Onko olemassa kauniita kiinalaisia?
Kommentit (29)
Ei oo koskaan ollu mun makuu. Liian pieniä ja rumia. Lihasta ja muotoa ei ollenkaan. Äänetkin ovat sellaista vikinää. Ilmeisesti kehityksessä jääty taakse. Eikä ihme. Sellainen paikka se Aasia on.
On. Enkä edes tarkoita että Kiinan sisällä on monta etnistä ryhmää.
Wuhan lepakko kuume covid 19 . Ei voi . Keltainen budha Jumala .
Thaimaassa te näitte niitä siellä asuu Laosin ja Kiinan kiinalaisia 2 miljoonaa budhineen Bangkokista pohjoiseen itään . Niitä on phuketissa. Ja Suomessa. Näitte kiinalaisia .
Ette voi olla niin tyhmiä että pidätte kiinalaista maskia syötte kiinalaisia raaka kala susheja annatte rahaa niille ja saatte siis KOROnan heiltä .
Vierailija kirjoitti:
Sita Salminen on kaunis
On kyl suomalais-thaimaalainen…
Vierailija kirjoitti:
Ei oo koskaan ollu mun makuu. Liian pieniä ja rumia. Lihasta ja muotoa ei ollenkaan. Äänetkin ovat sellaista vikinää. Ilmeisesti kehityksessä jääty taakse. Eikä ihme. Sellainen paikka se Aasia on.
Minä tykkään! Lapsinaisvartalo aikuisnännein on ainoa kiihottava vartalomalli!
Aasialaiset on tummia ja niillä on tummia karvoja. Ovat rumia ja köyhiä. Ja sitten tulevat tänne tuomaan kehistysmaan kulttuuriaan meille. Painukoot sinne mistä tulivat.
En tiedä, mutta Hanoissa tutustuin lyhyesti erääseen kuvankauniiseen vietnamilaisen naiseen. Aika lähellä sekin on kiinan rajaa, joten mikseipä silläkin puolella? On ainakin mistä valita.