Voi jumalau-a miten voi ääntä lähteä yhdestä koirallisesta lapsiperheestä. Sellainen muutti samaan rappuun ja voi ihme
sitä melun määrää porraskäytävässä.
Eläinlapsiperheet pitäisi pakottaa omakotitaloihin.
Kommentit (5)
Minua ärsyttää eniten äänet, jotka olisi helposti vältettävissä. Kuten ovien paiskominen ja kantapäätömistely. Tosin monikaan ei ilmeisesti osaa kävellä ihmisittäin vaan tepastelee kuin taapero jalat paukkuen vielä aikuisenakin.
kirjoititko tammelan kunnasta? meillä juuri tätä. olin kunnan vuokra k.t vuokralla. ostin oman eikun jatkuu koska kunnalla on 2as tästäkin talosta aparat huutaa ja koirat haukuu. VALITUKSET EI AUTA. jopa kunnan johtaja käskee kävelemään kansallis puistohin. soille mistä omistajat eivät ole saaneet sitä 20 pennin neliö korvaustakaan 38v aikana. SE JOS MIKÄ ON KULTTUURIN OMIMISTA
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää eniten äänet, jotka olisi helposti vältettävissä. Kuten ovien paiskominen ja kantapäätömistely. Tosin monikaan ei ilmeisesti osaa kävellä ihmisittäin vaan tepastelee kuin taapero jalat paukkuen vielä aikuisenakin.
Näitäkin enemmän ärsyttää äänet, jotka ovat tarkoituksella meluamiseen tuotettu.
Huutaminen, elektronisen soittimen soitto täysillä.
Ei kannata riidellä niin, että sanat erottuvat naapuriin, se on superkiusallista. Musiikkiharrastusta varten pitää olla treenikämppä tai kuunella omaa tuotosta kuulokkeilla.
Sellaista se on työläisten elämä kerrostalossa.
No ei. Toiset osaavat kasvattaa lapset ja eläimet. Toiset osaavat kasvattaa jommankumman. Ei nyt taas liioitella. Liiallinen segregaatio ei ole koskaan ollut hyväksi ihmiskunnalle. Siedätys ei tarkoita sitä, että kaikkea pitää sietää, mutta ideaaliolosuhteita itselleen vaatiminen on pelkkää utopiaa. Siellä omakotitalossassi kaukana kaikesta häiriöstä olet todellakin yksin. Joudupa pulaan, kuka kuulee avunpyyntösi. Sitäpaitsi, kun sulla tulee paha olo ja pakenet vuorille, niin minne sitten pakenet, kun vuorilla tulee paha olo?