Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jt!

Vierailija
10.09.2006 |

Miten suhtaudutte, jos tervehditte vahingossa ei lestadiolaista näin? Kiellättekö lapsianne tervehtimästä/hyvästelemättä kavereitaan Jt tai Jr? Kerran yksi poika sanoi niin kauniisti pojallemme, että Jr ja heippa! Tähän poikamme vastasi samoin. Harmi, että olen kuullut tapahtuvan vain sen yhden ainoan kerran. Lapset olivat silloin 4- tai 5-vuotiaita.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en vielä tiennyt että poikaystäväni pappa ei ole lestadiolainen niin tervehdin häntä ja hyvästelin jt ja jr. Sitä ehti tapahtua varmaan kaksi kertaa ja pappa huomaavaisena ei oikaissut asiaa siinä tilanteessa vaan poikaystäväni sen minulle kertoi myöhemmin.

Ei nolottanut kun seuraavan kerran nähtiin, ja osasin jo luontevasti sanoa Hei.

Vierailija
2/2 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaiset (vain vanhoillis- ?) käyttävät noita tervehdyksiä tavatessaan ja erotessaan.

t. ei lestadiolainen, jota varmaan joku paremmin tietävä korjaa, jos meni vikaan... ;)

P.S. Itse en ainakaan olisi mitenkään pahoillani, jos joku lestadiolainen vahingossa minua noilla sanoilla tervehtisi, ei siis olisi syytä nolostua ainakaan minun puolestani. En sitten tiedä, ovatko nuo tervehdykset sellaisia, että niitä " suodaan" vain muille vl:lle, mutta minä en mieltäni pahoittaisi, jos joku vl minua noin tervehtisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan