Nainen, miksi panet ällöä?
Onko panetus niin kova että ketä tahansa kelpaa joka avaa suunsa teille? Jutuista voisi päätellä näin. Panette ihmisiä jotka ovat "ällöjä", eivät ole mielenkiintoisia ja ovat muuten vain haisevia.
"No nämä nyt ei varsinaisesti ollu treffit, mutta erään ryyppyillan jälkeen heräsin aamulla ja löysin sängystäni läskin, alastoman, pitkähiuksisen ja pitkäpartaisen hevarin ja olin aivan kauhuissani!! Soitin kaverilleni ihan paniikissa, että tuu äkkiä hakemaan mut jonnekin, ennen kuin tuo tyyppi herää. :D"
"Kaveri oli parikymppisenä tavannut jonkun "ikälopun" miehen (lue ehkä jotain 40v, mut nuorena ne tuntuu ikälopuilta) baarissa. Kaveri kertoi ettei ollut kiinnostunut miehestä ollenkaan, mutta humalassa oli tullut lähdettyä miehen mukaan ja sänkypuuhiin tietysti päätyivät. Kertoi että miehen seksitaidot oli ollu tosi huonot."
"Mutta kun tuli hotellin ottamisen vuoro, mies ei maksanutkaan omaa osaansa vaan valitteli ettei ole enempää laitaen vain kaksikymppisen pöytään. Minä jouduin maksamaan huoneesta 60e ja hän maksoi 20e. Huoneessa kävi ilmi ettei hänellä ole kumejakaan. Eikä hän ollut käynyt edes suihkussa! Pieni penis löyhkäsi ja maistui kammottavalta. En tiedä miksi aloin siihen, asia vain johti toiseen ja sitten en päässyt perääntymäänkään"
"Olin Hesassa, tuntematta paikkoja. Mun kamat ja ainoo nukkumapaikka oli tän känniääliön kämpillä. Epätoivoissani koitin muistella minkä numeroinen bussi se oli, millä oltiin tultu keskustaan ja säkällä sain sen ukon ja itteni oikeeseen bussiin. Raahasin sitä sitten puoliväkisin sen kämpille. Jouduin jäämään sinne yöksi, kun muuta paikkaa ei ollut. Sillä oli sellanen koirankopin kokoinen kämppä, jossa vain yks n.120cm sänky, johon sit kaaduttiin.
Jossain vaiheessa yötä ja omaa lievempää humalaani tajuan, että jätkähän panee mua. No mihinkäs siitä olisin sitten enää mennyt. Ajattelin, että pankoot, mutta ikinä ei enää tän jälkeen nähdä. Aamulla olin lähdössä pois tarjosin kättä kättelyyn sanoakseni hei sitten ja kundi olis halunnu suudella ja halata. Olin tosi jäykkänä kuin jääpuikko ja musta kyllä näki, et mua ei kiinnostanut yhtään."
"Kerran tapasin baarissa yhden miehen, jonka kanssa vaihdoin katseita alkuillan. Loppuillasta juttelmme musiikista, ja omista kiinnostuksen kohteistamme. Miehen kaveri tuli paikalle ja kertoi ettei ole minun kotikaupungissa törmännyt kuin pilviveikkoihin (itsekin vaikutti pilvessä olevalta), Eksyin kuitenkin hänen luokseen "kuuntelemaan musiikkia" ja harrastamaan huonoa seksiä, jonka aikana vain katselin hänen kirjahyllyssä olevia kirjojen nimiä amerikan yksilönvapaudesta, intiaanikulttuureista ja filosofeista"
"Olin alle kaksikymppisenä hyvin ehdoton, etten halua treffeille miehen kanssa, jolla on lapsi/lapsia. Eräs mies tuli hakemaan minua treffeille ja hän ei ollut etukäteen maininnut lapsestaan. Kerrostalon pihalle kurvasi farmarivolvo, joka oli aivan täynnä lasten romppeita, aina turvaistuimesta alkaen. Treffeillä mies jaksoi koko illan höpöttää lapsestaan (jolla oli joku ihan järkky nimi, Nuppu-Unelma tms) ja ex-vaimostaan. Mentiin kuitenkin sänkyyn, kun oli erittäin päällekäyvä, enkä nuorena osannut sanoa tarpeeksi jämäkästi ei."
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 14:47"]Lähinnä arveluttaa naisten moraali yleisesti, ei niinkään heidän itsensä arvostaminen
[/quote]
Hohhoijaa, terveisiä 1500-luvulta. Kannattaa hyväksyä se, että naisilla on nykyään oikeus kehoonsa ja halujensa toteuttamiseen - se on luonnollista, eikä sinulta millään tavalla pois
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 14:52"]
Mitä se sinulle kuuluu ketä kukakin panee? Kuulostat jotenkin aika katkeralta. Minua ei voisi ainakaan vähempää kiinnostaa toisten seksielämä. Olen itse melko vapaamielinen, seksi ei ole minulle mikään maaginen ihmeellinen salaisuus vaan hauskaa ajanvietettä. Olen varmaan pannut monia sellaisia, jotka mielestäsi ovat ällöjä. Kun kemiat kohtaa niin hauskaa voi silti olla :)
[/quote]
Tässä ei nyt ehkä ole kyse mistään hauskanpidosta, vaan nuo aloitusviestin naiset eivät ole tuollaisista seksikokemuksista itse saaneet mitään nautintoa, kyse on miehistä, joita he itse ovat pitäneet ällöinä, miehistä, joihin nuo naiset eivät ilmeisesti ole missään vaiheessa tunteneet juurikaan vetoa, ovat vaan jostain käsittämättömästä "olosuhteiden pakosta" päätyneet harrastamaan totaalisen paskaa seksiä heidän kanssaan. Minua ei kiinnosta moralisoida, mutta eikö seksissä lähtökohtaisesti tulisi olla kyse molemminpuolisesta nautinnosta, aloitusviestin kertomuksista ei välittynyt nautinnon häivääkään.
Mitä se sinulle kuuluu ketä kukakin panee? Kuulostat jotenkin aika katkeralta. Minua ei voisi ainakaan vähempää kiinnostaa toisten seksielämä. Olen itse melko vapaamielinen, seksi ei ole minulle mikään maaginen ihmeellinen salaisuus vaan hauskaa ajanvietettä. Olen varmaan pannut monia sellaisia, jotka mielestäsi ovat ällöjä. Kun kemiat kohtaa niin hauskaa voi silti olla :)