Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet rinnat naisella ovat yksi suloisimmista asioista maan päällä

Vierailija
19.11.2021 |

<3

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoista on ihana pitää kiinni kun nukkuu lusikassa. Samoin niiden heiluminen seksin aikana kiihottaa vimmatusti.

Vierailija
122/122 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pienirintainen nainen ja eiköhän kaikki tiedä, että paras itsetunto on naisilla joilla on selkeät naiselliset rinnat, eli ei pienimmät mahdolliset. Uskon että minulla on tämä pienirintaisena oikeus sanoa ääneen. Ja kyllä naiset tietävät että selkeästi erottuvat rinnat ovat miesten mieleen noin keskimäärin. Mä nyt vaan en tykkää elää valheessa. Ei pienirintaiset yleensä enää ainakaan pienempiä rintoja Toivo vaan jos johonkin suuntaan mennään niin toivoisivat että vähän isontuisivat edes. En tiedä miksi ei kaikille naisille ole hyvän kokoisia rintoja suotu. Jumalalle toki on kaikki mahdollista ja jos hänen puoleensa kääntyy niin kyllä hän varmaan voi ihmisen myöskin paremman näköiseksi tehdä, jos hän (ihminen) sitä kovasti kaipaa. Yksi juttu minkä itse voi tehdä on toki Osta ylisuuret liivit ja pistää niihin riittävästi täytettä esim. kuivaa riisiä sisältävät nylon-sukkahousujen kärjistä tehdyt pussukat. Ja siihen vaikkap

Ai kamala, sitten ne sukkahousut repeävät kesken palaverin ja riisinjyvät ropisevat lattialle puseron alta😅. 

t. Toinen pienirintainen joka myös pitäisi vähän isommista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme