Olen sisällä pelkissä kalsareissa ja on ihan järkyttävån kuuma, kyllä nauran teille villasukkatädeille
Kommentit (28)
Mä olen usein ilman sukkia. En käytä villasukkia.
Sama. Ai että naurattaa se puutalohöskän ihanuus 🤣
Kannattaa laskea huonelämpötilaa, jos on noin kuuma.
Muuten olet selvästi murrosikäinen poika tai vaihdevuosia poteva nainen, jonka hormonit heittävät, tai sinulla on esim kilpirauhasen liiketoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava aloitus.
Muista vetää villasukka myös päähän, täti!
Ylilämmitys on typerää luonnonvarojen tuhlausta.
Meillä on lämmintä, 22 astetta. Normivaatteilla pärjään hyvin.
En ymmärrä, miksi pitäisi istua pelkissä kalsareissa, jo se olisi aika hankalaa olla kamera päällä etäkokouksissakin, mutta elämästä syrjäytyneelle se liene ihan ok olla vaikka alasti.
Kyllä joillain on ihmeellisiä voimaantumisfantasioita
Joku nuori murrosikäinen poikako se siellä uhoaa, kyllä ne hormonit sinullakin vielä tasoittuu ja alkaa villasukat viehättämään.
Ja villasukkia ei välttämättä pidetä lämmön takia vaan koska ne ovat ihanat ja pehmeät.
T. Täti 25 v.
Olisi kyllä tuskallista asua sellaisessa huushollissa jossa talvellakin noin lämmintä. Tuollaisessa lämpötilassa on tupa tunkkainen ja ahdistava. Sopiva lämpötila on n. 21 astetta. Nytkin olen ihan t-paidalla, toki housutkin on. Ei ole tapana olla edes kesällä pelkillä alusvaatteilla sisällä. Jalkoihin on nyt kylmä kun tällaisessa rintamamiestalossa on kylmät lattiat kun kellari hohkaa kylmää. Mutta silti rakastan tätä taloa ja olemme onnellisia omakotitalossa. Ahdistavin paikka asua oli kerrostalo, rivitalo vähän pienempi paha.
Velat tykkää kylmästä koska silloin hiekka ei valu pillusta niin helposti.
Se vasta onkin kamalaa, kun sisällä on kuuma. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joillain on ihmeellisiä voimaantumisfantasioita
Älä muuta sano :D.
Vierailija kirjoitti:
Velat tykkää kylmästä koska silloin hiekka ei valu pillusta niin helposti.
Parasta pysyäkin velana kun miestarjonta nykyään on tämä :).
Ihannehuonelämpötila on 21 astetta, vanhusten talossa 22 astetta. Lämmityskaudella maksimi on 26 astetta, minimi 18, lämmityskauden ulkopuolella minimi sama, maksimi 32. Meillä on +20 ja tämä on just hyvä, ei täällä kalsareissa tarkene olla jos ei tee jotain töitä, mutta miksi edes pitäisi talvella tareta?
Asuntosäätiö, Espoo ja täällä on jääkylmä! :( Äsken 16 astetta.
Inhoan ylikuumia asuntoja. Lapsuuskodissa oli aina ihan hirveän kuuma, ei ollut kiva hikoilla koko ajan. Päätä särki ja tuntui, että happi loppuu. Nyt meillä on ihanan viileää ja villasukat tuntuu hyvältä jalassa.
Mammalla vilu kappasee ja sulla kalu vippasee. HAHAHAAAAA!
Olen kuullut ihmisten flexaavan monenmoisilla asioilla mutta tätä en ollut ennen kuullut. Että nyt oon kyllä kingi kun tarkenen kotonani kalsareissa.
Ne akat nauttii vetoisissa hökkeleissäön kun saa pitää ”🧡🧡villasukki💋😍🧡”