Mikä Monacon prinsessa Charlenen tilanne oikeasti on?
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/40e337af-b870-426a-b113-23c34…
Jotenkin niin hämärää tuo kaikki mitä kerrotaan julkisuuteen…
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni Charlene löysi Kristuksen E-Afrikassa.. kuvissa hänellä oli raamattu kädessä. Eikö Albert hyväksy tätä?
Oisko voinut sitten kokea jotain yliluonnollista. Onhan näitä ihmisiä, jotka on seonneet kerrasta ja pysyvästi, kun ovat nähneet jotain mitä järki ei voi selittää.
Tuo ois myös semmonen asia, jota ei voi kertoa julkisuudessa. Suurin osa joko naurais tai alkais pitää Charlenea pahasti harhaisena.
Olen miettinyt samaa ja jopa seuraillut ulkomaista mediaa, tämä keissi on niin salaperäinen ja viestintä huonosti hoidettu. Minusta outoja olivat myös kuvat, joissa C nojasi Albertiin hattu ja huivi päässä... Kuitenkin hänellä oli hiukset päässä eli miksi tuo huivi oli tarpeen... Ensin selitellään jotain infektioista ja sen jälkeen onkin vakavaa psyykkistä oirehtimista. Näinhän juorut leviävät kun niiltä ei kerralla katkaista siipiä.
Sitten soppaa hämmentää A:n ex-tyttöystävä ja aivottoman lapsen äiti juoruamalla, että C oli siirtänyt tämän lapsen nukkumaan palvelijoiden siipeen joskus 10 v. sitten, kun A oli poissa. Todella ikävä juttu, mutta miksi avautuminen juuri nyt?
Onko C yrittänyt tehdä jotain itselleen?
Viitteitä mt-ongelmista on ollut jo häistä asti, joten eiköhän ole jatkumoa siihen.
Miksei nainut ikäistään naapurin poikaa?
Vierailija kirjoitti:
Itse kuvittelin että on varmaan sairastellut siellä Afrikassa sen verran pahasti, että on jäänyt joku parantumaton fyysinen vika. Sellainen joka etenee hitaasti ajan myötä ja lopulta tappaa. Kyllä se vahvempaakin ihmistä alkaa masentaa, jos terveys menee.
Fyysin ongelma kerrottaisiin, sillä se on nimettävissä.
Psyykkisen ongelman nimeämisessä sen sijaan on oltava varovaisempi; eikä se nimeäminen edes välttämättä mitään autaisi, kun ei niitä ongelmia kunnolla ymmärretä.
Operaatioista nykytila ei johdu, sanoo Albert.
Vierailija kirjoitti:
Viitteitä mt-ongelmista on ollut jo häistä asti, joten eiköhän ole jatkumoa siihen.
Kyllä.å
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa ja jopa seuraillut ulkomaista mediaa, tämä keissi on niin salaperäinen ja viestintä huonosti hoidettu. Minusta outoja olivat myös kuvat, joissa C nojasi Albertiin hattu ja huivi päässä... Kuitenkin hänellä oli hiukset päässä eli miksi tuo huivi oli tarpeen... Ensin selitellään jotain infektioista ja sen jälkeen onkin vakavaa psyykkistä oirehtimista. Näinhän juorut leviävät kun niiltä ei kerralla katkaista siipiä.
Sitten soppaa hämmentää A:n ex-tyttöystävä ja aivottoman lapsen äiti juoruamalla, että C oli siirtänyt tämän lapsen nukkumaan palvelijoiden siipeen joskus 10 v. sitten, kun A oli poissa. Todella ikävä juttu, mutta miksi avautuminen juuri nyt?
Tosi paljon kaikkia juoruja muutenkin liittyen Charleneen. Esim ennen häitä puhuttiin että olisi yrittänyt karata pariin otteeseen??
Tuokin on yksi vaihtoehto, että on yrittänyt satuttaa itseään, ottaa esim yliannostuksen lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko aviottoman?
Millainen on sairaaloiden hygieniataso tuolla Afrikassa nykyään? Oisko voinut saada vaikka Hiv:in jostain likaisesta neulasta ja siitä masentunut? Sitä ei varmaan kerrottais medialle.
