Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä kivannäköinen merkitön nahkalaukku?

Vierailija
02.02.2015 |

vinkatkaa nettikauppoja, joista voi ostaa merkittömiä nahkalaukkuja =)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebay on kätevä paikka laukkuostoksille samoin huutonet.

Vierailija
2/6 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä sellainen. Itse meinasin tehdä niin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä sellainen. Itse meinasin tehdä niin :) - Osaatko sanoa, mitä nahkalaukun teettämien maksaa? Ja missä meinasit mahd teettää? - Sinänsä voisiin yhtään tietämättä kuvitella, että saattaisi olla jopa olla edullisempaa teettää oman lainen, kuin ostaa jonkin  yleisesti -wannabe laukku friikkien tietämien  " The Merkkilaukku"

..   

Vierailija
4/6 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vinkatkaa nettikauppoja, joista voi ostaa merkittömiä nahkalaukkuja =)

Laukku

Mikä laukku on?

Vierailija
5/6 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg! Minäkin innostuin tuosta teettämisestä, minulla on niin vaativa maku ja hirrrveästi ideoita💖💖 Juuri taas äsken selailin laukkuja netistä enkä ihastunut mihinkään. Mutta jos hintaa tulee reippaasti enemmän kuin 200, niin en taida viitsiä😯😭

t. Suklis

Vierailija
6/6 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetä sellainen. Itse meinasin tehdä niin :) - Osaatko sanoa, mitä nahkalaukun teettämien maksaa? Ja missä meinasit mahd teettää? - Sinänsä voisiin yhtään tietämättä kuvitella, että saattaisi olla jopa olla edullisempaa teettää oman lainen, kuin ostaa jonkin  yleisesti -wannabe laukku friikkien tietämien  " The Merkkilaukku"

..   

Haluan itse keskikokoisen laukun (mahtuu a4-kansio) ja kun kyselin hintaa, niin sain arvioksi 350eur. Minusta tämä oli ihan ok. Otin siis yhteyttä kaupunkini kenkä- ja laukkuverstaaseen ja tavoitteenani on tukea suomalaista käsityötä tällä projektilla. 

t. nro 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä