Olenko ainoa kenestä Tomi Björck
On todella kuuma! En pistäisi pahaksi jos illan tai pari Tomin kanssa viettäisin ;)
Kommentit (26)
Minulle tul siitä aina mieleen se vanha Kieku ja Kaiku - sarjakuva....
Tomin lämpötilasta en tiedä, mutta opettelisi edes puhumaan kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:51"]Tomin lämpötilasta en tiedä, mutta opettelisi edes puhumaan kunnolla.
[/quote]
Perusteletkos? Ihan hyvin saan selvää?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:50"]Et ole ainoa;)
[/quote]
En ymmärrä mikä kaikilla on Tomis vastaan? Luultavasti omat karvarintarekkakuskit on sitte kuumempia?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:49"]Oler ainoa. Pidä hyvänäsi.
[/quote]
kitoss
Se näyttää lähinnä hämmentyneeltä vauvalta, ja kun avaa suunsa niin 'loskat suuhun'... Plus ne tatskat! :D
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:51"]Tomin lämpötilasta en tiedä, mutta opettelisi edes puhumaan kunnolla. [/quote] Perusteletkos? Ihan hyvin saan selvää?
[/quote]
Kuuntele nyt hyvä ihminen miten Tomi puhuu. Aivan raivostuttava tyyli. Kyllä siitä selvän saa, mutta korvat vuotaa verta. Pidän kyllä kovasti muutamista hänen resepteistään eli en arvostele hänen ammattitaitoaan. Tv-kokin vain soisi osaavan myös puhua kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:50"]Et ole ainoa;)
[/quote]
En ymmärrä mikä kaikilla on Tomis vastaan? Luultavasti omat karvarintarekkakuskit on sitte kuumempia?
[/quote]
se sanoi kerran rumasti niin nyt kaikki av-mammelit vihaa sitä..
Ei kyllä minun makuuni yhtään...jotenkin... limainen.
En vihaa, mutta mielestäni hän on kovin llapsellinen , eikä kovin hyvä kokki. Sen perusteella mitä olen hänen ravintoloissaan syönyt, ja mitä telkkarissa nähnyt. Ja minua hiukan etoo ne tatskat. Ne näyttää epäsiisteiltä ja epäsiistin näköinen kokki on puistatus.
Ajattelin, että juttu jatkuisi "näytää possulta" ja olin tulossa sanomaan, että minusta myös! Ikävää, kun aamupuuropaketissa on loska-tompan kuva. Siinä kaurapuuroa sekoittaessa tulee väkisinkin mieleen että loskat suuhun!
Tatskat on seksikkäät. Nykyään on ruvennut mullekin tulemaan tuo "vauva" mielikuva, ennen oli seksikkäämpi.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:51"]Minulle tul siitä aina mieleen se vanha Kieku ja Kaiku - sarjakuva....
[/quote]
Reps. Vauva herää kun repesin tälle! Ihan oikeessa oot!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:06"]
Tatskat on seksikkäät. Nykyään on ruvennut mullekin tulemaan tuo "vauva" mielikuva, ennen oli seksikkäämpi.
[/quote]
mä ajattelin sitä kokkina! Eikös se ole kokki eikä aikuisviihdeartisti?nvai olenko mä sekoittanut sen johonkin muuhun...
Ei voi mitään mutta mulla tulee mieleen tyypin habituksesta aina tuo:
http://ruoka.ts.fi/assets/bjorck-600x399.jpg
vs.
Oler ainoa. Pidä hyvänäsi.