Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko koirasta paljon vaivaa, vaikka siitä on myös paljon iloa?

Vierailija
20.11.2021 |

Vähän kahden vaiheilla elinkumppanin hankkimisesta.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa koirasta on? Kuolaava ja typerä elukka, joka kusee ja paskoo pitkin lattioita koko ikänsä koska ne ovat liian tyhmiä oppiakseen sisäsiistiksi vaikka tekisit mitä, syövät kaikkea mahdollista syötävää ja syömäkelvotonta mikä taas saattaa aiheuttaa myrkytyksen ja kuoleman tai kalliiksi tulevan leikkauksen kun joku syötäväksi sopimaton sulamaton esine jää jumiin sen ruoansulatuselimistöön eikä tule sieltä itsekseen pois ja kaiken lisäksi uroskoirat kiimoissaan nylkyttävät jokaista vastaantulevaa ihmistä ja eläintä roiskien spermaa heidän / niiden päälle.

Iltalenkillä käyntikin on vastenmielistä noiden elukoiden kävelyttäjien takia, kun ne elukat vaan räksyttää ja riehuu. Kukaan ei näköjään viitsi kasvattaa niitä kultapuppeleitaan nykyään kunnolla.

Minusta on vastenmielistä kävelyttää koiraani, kun koiranvihaajat vaan räksyttää ja näyttää hapanta naamaa. Ihmisten luulisi osaavan käyttäytyä, vaan kun eivät viitsi sen vertaa itseään kouluttaa.

Jos koirat eivät opi sisäsiistiksi, on vika niiden omistajien, jotka eivät selvästikään ole koiriansa ansainneet.

Vierailija
42/42 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sinkku, kannattaa tosi tarkkaan harkita, kuka koiraa hoitaa, jos itse sairastut... Jos useampi ihminen taloudessa, kaikkien pitää sitoutua koiraan.

Minä vien koiran hoitolaan, jos tuntuu, että olen tulossa tosi kipeäksi. Tosin kahteen vuoteen en ole sairastanut päivääkään. Ja pari päivää koira kyllä pärjää vaikka sitä ei käytä tavallisilla lenkeillä, jos on vaan vähän kipeä ja pystyy kuitenkin pienet lenkit tekemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme