Rikastuminen on mahdollista kenelle tahansa suomessa
Ilmainen koulutus mahdollistaa tämän. Sitäpaitsi vaikka koulutus uupuisikin niin mikään ei estä lukemaan kirjoja sijoittamisesta ja yrityksen perustamisesta. Harmi vain että suurin osa porukasta ei ole vain tarpeeksi motivoitunut tähän. Internetkin on yksinkertaistanut laiskoillekin ihmisille työnhaun ja markkinoinnin.
Kommentit (14)
Käy sanomaan tuolle kodittomalle ukolle joka nytkin rautatieasemalla nukkuu, että alkaisi rikkaaksi. Hän ei ole varmaan asiasta tiennyt ja sen takia luulee, että joidenkin on pakko olla kodittomia ja köyhiä.
Onhan se kaunis ajatus, että samat mahdollisuudet on kaikilla. Totuus on kuitenkin hieman toinen, kun lähtökohdilla on aikalailla merkitystä.
Verottaja kyllä muistaa ottaa omansa….aina!
Onhan lotossa voittaminenkin mahdollista kaikille.
Mutta jos ruvetaan puhumaan todennäköisyyksistä eri asioihin, niin sitten tietysti puhutaan jo vähän eri asiasta.
Kuinka hyvä pitää olla että voittaa markkinat pörssissä? Mitä olen kuunnellut Suomen johtavia analyytikkoja, niin pitää olla ihan sairaan hyvä.
Sijoittaminen ilman alkupääomaa on hidasta touhua ja yrityksen perustamiseen tarvitaan liikeidea jolla pystyy tekemään edes sen verran rahaa että sillä elää, saati että rikastuu.
Jaa että rahallinen rikastuminen. Se parempi rikastuminen on ollut mahdollista jokaiselle jo vuodesta 2015 lähtien.
Helpompi on aasin päästä neulansilmästä kuin rikkaan päästä taivaaseen.
mies53v
Mulla on FASD ja oppimisvaikeuksia äidin päihteidenkäytön takia :( Olen amiksen käynyt ja töissä mutta kaikki on ollut työn ja tuskan takana, opiskelu on ollut tosi vaikeaa ja taloudenkin olen melkein kussut, kun en oikein oppia ole saanut ja matikka on vaikeaa sisäistää. Tulen toimeen ja ajan kanssa saan velatkin maksettua, mutta en usko että mulla koskaan rahkeet riittäisi opiskelemaan joksikin lääkäriksi tai muuksi rikkaaksi, tai sitten sijoittamaan kun on tosiaan noita lukuja vaikea ymmärtää... Koen että olen pärjännyt ihan hyvin kun ottaa huomioon lähtökohdat mistä tulen, mutta olen kyllä eri mieltä että kuka vaan voi mennä kouluun ja sijoittaa ja rikastua.
Meitä on rikastettu ihan ulkoa päin jo useampi vuosi. Ei kai täällä köyhiä enää edes olekkaan?!
Teoriassa joo, mut käytännössä ei.
Rikastuminen vaatii paljon rahaa. 😄
Vaurastua voi jokainen työkykyinen kun on viisas taloustaidoissa ja osaa säästää.
Vierailija kirjoitti:
Onhan lotossa voittaminenkin mahdollista kaikille.
Mutta jos ruvetaan puhumaan todennäköisyyksistä eri asioihin, niin sitten tietysti puhutaan jo vähän eri asiasta.
Totta puhutte! Jos vain keksii oikeet numerot rikastuu lotossa. Näin yksinkertaista se on suomessa.
Siitä sitten vaan tienaamaan, rahaa tulee kuin roskaa. Ainiin, mutta eihän moni jaksa mennä kauppaan ostamaan lappua. Se siitä rikastumisesta.
Vaikka koulutus olisi ilmaista niin ei se eläminen ole ilmaista niin että siihen tarvitaan rahaa. Ruoka, perustarvikkeet ja asuminen kallistuu koko ajan. Vaikka sain asua kotona 30v sitten niin köyhän pienipalkkaisen äidin johdosta sain koko opiskeluajan käydä tienaamassa ilta- ja viikonloppu siivoustöillä ruokarahaa. Muut saivat säästää ajokortti rahaa mutta minun piti ostaa kotiin ruokaa ja puolet piti antaa asumiskuluihin jo alaikäisenä jostain pienistäkin tienesteistä yh perheeseen. Kyllä minua hävetti enkä voinut kertoa kavereille että maksan ruokarahaa kotiin kun keltään muilta ei vaadittu niin että sai säästää opintoihin tai ajokorttiin.
Äitini maksoi asuntolainaa ja nyt alkaa tuhlaamaan kaikki eläessään niin ettei mitään perintöäkään jää. Tuntuu olo hieman hyväksikäytetyltä ja käytti isäänikin hyväkseen niin että se häädettiin hyötyjen jälkeen. Äitini viikonloppu huveista ei tingitty koskaan ja vaatteista mitä ostettiin koko ajan. Kotiin ei tuotu ruokaa muuta kuin vaate pusseja joita kertyi kauheat määrät. Minä jouduin siltikin lähikaupasta ostamaan ruokaa vaikka olin ruokarahaa antanut kotiin. Kun jääkaapissa oli vain valot eikä aamulla edes puuroa tehty. Kouluun sai lähteä nälkäisenä.