Onko mitenkään mahdollista matkustaa Venäjälle? Murmanskissa esiintyy yksi artisti ensi vuoden alussa, haluaisin kovasti nähdä sen.
Pääseekö Venäjälle muuten kuin Viron kautta? Onko Norjan raja auki? Sieltä pääsisi Murmanskiin kätsästi, jos on. Ja miten viisumin laita, saako sen miten helposti?
Kommentit (22)
Murmanskiin kätevimmin Norjan kautta.
Mikä artisti? Joku venäläinen? Onko noin kova hinku kuuntelemaan balalaikansoittoa paskanhajussa.
Vierailija kirjoitti:
Norjan pääsee Murmanskiin.
Mitä?
Jes Ano joutuu ukrainaan rintamalle.
Norjasta pääset, mutta viisumissa voi mennä kuukausia ja passisi on Venäjällä koko käsittelyn ajan. Pitää olla kyllä hyvä pändi, että lähtisin ottamaan riskiä. Ihan millää AC/DC:lla en lähtisi.
Mikään artisti tai mikään asia ei olisi itselleni sen arvoinen että lähtisin Venäjälle uudelleen. Kävin 25v sitten Pietarissa, inhosin kaikkea ja suutelin kotimaan kamaraa kun pääsin sieltä pois. Olen matkustellut paljon sitä ennen ja sen jälkeen, ei ole siitä kyse. Venäjällä vain ihan kaikki oli niin syvältä annelista.
Vierailija kirjoitti:
Norjasta pääset, mutta viisumissa voi mennä kuukausia ja passisi on Venäjällä koko käsittelyn ajan. Pitää olla kyllä hyvä pändi, että lähtisin ottamaan riskiä. Ihan millää AC/DC:lla en lähtisi.
Edustustossa, tuskin Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään artisti tai mikään asia ei olisi itselleni sen arvoinen että lähtisin Venäjälle uudelleen. Kävin 25v sitten Pietarissa, inhosin kaikkea ja suutelin kotimaan kamaraa kun pääsin sieltä pois. Olen matkustellut paljon sitä ennen ja sen jälkeen, ei ole siitä kyse. Venäjällä vain ihan kaikki oli niin syvältä annelista.
Venäjä on muuttunut paljon tuossa ajassa. Paljon on asiat muuttuneet ja kehittyneet siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjan pääsee Murmanskiin.
Mitä?
Norjan kautta pääsee
Vierailija kirjoitti:
sen jälkeen Venäjä onkin muuttunut ja siellä ovat mm. Euroopan suurimmat ostoskeskukset... sen sijaan 25 vuoden aikana mm. Pariisista ja Lontoosta on tullut gettoja...
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Venäjällä oli 15-25 vuotta sitten vielä varsin mukavaa. Nyt en menisi. Jos Pietari silloin kauhistutti, et oo maailmanmatkaajaa nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä artisti?
Joku niin hyvä, että keikkaa ei voi nähdä muualla kuin Murmanskissa
Radioaktiivinen taustasäteily tekee keikasta varmasti kokemisen arvoisen psykdeelisen ilotulituksen. Tajunta varnasti laajenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on muuttunut paljon tuossa ajassa. Paljon on asiat muuttuneet ja kehittyneet siellä.
Eivät vieläkään tiedä, että sille vessanpöntölle pitää olla viemäriputkikin, joka paskat vie toivottavasti jonnekin puhdistamoon. Mielellään ei alakerrran asuntoon tai kadulle
Viron Narvan kautta pääsee ainakin. En tiedä Norjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä artisti?
Joku niin hyvä, että keikkaa ei voi nähdä muualla kuin Murmanskissa
Artisti on samaralainen superbändi. Esiintymisasuina ovat mm. vaipat ja samovaari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sen jälkeen Venäjä onkin muuttunut ja siellä ovat mm. Euroopan suurimmat ostoskeskukset... sen sijaan 25 vuoden aikana mm. Pariisista ja Lontoosta on tullut gettoja...
Mitä siellä ostoskeskuksissa myydään?
No soita sen alueen rajanylityspaikkaan mikä kohdetta lähinnä ja kysy