ;)))
Ykköset ylle ja sinne vaan! Onko joku julkinen paikka kumminki?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:36"]Ykköset ylle ja sinne vaan! Onko joku julkinen paikka kumminki?
[/quote]
On ihan tarpeeksi julkinen! Uskaltaa mennä.
Ystäväni sai kerran samanlaisen kutsun. Paikan päällä selvisi, että kutsuja oli hänen lyhytaikainen suhteensa parin vuoden takaa. Suhde päättyi aikanaan, koska ystävä sai tietää miehen olevan naimisissa. Ja oli edelleen kutsun lähettäessään... Ei tullut romanttisia treffejä eikä hottejakaan:(
onko sulla ketään ihastusta keneltä toivosit sen olevan?
Lähetä ystävä mielummin. Joku mies paikalle, herättää varmasti ihmetystä.
Oispa mullaki. Sais jotaki jännitystä elämään :D