Emmä enää kestä tätä sinnkuutta yksinäistä elämää. haluan parisuhteen
Jotenki elämä on jumissa pahasti.. pohjalla on.. ei kelpaa naisille ees pullukoille. elämässä ei ole enää järkeä elää kun on aina yksinäinen.. töitä yksin töitä yksin.. ei voi ees koskea naista.. oon menettäny kaiken ilon elämästä
t. yksinäinen 36 mies
Kommentit (68)
Onko muita naisia ja miehiä jotka ajattelee näin???
Mikä estää sinua työnjälkeen mennä joku harrastuspiiri?Kohentaa itsetuntoasi muiden serassa ei keskity vain itseensä. Voit yksinäisytäsi hakee netistä järjestöjä jotka koulutaa sinut ilmasiksi ystävän yksinäiselle. Näet silloin pidemälle kuin omaan napaasi.Asenteesikin silloin alkaa muttua ja tulet ihmisenä näkyväksi.
No en tule näkyväksi.. olen ilmaa.. ei ole kavereita harrastuksia en käytä tinderiä ei kiinnosta... niin onko muita naisia.. jotka samas tilanteees?
Oon jo miettiny että en jaksa kovin montaa vuotta elää tätä yksinäistä lähinnä sonta elämää.
Vierailija kirjoitti:
No en tule näkyväksi.. olen ilmaa.. ei ole kavereita harrastuksia en käytä tinderiä ei kiinnosta... niin onko muita naisia.. jotka samas tilanteees?
Muita naisia? Aloituksessa sanoit olevasi mies? Onko sulla joku seksuaali-identiteetin häiriö?
Olen mies kyllä ja miettiny jo pahoja juttuja en kestä enään.
niin onpa hiljasia ihmisiä kirjottakaa nyt jotain.. ootteko samas pistees kun minä?
Mä en ole koskaan käsittänyt tätä, että halutaan parisuhde "jonkun" kanssa. Siis ei ole ketään, josta on kiinnostunut, vaan halutaan ja etsimällä etsitään vain jotain.
Ihan sama mun kohtaloa olla mullan alla muutaman vuoden päästä
Miehen tehtävä on kärsiä hiljaa yksinäisyydessä jos joku nainen ei häntä valitse
Jos oikeasti haluat, niin HETI nyt:
Poistu vauva-palstalta,
Mene suihkuun ja ulos!!!
Älä palaa palstalle, vaan käytä viikonloppusi opiskelupaikan etsintään ja ilmoittaudu maanantaina opiskelijaksi!
Vierailija kirjoitti:
Miehen tehtävä on kärsiä hiljaa yksinäisyydessä jos joku nainen ei häntä valitse
Ja kun nainen kärsii yksinäisyydestä, niin se on tietysti "oma valinta" tai ainakin oma syy!
Parisuhde pitää ansaita
t. naiset
Olispa hauskaa jos olisi seksiä aina kun haluttaa. Ilman parisuhdetta on vain joku randomi muutaman kerran vuodessa 😔
Sulla on nyt se ongelma, että epätoivo paistaa sinusta kilometrien päähän. Tuskin kukaan nainen tahtoo itselleen miestä, jolle kelpaisi ihan kuka vain. Yritä kehittää itseäsi, keskitä ajatuksesi omaan hyviinvointiisi. Sillä tavalla se parisuhdekin saattaa löytyä, kun sun sisäinen/ulkoinen houkuttelevuus lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun nainen kärsii yksinäisyydestä, niin se on tietysti "oma valinta" tai ainakin oma syy!
En minä tiedä, totesin vain asian minkä on itselle sanottu useasti naisten toimesta mutta anteeksi että koit tuon loukkauksena sitä en tarkoittanut
Vierailija kirjoitti:
Sulla on nyt se ongelma, että epätoivo paistaa sinusta kilometrien päähän. Tuskin kukaan nainen tahtoo itselleen miestä, jolle kelpaisi ihan kuka vain. Yritä kehittää itseäsi, keskitä ajatuksesi omaan hyviinvointiisi. Sillä tavalla se parisuhdekin saattaa löytyä, kun sun sisäinen/ulkoinen houkuttelevuus lisääntyy.
Päinvastoin kannattaa laskea rimaa. Vähän vanhemmista löytyy helposti seuraa
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sanonut että kelpaa kuka vain.. ei missää nimessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin kannattaa laskea rimaa. Vähän vanhemmista löytyy helposti seuraa
Ei kyllä löydy,, olen laskenut rimaa?
Mulla sama. Johtui psykopaatista, joka kyttäsi jokaista elettäni ja liikettäni ja imi kaiken elämäniloni pois. Nyt asun klonkkuna kontulan yksiössä.