Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkivaltaiset vanhemmat

Vierailija
09.02.2015 |

Olen jo täysi-ikäinen, mutta minun on pakko asua kotona sillä olen työtön. Etsin töitä koko ajan ahkerasti ja haen keväällä opiskelemaan. Ongelmana on todella tulehtuneet välit vanhempiini ja heidän väkivaltaisuus minua kohtaan. Itse en ole koskaan heitä kohtaan väkivaltainen sillä heitä on kaksi yhtä vastaan. Nyt alkaa jo olla voimat loppu tähän henkiseen ja fyysiseen väkivaltaan. Kysymykseni onkin voinko tulottomana saada mistään asuntoa? En haluaisi elellä sossun rahalla tms mutta en jaksa tätä jatkuvaa hakkaamista. Asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kuitenkin soitat sinne sosiaalitoimistoon.
Minäkin aikanaan 17vuotiaana soitin ja pääsin pois kotoa nopeasti. Menin töihin ja sain yksiön. Varmasti auttavat vaikket ole enää täysi-ikäinen. Ei se haittaa jos hetken joutuu olemaan tuilla sinun tilanteessasi. Voit sitten koko loppuelämän olla kunnollinen veronmaksaja.

Vierailija
2/4 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin sinun pitää mennä apua hakemaan. Ja puhumaan se asiasi. Mene naisten kartanoon. 

Mene sinne sossulan...mene ihan mihin vain turvalliseen paikkaan, mistä voisit saada apua.

Voimia sinulle. Entä turvakoti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu on sitä varten, että kenenkään ei tarvitsisi asua tollaisissa oloissa. Ota apu vastaan nyt ja maksat sit myöhemmin veroja.

Vierailija
4/4 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi