Mitä ihmettä voisi ostaa joululahjaksi 3-vuotiaalle pojalle?
Kyseessä oma poika enkä keksi yhtään mitään. Tähän saakka on ollut helppo keksiä hänelle lahjoja mutta nyt pää lyö ihan tyhjää. Lapsi ei myöskään osaa toivoa itse mitään, ei edes mainoslehtien avulla. Haluan itse ostaa edes yhden paketin hänelle ja viisi sukulaista kyselee mitä he voisivat ostaa. Duploja ja brio junarataa on niin paljon jo ettei ainakaan niitä, samoin pehmoleluja. Olisiko kellään lahjaideoita?
Kommentit (32)
Osta hyvä lastenkirja tai useampikin. Lahjaan kuuluu myös iltasatu joka ilta, jos ei vielä ole tapana.
Vierailija kirjoitti:
https://www.muovijalelu.fi/kauppa/lelut-ja-pelit/rooliasut-lapsille/roo…
Kiitos. Periaatteessa hyvä idea. Lapsella vain on aistiyliherkkyyksiä eikä siksi halua pitää päällään oikein mitään. Ap
Käyppäs kattoo sellanen kun jasmel.fi siellä kivoja välineitä liikkumiseen ja soittimia. Olet itse ostanut sieltä tosi laadukkaat ksylofonin ja kauniisti soivat marakassit, huiveja ja pehmeitä palloja.
Osta kiva reppu ja tossut, esim. Kettupenalla on hienoja
Sukulaisilta voi ainakin pyytää pehmeitä paketteja.
Vierailija kirjoitti:
Käyppäs kattoo sellanen kun jasmel.fi siellä kivoja välineitä liikkumiseen ja soittimia. Olet itse ostanut sieltä tosi laadukkaat ksylofonin ja kauniisti soivat marakassit, huiveja ja pehmeitä palloja.
Kiitos, kurkkaan tuon kaupan! Ongelmana lähinnä on että lapsella on jo niin paljon kaikkea, kaksi reppuakin ja satukirjoja vino pino. Ap
Sukulaisille kerrot vaatetarpeet ja itse ostat kirjan tai palapelin.
Taas sellainen ap, jolle ehdotetaan, ja hän vastaa että kiitos, mutta...
Mites olis joku älyhommeli...helppo palapeli, jota voisitte koota yhdessä? Tai joku rakenteluhomma?
Ymmärrän tuskan! No herkkuja yhteen pakettiin. Yhteen jonkun suosikki hahmon kuvilla vaatetta. Kylpyvaahtoa hienossa pullossa yhteen. Nämä ei jää nurkkiin pyörimään :D
Joku peli. Palapeli, lautapeli....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kurkkaan tuon kaupan! Ongelmana lähinnä on että lapsella on jo niin paljon kaikkea, kaksi reppuakin ja satukirjoja vino pino. Ap
No karsi hyvä ihminen sitä tavaraa. Ja osta itse jotain, mikä ei jää nurkkiin pyörimään tai tulee aktiivikäyttöön.
Vaatteita
Lakanat
Tyyny
Reppu
Lasten matkalaukku
Pöytävalaisin tai kattovalaisin lapsen huoneeseen tai kivat verhot tai leikkimatto
Sängynaluslaatikot leluille
Radio-ohjattava auto
Muumiläppäri
Värityskirjoja
Muovailuvahaa
Taikahiekkaa ja pikkuautoja, muotteja jne.
Sukkia
Torkkupeitto tai viltti
Lokerikko pikku tavaroille
Kylpyleluja
Polkuauto
Potkulauta tai potkupyörä
Piparkakkumuotit ja taikinaa
Omat jouluvalot huoneeseen
Tuon ikäinen alkaa harjoitella urheilutaitojakin. Sukset, luistimet, pyörä (polkimilla tai ilman), pieni sähly- tai tennismaila, kevyt jalkapallo, kelluntapuku...
Lautapelit, meillä on tykätty 3-vuotiaana kovasti noppapeleistä.
Oma matkalaukku, sitä on kiva pakata vaikka ei olisi reissuakaan.
- 3 pojan äiti ja kokemusasiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen alkaa harjoitella urheilutaitojakin. Sukset, luistimet, pyörä (polkimilla tai ilman), pieni sähly- tai tennismaila, kevyt jalkapallo, kelluntapuku...
Lautapelit, meillä on tykätty 3-vuotiaana kovasti noppapeleistä.
Oma matkalaukku, sitä on kiva pakata vaikka ei olisi reissuakaan.
- 3 pojan äiti ja kokemusasiantuntija.
Lautapeleistä tykkää. Katsonpa noppapelejä. Ap
Vaikka banaanin. Ei ne vielä tajua tuossa iässä.
Villasukat ja vihreitä kuulua. Niitähän te tädit annatte aina vaikka kukaan ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita
Lakanat
Tyyny
Reppu
Lasten matkalaukku
Pöytävalaisin tai kattovalaisin lapsen huoneeseen tai kivat verhot tai leikkimatto
Sängynaluslaatikot leluille
Radio-ohjattava auto
Muumiläppäri
Värityskirjoja
Muovailuvahaa
Taikahiekkaa ja pikkuautoja, muotteja jne.
Sukkia
Torkkupeitto tai viltti
Lokerikko pikku tavaroille
Kylpyleluja
Polkuauto
Potkulauta tai potkupyörä
Piparkakkumuotit ja taikinaa
Omat jouluvalot huoneeseen
Lakanat?
🤣😂😅
Flesukka taitaa olla vielä liian aikainen lahja?
Vierailija kirjoitti:
Villasukat ja vihreitä kuulua. Niitähän te tädit annatte aina vaikka kukaan ei halua.
Sinulla tuli kirjoitusvirhe. Piti lukea: "Vaikka minä en halua". Moni muu (kuten minä) haluaa :)
https://www.muovijalelu.fi/kauppa/lelut-ja-pelit/rooliasut-lapsille/roo…