"Hän on pudottanut paljon painoa, mikä on altistanut hänet muille mahdollisille vaivoille" Tuossa lauseessa piilee mun mielestä se todellinen syy. Mille vaivoille painonpudostus voi altistaa? Semmosille joita ei voi muka kertoa? Vai onko Charlenella joku sairaus, johon ei oo edes saatu selvyyttä siellä Afrikassa. Siksikö kaikki on niin epäselvää? Onhan siellä kyllä vaikka mitä tauteja ja loisia varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko C yrittänyt tehdä jotain itselleen?Tosi paljon kaikkia juoruja muutenkin liittyen Charleneen. Esim ennen häitä puhuttiin että olisi yrittänyt karata pariin otteeseen??
Tuokin on yksi vaihtoehto, että on yrittänyt satuttaa itseään, ottaa esim yliannostuksen lääkkeitä.
Ennen häitä oli saanut tietää, että Albert on isä. Eli että mahdollisesti sotkua tiedossa. Tuohtui siitä niin, että oli jo häipymässä. Toisesta lähtöyrityksestä en ole kuullut.
Charlene itse halusi erustyksiin, palattuaan Monacoon. Mitä vaihtoehtoja hänellä oli?
Vierailija kirjoitti:
"Hän on pudottanut paljon painoa, mikä on altistanut hänet muille mahdollisille vaivoille" Tuossa lauseessa piilee mun mielestä se todellinen syy. Mille vaivoille painonpudostus voi altistaa? Semmosille joita ei voi muka kertoa? Vai onko Charlenella joku sairaus, johon ei oo edes saatu selvyyttä siellä Afrikassa. Siksikö kaikki on niin epäselvää? Onhan siellä kyllä vaikka mitä tauteja ja loisia varmasti.
Oli niin tai ei, hän on allergisoitunut asemelleen.
Vierailija kirjoitti:
Niin tästä johtuu fyysinen uupumus, mutta sanoi että on sekä fyysisesti että henkisesti uupunut.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on sairaaloiden hygieniataso tuolla Afrikassa nykyään? Oisko voinut saada vaikka Hiv:in jostain likaisesta neulasta ja siitä masentunut? Sitä ei varmaan kerrottais medialle.
Etelä-Afrikassa on valkoinen väestönosa, jolla on rahaa ja jonka sairaalat on täysin moderneja. Charlene on buuri, Monacon ruhtinatar ja rikas, joten palvelut löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta suhteessa ei sinänsä siis ole mitään vikaa, ellei sellaiseksi lasketa sitä, että toinen suorastaan palvoo toisen sosiaalisia taitoja samalla, kuin häpeää omiensa puutetta. Ja kehittymisen toivottomuutta.
Kukaan meistä ei voi tietää suhteen todellista laitaa mitenkään. Mutta onko Charlenea arvosteltu sosiaalisten taitojen puutteesta? En ole ikinä katsonut mitään haastatteluja tms.
Kyllä heidän luonteistaan pystyy riittävästi päättelemään.
Minä olen sanonut, että Charlene on sosiaalisesti suorastaan vammainen - ja sanon tämän ilman halveksuntaa, sillä pidän Charlenea sympaattisena ihmisenä.
Kyllähän ihmisiä joutuu psykiatriseen hoitoon paremmissakin piireissä. Ei se ole mikään ihme. En usko että on kysymys mistään kohtalokkaasta fyysisestä sairaudesta.
Narsistinen hovi ja mies ovat rikkoneet psyykeen. Tämä ehkä johtanut myös anoreksiaan ja lääkeriippuvuuteen. Lapset on riistetty äidiltään hovin käyttöön. Lapset saavat todella kieroutuneen ja sairaan lapsuuden. Revitään irti äidistään, vaikka tuskin tämä vahingoittaisi lapsia jos saisi nähdä heitä, vaikka onkin sairaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta suhteessa ei sinänsä siis ole mitään vikaa, ellei sellaiseksi lasketa sitä, että toinen suorastaan palvoo toisen sosiaalisia taitoja samalla, kuin häpeää omiensa puutetta. Ja kehittymisen toivottomuutta.
Kukaan meistä ei voi tietää suhteen todellista laitaa mitenkään. Mutta onko Charlenea arvosteltu sosiaalisten taitojen puutteesta? En ole ikinä katsonut mitään haastatteluja tms.
Kyllä heidän luonteistaan pystyy riittävästi päättelemään.
Minä olen sanonut, että Charlene on sosiaalisesti suorastaan vammainen - ja sanon tämän ilman halveksuntaa, sillä pidän Charlenea sympaattisena ihmisenä.
Millä perusteella on ”sosiaalisesti vammainen”? Mitä se edes tarkoittaa? Onko autismin kirjon piirteitä vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainut ikäistään naapurin poikaa?
Koska Albert kosiskeli häntä, ja Albert on älykäs mies jota Charlebe ihaili.