Mitä puoluetta aiot äänestää?
Av-mammojen poliittiset näkemykset kiinnostavat!
Kommentit (65)
Kyllä nyt viime aikoina vaaka on kallistunut persujen puoleen. Eli ehdottomasti PS.
Keskustaa. Kouvolan ns."liitoskunnasta" olen. Ihan luonteva valinta täällä maalla :) Ikinä en äänestäisi persuja enkä mitään punavihreältä haiskahtavaa.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:42"]
Tietääkseni meidän suvussa äänestettiin Kokoomusta ensimmäisen kerran vuoden 1919 vaaleissa. Linja pitää.
[/quote]
Teetkö kaikki päätkösesi isoisiesi perusteella? Idiootti...
Tietääkseni meidän suvussa äänestettiin Kokoomusta ensimmäisen kerran vuoden 1919 vaaleissa. Linja pitää.
[/quote]
Nämä "periaatteesta kokoomuslainen" tyypit on yksi naurettavimpia ryhmiä. Kannatetaan kookoomusta vaikka olisi ihan köyhä.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:50"]
Rkp täällä myös! Eteläsuomi ;)
[/quote]
Kannatatko apartheidia?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:42"]
[/quote]
Teetkö kaikki päätkösesi isoisiesi perusteella? Idiootti...
[/quote]
Pahantekoa jo vuodesta 1919
Minä toivon progressiivisen verotuksen poistoa. Vituttaa liikaa.
Tuntuu ettei ole mitään puoluetta jota todella kannattaisin. En haluaisi isompia veroja isotuloisille, yrittäjille helpompaa, haluaisin Suomen rahat käytettäväksi Suomen hyväksi, typerä hyysääminen pois, valtiolle säästöä vaikka ulkomaanavustuksista tai vankeinhoidosta mieluummin kuin isoista veroista, kovemmat tuomiot rikollisille, mamupolitiikka tiukemmaksi, ylipäätään rahan ja ajan käyttäminen idioottimaisuuksiin (esim tämä viimeisin alkoholimainostuslaki) pois. PS on liian kriitinen tietyissä asioissa, kokoomusta aina ennen olen äänestänyt mutta nyt en tosiaan tiedä
Joku pakkoruotsia vastustava puolue.
EN äänestä Kokoomusta. Ikinä. Yök.
RKP koska Natoon pitäisi päästä.
[/quote]
Sama. Kok käy myös jos ajavat nato-jäsenyyttä.
Vihreitä äänestän. Ja olen tamperelainen.
Keppanoiden puolesta. Ei siis KD tai Kepuli.
Äänestän Kokoomusta, vaikka olenkin kohta vuoden työtön. Tämä siksi että tyhjänä seisovien maaplänttien hyödyntäjiksi ei meinaa silloin kun punaset istuvat hallituksessa haluja myydä niitä mahdollisesti globaaleille firmoille.
Ei valtion pidä ole se elinkeinonharjoittaja, vaan sen suurin hyötyjä. Voitot (jotka murto-osa liiketoiminnasta) menkööt kansainvälisille firmoille kunhan riskitkin pysyvät. Nämä toimijat luovat moninkertaisesti enemmän epäsuoria työpaikkoja kuin suoria.
Koen hyötyväni mahdollisuuksieni parantumisella. Siksi äänestän kokoomusta. Perustelkaa itse paremmin omanne, älkääkä huutako.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:55"]
Vihreitä äänestän. Ja olen tamperelainen.
[/quote]
Kuten myös.
Miksi kukaan äänestää Kokoomusta, joka on jo antanut vuosikymmeniä säästetyt malmivarantomme ilmaiseksi pois, myynyt kannattavaa valtion liiketoimintaa pilkkahintaan (Kemira GrowHow, ym.) ja on valmis Euroopan liittovaltion perustamiseen.