Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään muulla tällaista järjestelyä?

Vierailija
08.09.2012 |

Minulla ja miehelläni on alkanut uusi, jännittävä ajanjakso parisuhteessamme, sillä olemme avanneet suhteemme niin, että siihen kuuluu myös toinen nainen. Tämä nainen on meidän molempien yhteinen ilo (olen itse biseksuaali) eli voimme harrastaa seksiä kaikki yhdessä, mutta myös vain minä ja nainen tai mies ja nainen. Ja tietysti vähän väliä minä ja mies ihan perinteisellä kokoonpanolla :)

Nainen tuli mukaan kuvioihin kolmanneksi pyöräksi, mutta jo ekan yhteisen kerran jälkeen juttelimme, ja minä sanoin, että mies saa harrastaa seksiä tämän naisen kanssa myös kahden kesken, jos haluaa (ylläri, haluaahan se). Ainoa ehto on, että haluan AINA tietää, kun jotain tapahtuu, ja mun seksuaaliset tarpeet pitää tulla tyydytetyksi. Tämä kolmas pyörä on todella mukava ja selväjärkinen tapaus, ja olemme puhuneet paljon siitä, miten tärkeää on, että meidän kahden parisuhde tulee aina ensin, ja että tämä hauskanpito ei saa koskaan vaarantaa sitä. Olemme olleet yhdessä 10 vuotta, lapsia on kaksi, ja mainittavia kriisejä ei meidän suhteessa koskaan ole ollut. Toistaiseksi ainakin tuntuu siltä, että lisääntynyt seksuaalisuus on parantanut meidän suhdetta muillakin tasoilla. On myös mukavaa, kun meillä on yhteinen salaisuus! Päivänselvää on, että en ole mustasukkainen luonne, vaan tykkään jakaa hyvää eli mieheni:)

Onko kenelläkään muulla tällaista systeemiä suhteessaan? Ystävieni kanssa en aiheesta viitsi puhua, koska veikkaan, että suurin osa ihmettelisi tai paheksuisi sitä. Me ajattelemme niin, että nautitaan tästä niin kauan kuin sitä kestää eli toisin sanoen siihen asti, kun ystävämme alkaa seurustella jonkun kanssa, toivottavasti ei vielä vähään aikaan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

33vuoden heterokauden jälkeen huomasin himoitsevani naista ja sainkin sellaisen. Nainen on kuitenkin lesbo eli häntä ei kiinnosta olla miehen kanssa ja taas oma mieheni on niin suppea ettei varmaan kahta naista edes haluaisi yhtä aikaa...

niinpä olen ristitulessa...

Vierailija
2/7 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jännää kuulla tällaisesta järjestelystä jollakulla..;)..Meillä ei kävis,mut itse toistaiseksi ainakin olen pitäytynyt miehissä ja yks kerralla riittää mulle...

mut ainahan tuo mieli voi muuttua,olen kuitenkin kerran ollut naisenkin kanssa,joten miksei....;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niinpäin että kuviossa on mukana toinen mies. Miehet ovat olleet ystäviä jo ennen kuin minä ja aviomieheni tapasimme. Ajauduimme vuosia sitten humalassa saunaillan päätteeksi harrastamaan kolminseksiä jonka jälkeen ollaan säännöllisesti vietetty aikaa yhessä ja myös minä tämän toisen miehen kanssa kaksin. Minulla ja aviomiehelläni on kolme yhteistä lasta. Toinen mies on kaikkien lapsiemme kummisetä ja vietää paljon aikaa myös heidän kanssaa. Miehet kalastavat ja metsästävät yhdessä ja ovat kuin veljet,keskinäistä seksiä heillä ei ole.

Harrastetaan ihanaa seksiä sekä kolmin että minä molempien miesten kanssa. Meilläkin etusijalla on kuitenkin tietysti minun ja mieheni avioliitto koska meillä on pienet lapset. Rakastan molempia miehiä,mutta eri tavalla. Puolisoni tietää kaiken ja on tunteistani tietoinen. Toinen mies ei ole koskaan sanonut sitä ääneen,mutta tiedän sanomattakin hänen rakastavan minua. Hänellä ei ole muita suhteita ainakaan toistaiseksi vaikka se ei ole häneltä tieternkään kiellettyä.

Meillä on valtavan ihanaa ja hauskaa yhdessä ja myös avioseksielämä kukoistaa kuuden vuoden jälkeen. Voin sanoa että olen onnellinen. Koskaan en ole uskaltanut ystävilleni kertoa järjestelystämme.ei tämmöistä oikein osaa selittää,vaikka tiedän ettei tässä ole mitään väärää kun ketään ei petetä tai loukata ja lapset eivät varmasti ole tästä kärsineet. Päinvastoin kolmen aikuisen on helpompi jakaa huomiota ja aikaa kuin kahden.

Vierailija
4/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on alkanut uusi, jännittävä ajanjakso parisuhteessamme, sillä olemme avanneet suhteemme niin, että siihen kuuluu myös toinen nainen. Tämä nainen on meidän molempien yhteinen ilo (olen itse biseksuaali) eli voimme harrastaa seksiä kaikki yhdessä, mutta myös vain minä ja nainen tai mies ja nainen. Ja tietysti vähän väliä minä ja mies ihan perinteisellä kokoonpanolla :) Nainen tuli mukaan kuvioihin kolmanneksi pyöräksi, mutta jo ekan yhteisen kerran jälkeen juttelimme, ja minä sanoin, että mies saa harrastaa seksiä tämän naisen kanssa myös kahden kesken, jos haluaa (ylläri, haluaahan se). Ainoa ehto on, että haluan AINA tietää, kun jotain tapahtuu, ja mun seksuaaliset tarpeet pitää tulla tyydytetyksi. Tämä kolmas pyörä on todella mukava ja selväjärkinen tapaus, ja olemme puhuneet paljon siitä, miten tärkeää on, että meidän kahden parisuhde tulee aina ensin, ja että tämä hauskanpito ei saa koskaan vaarantaa sitä. Olemme olleet yhdessä 10 vuotta, lapsia on kaksi, ja mainittavia kriisejä ei meidän suhteessa koskaan ole ollut. Toistaiseksi ainakin tuntuu siltä, että lisääntynyt seksuaalisuus on parantanut meidän suhdetta muillakin tasoilla. On myös mukavaa, kun meillä on yhteinen salaisuus! Päivänselvää on, että en ole mustasukkainen luonne, vaan tykkään jakaa hyvää eli mieheni:) Onko kenelläkään muulla tällaista systeemiä suhteessaan? Ystävieni kanssa en aiheesta viitsi puhua, koska veikkaan, että suurin osa ihmettelisi tai paheksuisi sitä. Me ajattelemme niin, että nautitaan tästä niin kauan kuin sitä kestää eli toisin sanoen siihen asti, kun ystävämme alkaa seurustella jonkun kanssa, toivottavasti ei vielä vähään aikaan!

Suomessa, Pohjoismaissa, Euroopassa, maapallolla??

Luulen että on!

Vierailija
5/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa, Pohjoismaissa, Euroopassa, maapallolla??

Luulen että on!

Tämän foorumin lukijoilla, wise ass!

Vierailija
6/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että oli tullut asiallisiakin vastauksia! Tämä tuntuu musta jotenkin oudon luonnolliselta, ja tästä naisesta on hyvää vauhtia tulossa hyvä ystävä. Itsestäni olisi hassu ajatella kuvioihin toista miestä, ehkä siksi, että mieheni olisi tosi mustasukkainen. No, onneksi mulle nainen (ja oma mies) riittää paremmin kuin hyvin. Ja seksiä on näissä olosuhteissa tosi paljon :) Toivon kuitenkin, ettei kukaan osapuoli rakastu toiseen, ja jos näin kävisi, pitäisi varmaan vähän jarrutella. Mikään ei saa vaarantaa meidän perheen tulevaisuutta.

Tässä alkuhuumassa tuntuu tosiaan aina välillä siltä, että olisi hauska jakaa tämä asia jonkun kanssa, mutta en viitsi ottaa riskiä, vaikka tiedänkin, kenelle asiasta voisi ehkä kertoa. Ehkä sitten, jos se tulee jossain luontevassa yhteydessä esiin.

t. AP

Vierailija
7/7 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa lukea tuollainen tarina, jossa kolmas pyörä toimii noin hyvin eikä yksikään osapuoli ole tullut mustasukkaiseksi tai ole jäänyt ulkopuolelle. Liian usein näissä asioissa tuntuu käyvän lopulta niin, että yhtä osapuolta satutetaan lopulta henkisellä puolella todella pahasti.

Tuo teidän hommanne kuulostaa kaikin tavoin mukavalta ja täysjärkiseltä. Toivottavasti jatkatte samaan malliin!

Terveisin 27v. avoliitossa elävä mies, joka itsekin tosi mielellään ottaisi naisen kolmanneksi pyöräksi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän