Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako tuttua miestä pyytää kimppaan?

Vierailija
09.02.2015 |

Hei, me ollaan pari. Yli 30v. Nainen nuorempi, mutta tosi nätinnäköinen ja hoikka.

Mä olen puhunut hänelle vuosia vieraasta miehestä, mutta hän on vasta 1-2 vuotta lämmennyt ajatukselle. Hän haluaisi kokeilla vierasta miestä, mutta ei halua tätä netistä.

Haaste on se, että hän on iskenyt silmänsä paikalliseen vanhempaan opettajaan. Olemme satunnaisesti tekemisissä hänen kanssaan ja hän vaimoni mukaan puhuu hänelle flirttaillen. Voisi kai sanoa, että hän on jo meille tuttu.

Uskaltaako tuollaista miestä pyytää mukaan? Suostuuko miehet aina jos kohde eli nainen on kaunis?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi asia tawataan teille kittos puh 0407578477

Vierailija
2/3 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onistu tännä päivännä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:16"]

Hei, me ollaan pari. Yli 30v. Nainen nuorempi, mutta tosi nätinnäköinen ja hoikka.

Mä olen puhunut hänelle vuosia vieraasta miehestä, mutta hän on vasta 1-2 vuotta lämmennyt ajatukselle. Hän haluaisi kokeilla vierasta miestä, mutta ei halua tätä netistä.

Haaste on se, että hän on iskenyt silmänsä paikalliseen vanhempaan opettajaan. Olemme satunnaisesti tekemisissä hänen kanssaan ja hän vaimoni mukaan puhuu hänelle flirttaillen. Voisi kai sanoa, että hän on jo meille tuttu.

Uskaltaako tuollaista miestä pyytää mukaan? Suostuuko miehet aina jos kohde eli nainen on kaunis?

[/quote]

Siinä on omat riskinsä. Mitä jos naisesi tykkääkin enemmän seksistä vieraissa? Tai ei välttämättä edes niin, vaan että sinä ajattelet/uskot niin? Tai ihastuu/rakastuu? Tai jos sinä uskot niin? Entä jos naiselle iskee morkkis/ahdistus jälkikäteen? Tai sinulle? Mitä jos opettaja kehuskelee "kylillä"? Mitä jos alkaa tuntua, että ihmiset katselevat teitä virnuillen? Taudit onkin sitten oma lukunsa (nykyiset tai tulevat, jos kiertää muuallakin).

Mutta mikäs siinä, jos

- Suhde on vakaalla pohjalla

- Voitte keskustella kaikesta avoimesti

- Olette varmoja, ettei mustasukkaisuus pääse iskemään

- Säännöt selvillä

-Niksu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi