Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhesurmat ovat kaikkein ITSEKKÄIMPIÄ tekoja IKINÄ!

Vierailija
20.11.2021 |

Mikä saa ihmisen kuvittelemaan, että lapsi ja puoliso olisi oman itsensä jatkumoa, joiden elämistä hänellä olisi täysi valta päättää? Kuinka sairas pitää mielen olla, että on tämän tason harhat omasta suuruudestaan? Sinä ET omista lastasi etkä puolisoasi. Lapsikin on jo syntymästään asti itsenäinen olento, jolla on oikeus omaan elämäänsä. Perhesurma on suurinta mahdollista itsekkyyttä ja oman perheensä täydellistä mitätöimistä. "Teilläkään ei ole oikeutta elää, kun minulla on niin paha olo, minä minä minä minä!!"

Jos elämä on niin vaikeaa niin hoida poispääsy omalta osaltasi, vaikka jossain metsässä, mutta älä jum.alauta sotke muita osapuolia siihen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, mutta vedätkö ap rajan johonkin?

Jos on tiedossa että lapsesi joutuu elinikäiseen orjuuteen, nälänhätään, köyhyyteen, seksityöntekijäksi, vauvantekokoneeksi tms niin onko armeliampaa lopettaa elämä alkuunsa kivuttomasti vai antaa kaiken tuon tapahtua?

Mitä ihmettä? En puhunut syntymättömästä lapsesta vaan lapsesta, joka on jo syntynyt. En millään tasolla vastusta aborttia.

Vierailija
2/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tiedossa että lapsesi joutuu elinikäiseen orjuuteen, nälänhätään, köyhyyteen, seksityöntekijäksi, vauvantekokoneeksi tms niin onko armeliampaa lopettaa elämä alkuunsa kivuttomasti vai antaa kaiken tuon tapahtua?

Mitä ihmettä? En puhunut syntymättömästä lapsesta vaan lapsesta, joka on jo syntynyt. En millään tasolla vastusta aborttia.

Missä kohtaa puhuin abortista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kutsutaan jälkiehkäisyksi ja tämähän on vain hyvä asia ajatellen ilmastonmuutosta.

Vierailija
4/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa puhuin abortista?

Se oli ensimmäinen ajatus kommentistasi. Että, jos tulee raskaaksi vaikeuden keskellä ja tietää jo, että tulevalla lapsella olisi edessään kamala kohtalo niin siinä tapauksessa tekisi abortin.

Vierailija
5/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mt-ongelmilla ei mitenkään selittää näitä tekoja. Mielenterveysongelmat eivät oikeuta millään tavalla toisen ihmisen tappamista. Minusta mt-ongelmat eivät edes saisi olla mikään lieventävä asia oikeudenkäynnissä.

Vierailija
6/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko tähän sarjaan myös naisten tekemät laajennetut itsemurhat vai onko lapsentappajaäiti silloin vain väsynyt.

Vierailija
7/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko tähän sarjaan myös naisten tekemät laajennetut itsemurhat vai onko lapsentappajaäiti silloin vain väsynyt.

Kuuluu samaan sarjaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi