Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisiin ei tutustu missään.

Vierailija
19.11.2021 |

Kun ei juo käy baareissa. Ei oo tinderiä harrastuksia ei juttele naisille. Ei mistään saa naista?

Kommentit (408)

Vierailija
181/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla voi olla masennusta, joten voisi olla hyvä puhua asiantuntijalle. Mitä sä naisella mitään tähän hätään tekisit? Pitäisit sylkikuppina vai? Nainen ei ole esine vaan on samanlainen elävä olento kuin sinäkin. Eikä seksikään tunnu naiselta hyvältä tuommoiselta ruikuttajalta.

Asenne hei kuntoon ja samantein, niin toivoakin vielä on.

No on masennusta olen yksinäinen.. ei ole vuosikausiin ollut kavereita.. käyn vaa töissä

Tuntuu että en oo naisen silmis että mua olis ees olemassa... ja kavereita ei ole.. oon tosi syrjäytynyt yksinäinen.. kaipaan naista.. mä käyn juttelemas.. ei se mitää auta.. oon samas kuopassa.

On monia muitakin jotka ovat samanlaisessa tilanteessa kuin sinäkin, mutta itse säälissä rypeminen ei auta asiaan. Mene esimerkiksi ulos liikkumaan niin sekin voisi piristää oloasi.

Ei se auta mitää.. ihan sama miks on olemassa ku ei kelpaa naisille koskaan

En jaksa enää palstailla, joten tee miten teet. Hae apua, harrasta, tee asioita joista tykkäät, mutta jätä päihteet pois (mielialasi takia). Palstailu ei auta asiaasi tippaakaan, kuin vaan saamillasi neuvoilla, joten käytä fiksummin aikaasi ja unohda ne naiset hetkeksi ainaskin. Mieliala kuntoon ja sitten pukille, jos mahdollista. Ei muillekaan miehille ole itsestäänselvyys saada naista.

Tässä ^^ oli paljonkin hyviä vinkkejä ja näkäkulmaa Allu sulle! Nappaa vinkit talteen. Tai älä jos et halua asoiden laitaa toiseksi muuttaa. Ota vastuu elämästäsi. Toinen ihminen ei onnellisuudestasi vastuussa ole. Et voi todella olettaa naisen olevan vastaus ja ratkaisu ongelmiisi. Unohda naiset, keskity omaan hyvinvointiin, lähinnä sen kohentamiseen. Täytyy voida itse hyvin, jotta voi olla hyvä muille. Kova työ sinulla on edessä, mutta se matka sinun on kuljettava, ihan itsesi takia.

Kuten olemme lukeneet, niin on muitakin yksinäisiä miehiä, jotka käsittelevät asiaa kypsästi. Ei ole ainut vaihtoehto toimia ei kuten itse toimit. Ei mulla muuta.

Vierailija
182/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisikö joku Allun oikeaa nimeä? Voisi/-n soittaa jollekin ammattiauttajalle Helsinkiin... tässä touhussa ei ole mitään järkeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin pohjalla ja nolla naisten silmissä.. että ihan sama onko olemassa vai ei.. vuosikausiin ei ole saanut naist aja kosketusta ja pussailua

Mä en oo saanut ikinä kosketusta naiselta ja hyvin neutraalisti elän elämääni. M30

On elämässä muutakin kuin naiset.

Vierailija
184/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kovasti parisuhteen. En ole komea. Lievästi ylipainonen ja mahaa kaveriton mies. Mut työpaikka on. Tuntuu ettei kelpaa ollenkaa.

Voi vetun Allu.

Vierailija
185/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita tutustumalla naapureihin ja työkavereihin.

Vierailija
186/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että outoa tästä sen tekee.. että olen näyttänyt kuvaani ja olen ihan hyvän näkönen mies vähän ylipainoseksi.. ja naiset on monet niin kertoneet.. mutta sanoneet vain että oot niin vaikee tapaus ei kukaa sua jaksa.. tai että löydät sen oikeen vielä.. joo mistä kun ei käy missää.. jostain lenkkipolulta just.

Mikset sitten usko tota mitä naiset sulle sanoo, eli että oot niin vaikea tapaus ettei kukaan sua jaksa? Miksi vain ihmettelet mikä naisia vaivaa kun et kelpaa, vaikka se on sanottu sulle jo satoja kertoja? En minäkään sun kanssa mihinkään treffeille lähtisi. En vaikka olen tavis pullukka. Ei mulla ole mitään velvollisuutta ottaa tarkoituksella hankala mies riesakseni, vaikken olekaan mikään missi. Osaan olla ilmankin miestä.

Vierailija
187/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin on. Sinun täytyy tehdä itsestäsi vähemmän vaikea tapaus. Olet pakosti aika ikävä tyyppi tosielämässä jos sulle on ihan suoraan tästä sanottu ja vielä useammalta taholta. Mutta kaikki vikahan on niissä naisissa, kun eivät ymmärrä sinua pientä mt-ongelmaista raukkaa. Diagnoosi ei ole mikään vastuuvapauslauseke, jolla voit luikerrella irti kaikesta ikävästä ja hankalasta. 

Vierailija
188/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla voi olla masennusta, joten voisi olla hyvä puhua asiantuntijalle. Mitä sä naisella mitään tähän hätään tekisit? Pitäisit sylkikuppina vai? Nainen ei ole esine vaan on samanlainen elävä olento kuin sinäkin. Eikä seksikään tunnu naiselta hyvältä tuommoiselta ruikuttajalta.

Asenne hei kuntoon ja samantein, niin toivoakin vielä on.

No on masennusta olen yksinäinen.. ei ole vuosikausiin ollut kavereita.. käyn vaa töissä

Tuntuu että en oo naisen silmis että mua olis ees olemassa... ja kavereita ei ole.. oon tosi syrjäytynyt yksinäinen.. kaipaan naista.. mä käyn juttelemas.. ei se mitää auta.. oon samas kuopassa.

On monia muitakin jotka ovat samanlaisessa tilanteessa kuin sinäkin, mutta itse säälissä rypeminen ei auta asiaan. Mene esimerkiksi ulos liikkumaan niin sekin voisi piristää oloasi.

Ei se auta mitää.. ihan sama miks on olemassa ku ei kelpaa naisille koskaan

Sori mutta en osaa unohtaa naisia.. naiset on vahvasti niin pakkomielle ja kyttään naisia kovasti.

En jaksa enää palstailla, joten tee miten teet. Hae apua, harrasta, tee asioita joista tykkäät, mutta jätä päihteet pois (mielialasi takia). Palstailu ei auta asiaasi tippaakaan, kuin vaan saamillasi neuvoilla, joten käytä fiksummin aikaasi ja unohda ne naiset hetkeksi ainaskin. Mieliala kuntoon ja sitten pukille, jos mahdollista. Ei muillekaan miehille ole itsestäänselvyys saada naista.

Tässä ^^ oli paljonkin hyviä vinkkejä ja näkäkulmaa Allu sulle! Nappaa vinkit talteen. Tai älä jos et halua asoiden laitaa toiseksi muuttaa. Ota vastuu elämästäsi. Toinen ihminen ei onnellisuudestasi vastuussa ole. Et voi todella olettaa naisen olevan vastaus ja ratkaisu ongelmiisi. Unohda naiset, keskity omaan hyvinvointiin, lähinnä sen kohentamiseen. Täytyy voida itse hyvin, jotta voi olla hyvä muille. Kova työ sinulla on edessä, mutta se matka sinun on kuljettava, ihan itsesi takia.

Kuten olemme lukeneet, niin on muitakin yksinäisiä miehiä, jotka käsittelevät asiaa kypsästi. Ei ole ainut vaihtoehto toimia ei kuten itse toimit. Ei mulla muuta.

Vierailija
189/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOri mutta kaipaan naisen kosketusta ja kaipaan naista.. en voi niitä unohtaa.

Vierailija
190/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että outoa tästä sen tekee.. että olen näyttänyt kuvaani ja olen ihan hyvän näkönen mies vähän ylipainoseksi.. ja naiset on monet niin kertoneet.. mutta sanoneet vain että oot niin vaikee tapaus ei kukaa sua jaksa.. tai että löydät sen oikeen vielä.. joo mistä kun ei käy missää.. jostain lenkkipolulta just.

Mikset sitten usko tota mitä naiset sulle sanoo, eli että oot niin vaikea tapaus ettei kukaan sua jaksa? Miksi vain ihmettelet mikä naisia vaivaa kun et kelpaa, vaikka se on sanottu sulle jo satoja kertoja? En minäkään sun kanssa mihinkään treffeille lähtisi. En vaikka olen tavis pullukka. Ei mulla ole mitään velvollisuutta ottaa tarkoituksella hankala mies riesakseni, vaikken olekaan mikään missi. Osaan olla ilmankin miestä.

Selvä ei tarvi missää nimes koskaa lähteä.. toivottavasti olet yksinäinen ja kukaa mies ei sua huoli.. no mun on vaikea olla ilman naista.. en ole sinkku ihminen.. mulla on työpaikka ja pitkä kivan näkönen mies.

Vierailija
191/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita tutustumalla naapureihin ja työkavereihin.

Ei työkaverit oikein ja naiset juttele mulle

Vierailija
192/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkaisen kyllä juttelemaan melkein missä vaan. Ei kaikki käy baareissa, itselläni ei olisi siihen edes varaa. 

En ole social butterfly, mutta ilahdun kyllä jos minulle jutellaan. Oli sitten mies tai nainen :)

Melkein missä vain?

Hieno neuvo sanoa että jotaa pitäs tehä

Vierailija
193/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin pohjalla ja nolla naisten silmissä.. että ihan sama onko olemassa vai ei.. vuosikausiin ei ole saanut naist aja kosketusta ja pussailua

Mä en oo saanut ikinä kosketusta naiselta ja hyvin neutraalisti elän elämääni. M30

On elämässä muutakin kuin naiset.

Siis täh miten toi voi olla mahdollista?

Vierailija
194/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ja kyttään naisia ja en voi ees koskea.. huhu tää on rankkaa.. vois mennä taas kattomaa naisia tänää ja hulluksi tulee kun ei saa naista.

t. allu

Vierailija
195/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkemykseni mukaisesti ongelma on korviesi välissä. Vaikutat hyvin epätasapainoiselta, ja epävakaalta ihmiseltä. Ei suhde ole ratkaisu eikä keino saada elämää kuntoon. Hoida asiasi kuntoon, päätä myöten, ja mieti sen jälkeen vasta kumppania.

Etäpsykologi vauhdissa analyyseineen

Vierailija
196/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ruikutukset on jopa vähän huvittavia: en käy missään, en harrasta mitään, en juttele ihmisten kanssa, ei ole kavereita, miksen saa naista?

Siis se nainen pitäisi jostain vaan tarjottimella tulla eteen?

Vierailija
197/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole trolli nii tarvitset oikeasti ammattiapua.

Vierailija
198/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ketju samaa jankutusta, mitkään neuvot ei kelpaa ja suurimpaan osaan kysymyksistä ei voi vastata. Et edes vaikuta haluavan muuta kuin valittaa.

Vierailija
199/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää ruikutukset on jopa vähän huvittavia: en käy missään, en harrasta mitään, en juttele ihmisten kanssa, ei ole kavereita, miksen saa naista?

Siis se nainen pitäisi jostain vaan tarjottimella tulla eteen?

Ei tietenkää mutta mistä naisen löytää?

Vierailija
200/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ketju samaa jankutusta, mitkään neuvot ei kelpaa ja suurimpaan osaan kysymyksistä ei voi vastata. Et edes vaikuta haluavan muuta kuin valittaa.

No mä oon valittajan ennätysmies. vielä heikkolahjainen