Millaiset naiset tappelee juoposta rentusta?
Kommentit (14)
No yksi punkpersoona ainakin saa tuollaista aikaan. En tajua.
Sellaiset, ketkä kasvoivat isättömässä kodissa.
t. juoppo renttu
Tulipa oma teini-ikä mieleen. Ei nyt ollut silloin juoposta rentusta kyse, kun kylän akat tappeli pahasta pojasta. Minä tappelin ihan vain voitontahdon takia, halusin näyttää muille mimmeille, ettei niistä ole mihinkään. Ja sainhan mä kujan kingin itselleni. Sen jälkeen kiinnostus lopahti.
Ja näin jälkeenpäin naurattaa, että miksi kukaan edes kiinnostui siitä luuserista :D Kaipa siinä jokin testosteroni tuoksahti, en muuta keksi. Mutta joo, päästin viikon päästä uudelleen kiertoon, kun olin pokaalin jo itselleni voittanut. En enää asu samalla kylällä, mutta silloin tällöin vierailen, niin siellähän se paha poika käyttää viinaa ja muuta mukavan laitonta. Ei mene hyvin sillä tyypillä.
Niin, tätä samaa mietin kun luin Kontulan surmasta..
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:57"]
[/quote]
Nyt sitten tappaja ja exänsä ovat uudelleen kihloissa.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:05"]
[/quote]
[/quote]
Mitä helvettiä? Mä en ole uusimpia käänteitä lukenut, mutta ainakin eilen sai sen kuvan, että nää naiset ois ystävystyneet ja yksissä tuumin päättäneet, ettei moiseen paskaläjään enää kajota. Miten kukaan voi olla noin hullu että ottaa tollasen miehen takaisin? Mun lasten lähelle ei tule yhtäkään ihmistä, joka pystyisi tappamaan toisen ihmisen. Ei, vaikka olis lasten oma isä.
Ai tää oli johonki iltapuluun perustuva aloitus... Sorry, ei ollu tarkotus tulla pilaamaan ketjua omalla tarinalla :D
t.8
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:24"]
[/quote]
[/quote]
Mitä helvettiä? Mä en ole uusimpia käänteitä lukenut, mutta ainakin eilen sai sen kuvan, että nää naiset ois ystävystyneet ja yksissä tuumin päättäneet, ettei moiseen paskaläjään enää kajota. Miten kukaan voi olla noin hullu että ottaa tollasen miehen takaisin? Mun lasten lähelle ei tule yhtäkään ihmistä, joka pystyisi tappamaan toisen ihmisen. Ei, vaikka olis lasten oma isä.
[/quote]
Eikö se ole suurin rakkauden osoitus, että joku on valmis tappamaan sun puolesta...
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikö se ole suurin rakkauden osoitus, että joku on valmis tappamaan sun puolesta...
[/quote]
Kontulan wt-naisten mielestä varmaan onkin.
Olettaisin että juopot ja rentut naiset.