Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sisällä pelkissä kalsareissa ja on ihan järkyttävån kuuma, kyllä nauran teille villasukkatädeille

Vierailija
19.11.2021 |

Ja ihan täällå ankeassa Suomessa olen kuulkaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-ukko oli myös tollainen lihava ja hikoileva, jolla oli aina liian kuuma.

Vierailija
22/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan vaikka igluun, ettei tarvitse vahingossakaan nähdä sikaplösöä AP:ta kalsareissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi ihanne lämpötila sisällä niin olisin alasti. Siinä on hyviä puolia. Iho tykkää saada ilmaa. Olen huomannut että alasti naisten katse suuntautuu sinne. Silläkin on vaikutusta. Monikossa kun onhan tuon useampi nähnyt  ja kokenut.

Alaston mies on kuuleman mukaan lähinnä ärsyttävä. Kiihottavaksi ei ole yksikään myöntänyt vaikka on sisäkkäin päädytty.

Vierailija
24/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi ihanne lämpötila sisällä niin olisin alasti. Siinä on hyviä puolia. Iho tykkää saada ilmaa. Olen huomannut että alasti naisten katse suuntautuu sinne. Silläkin on vaikutusta. Monikossa kun onhan tuon useampi nähnyt  ja kokenut.

Alaston mies on kuuleman mukaan lähinnä ärsyttävä. Kiihottavaksi ei ole yksikään myöntänyt vaikka on sisäkkäin päädytty.

Munasillaan kekkuloivat ukot ei todellakaan kiihota ketään muuta, kuin niitä itseään.

Vierailija
25/28 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä 

Vierailija
26/28 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin kivaa ajatella meitä villasukkatätejä kalsareissasi?

Vierailija
27/28 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kuuma on epämukavaa ja epäterveellistä. 

Vierailija
28/28 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut ihmisten flexaavan monenmoisilla asioilla mutta tätä en ollut ennen kuullut. Että nyt oon kyllä kingi kun tarkenen kotonani kalsareissa.

Huoris on myös erittäin ylpeä siitä, että hän osaa käyttää puhelinta. Nämä kaksi asiaa, tarkeneminen ja puhelimen käyttö, ovat niitä juttuja, joilla hän fleksaa vuodesta toiseen. Kiva, että jokaisella on joku juttu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi