Mikä ilmoitus teillä on ollut viimeksi Wilmassa?
Kommentit (17)
Koenumero ja opettajan huomautus siitä että pyöritteli silmiään ja ilmeili tunnilla. Seuraavasta ilmeilystä kuulemma pamahtaa sitten jälki-istuntoa.
Sekä tiedote että pikaviesti 4-luokkalaisten käsityövalinnan ajankohtaisuudesta.
Se on yläaste missä ilmoituksia sinne laitetaan (paitsi poissaolot)
Urheilupäivä, mitä liikuntaa lapsi haluaa suorittaa...
Siis lapsen omissa merkinnöissäkö? Taisi olla viime syksynä merkintä luvallisesta poissaolosta oppitunnilta, oli terveystarkastuksessa.
Ja jälleen koossa ainekset opettajien ja koulun haukkumiseen... lapsellinen aloitus.
Muistutusviesti tokaluokkalaisten huomisesta retkestä ravintolaan :)
poissaoloselvityspyyntö tunnilta, missä lapsi on ollut paikalla ja opettaja itse on ollut sairaana eli hänellä oli sijainen. Kysyinkin, että mitä tarkoittaa, mutta ei siihen ole vastattu
Koulun th:lta tiedote, että joiltain koululaisilta on löytynyt kihomatoja.
Jes!
Sata ja miljoona viestiä jo tämän vuoden puolella. Viimeisin tais olla nuoremmalla viesti ystävänpäivä halipasseista ja leipomuksista ja vanhemmalla taas joko merkintä aktiivisuudesta maantiedon tunnilla tai sitten ilmoitus mahdollisuudesta osallistua kiinankielentunnille illalla.
Tänään kävin itse wilmassa täyttelemässä iltispaikkahakemusta ensi vuodelle.
Hyvä-merkintä. Näitä on aika paljon.
Poika potksisi pallon koulun rajojen ulkopuolelle jo toisen kerran.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:45"]poissaoloselvityspyyntö tunnilta, missä lapsi on ollut paikalla ja opettaja itse on ollut sairaana eli hänellä oli sijainen. Kysyinkin, että mitä tarkoittaa, mutta ei siihen ole vastattu
[/quote]
Sijaiset ovat muutaman kerran laittaneet väärät oppilaat poissaolleeksi kun oppilaat ovat ns juksanneet sijaista ja sanoneet väärät nimet.
Lapsi sai taas huomautuksen kun söi liikaa ja liian kauan ruokalassa.