Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut opettajaani ja taidan saada vastakaikua

Vierailija
09.02.2015 |

Mikä olisi hyvä aloite? Miten voin saada varmuuden hänen tunteistaan?

Ope hymyilee mulle, moikkailee käytävällä, katsoo mua tunneilla, tuoksuu ihanalta, läksyjä tarkistaessa tulee tosi lähelle mua ja kyselee joskus miten menee. IHANA!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="metriletti 77" time="09.02.2015 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:31"]

Jos olet peruskoulussa, ammattikoulussa tai lukiossa, niin voin vakuuttaa, että et saa vastakaikua vaan kaikki on omassa häiriintyneessä mielessäsi.

[/quote]

Niinpä. Entä yliopistossa, jos se ope/lehtori on vaikka 45 ja opiskelija 25? Sitten ehkä eri asia.

[/quote]

Minä tiedän yliopistoparin, jolla on ikää viitisen vuotta. Siis opettaja ja oppilas, tosin oppilas oli siinä kohtaa jo käynyt kyseisen opettajan kurssit ennen kuin suhde syveni. Yliopistossa ollaan aikuisia, eivätkä ne kaikki lehtorit siellä mitään ikäloppuja ole.

Vierailija
22/26 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän tunteen. Mulla oli suhde kahteen opettajaan, tosin vasta sen jälkeen kun olin kirjoittanut ylioppilaaksi, ja toinen oli yliopiston proffa. Kumpikin parikymmenä vuotta mua vanhempia äijiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:31"]

Jos olet peruskoulussa, ammattikoulussa tai lukiossa, niin voin vakuuttaa, että et saa vastakaikua vaan kaikki on omassa häiriintyneessä mielessäsi.

[/quote]

no mun exäni (36 v) aloitti suhteen lukion tokaluokkalaiseen, 16-vuotiaaseen tyttöön, oli tuolloin opettajansa. Et silleen. Onneksi suhde päätyi lopulta käräjille, oli myös IP-lehdissä.

Vierailija
24/26 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tulla suhdetta opettajalle ja oppilaalle, sama se minkä ikäisiä olette. Eihän lääkäri ja potilaskaan voi alkaa suhteeseen vaikka molemmat ovat aikuisia. Joo, jonkun verran varmaan on poikkeuksia mutta se on erittäin harvinaista. Nuo on sellaisia ihastuksia joiden kannattaa antaa vaan haihtua.

Vierailija
25/26 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni veli, joka oli oikeustieteen proffa, paneskeli opiskelijatyttöjä aika estottomasti. Oli itse kolmekymmentä vuotta vanhempi, kuoli lopulta yksin, alkoholismiin. 

Vierailija
26/26 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 10 vuoden suhde yliopiston estetiikan ja taiteen opettajaan, joka oli yli 20 vuotta vanhempi. Ketuttaa näin jälkikäteen. Olisin voinut tavata jonkun mukavan ja tasapainoisen, oman ikäisen miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi