En suostu antamaan huomiotani naisille joilla ei ole korkokenkiä jalassa!
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeassa. Naiset laittavat korkkarit ja minimekon 'tyttöjen iltaan", yms tilaisuuksiin, mutta harvoin kotosalla ovat muussa asussa kuin lökäverkkareissa. Koska kun mies on saatu kiikkiin, niin eihän sitä varten kande enää laittautua..
Pihi mies vaatii, että kodin lämpötila pitää olla alhaalla, joten eihän täällä tarkene kuin paksuissa collareissa ja villasukissa.
En siis menetä mitään!
Nimimerkillä töissä aina turvakengät tai tennarit.
Tykkään kyllä korkokengistä mutta niitä voi käyttää vaan harvoin. Jalat kipeentyy ihan tarpeeksi turvakengissä..
En kyllä saatana haluaisi sinulta huomiota, vaikka korkkareita käytänkin.
Jätä minutkin rauhaan!!! T. Korkkarinainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti usko, että tää ap on mies?
Ihan vain uteliaisuuttani kyselen: Miksi Ap ei voisi olla mies? Koko keskustelun sisältö ei mua sen enempää kiinnosta ( olen 65 ja korkokengätön), jäin vain miettimään tätä näkemystäsi.
Taitaa olla sama tyyppi, jonka mielestä "hopeakettu" on myös nainen.
Kysyin joskus perusteluja, ja hän vain alapeukutti eikä sanonut mitään. Joku päähänpinttymä naisista, jotka esittävät täällä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeassa. Naiset laittavat korkkarit ja minimekon 'tyttöjen iltaan", yms tilaisuuksiin, mutta harvoin kotosalla ovat muussa asussa kuin lökäverkkareissa. Koska kun mies on saatu kiikkiin, niin eihän sitä varten kande enää laittautua..
Oisit ottanut Itä-Euroopan prinsessan. Antaa sylitansseja, hoitaa kotia, pukeutuu tyylikkäästi. Niin ja muistaa ottaa omansa miehen palkkapäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti usko, että tää ap on mies?
Ihan vain uteliaisuuttani kyselen: Miksi Ap ei voisi olla mies? Koko keskustelun sisältö ei mua sen enempää kiinnosta ( olen 65 ja korkokengätön), jäin vain miettimään tätä näkemystäsi.
Taitaa olla sama tyyppi, jonka mielestä "hopeakettu" on myös nainen.
Kysyin joskus perusteluja, ja hän vain alapeukutti eikä sanonut mitään. Joku päähänpinttymä naisista, jotka esittävät täällä miestä.
Ei kai sitä tarvitse miestä esittää, että nainen voi kertoa, miten huomioi naisia?
Onneksi maksulliset laittavat ne korkkarit ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisit ottanut Itä-Euroopan prinsessan. Antaa sylitansseja, hoitaa kotia, pukeutuu tyylikkäästi. Niin ja muistaa ottaa omansa miehen palkkapäivänä.
Niin olisi pitänyt ottaa. Palkkapäivänä Suomi neito samoin kaapii ylimääräiset rahat miehen pussista. 'Oi muru, mä haluun Pariisiin tai etelän lämpöön, pusi pusi. Saat sit piparia. Ja mä haluan uuden auton meille. Ja omakotitalon, ja muksuja. Sit mä rupean tekemään uraputkeani ja saat odotella, hahhahhaah.". Niinpä niin, totuus jota naiset eivät kestä kuulla eivätkä tyhmät miehet tajua. Jollain tapaa Aina miehet maksavat naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi, jonka ainoa kosketuspinta parisuhteeseen on jonkun amerikkalaisen reality-sarjan viideskymmenes kausi.
Sori, mutta kukaan ei keekoile kotonaan korkokengissä paitsi kameroiden kuvatessa. Ei sinkkuna, eikä etenkään sivistysmaissa. Eikä ylipäätään kotitossuja kummemmissa kengissä silleen arjessa.
Ei miehet uskalla lähestyä kun laitan korkkarit kun ilman niitä pituutta on 180cm :(
Arvaa ap mikä on palstan naisten mielestä tyylikkyyden huipentuma?
Akka Kuomissa ja heijastinliivissä. 🤣
Suominainen juhlatamineissa:
Marimekon Unikkokauhtana
Littaan astutut ballerinat
Pandasilmämeikki
Vierailija kirjoitti:
Suominainen juhlatamineissa:
Marimekon Unikkokauhtana
Littaan astutut ballerinat
Pandasilmämeikki
Hyvin kuvasit mutsisi viihteellä.
Vierailija kirjoitti:
Päättäisitte nyt vihdoinkin mitä haluatte. Johan täällä yhden miehen porut johtui siitä että miksi naiset meikkaa treffeille? Laittautua pitää muttei siihen saa mennä aikaa eikä rahaa, sori nyt muttta aika mahdoton yhtälö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olisi pitänyt ottaa. Palkkapäivänä Suomi neito samoin kaapii ylimääräiset rahat miehen pussista. 'Oi muru, mä haluun Pariisiin tai etelän lämpöön, pusi pusi. Saat sit piparia. Ja mä haluan uuden auton meille. Ja omakotitalon, ja muksuja. Sit mä rupean tekemään uraputkeani ja saat odotella, hahhahhaah.". Niinpä niin, totuus jota naiset eivät kestä kuulla eivätkä tyhmät miehet tajua. Jollain tapaa Aina miehet maksavat naisesta.
Onhan se tuokin alku, että tunnustaa olevansa tyhmä mies, kuten kirjoituksen perusteella kaikki muutkin. Varmasti lohdullinen kuvitelma olla oikein olosuhteiden uhri, mutta todistetusti jotkut sellaiset tosi älykkäät, vaikkapa lukutaitoiset, kaksilahkeiset on onnistuneet välttämään ansan. Niillä on kuulemma oikeesti se palkkapäiväkin.
Eivät kyllä ballerinatkaan ole hyvät jaloille, sillä niissä on olematon kanta/korko. Jalat väsyvät niissä.
Niin tai näin, taas päästiin mollaamaan suomalaisia naisia.
Näin on. Pitää olla korkkarit ja minimekko, että minut tytöksi tunnistaa. Siksi käytän niitä vain tyttöjen illassa.
t. Ritu 150kg