Aaaargh, miksi olen niin nolo aina!?!
Mä oon varmasti maailman noloin ihminen ja aina kun yritän olla edes hiukan järkevämmän oloinen niin perseelleen menee!
Olin tänään yhden kiinnostavan työkaverin kanssa lounaalla ja jotenkin onnistuin sotkemaan kahden ihmisen nimet keskenään ja pitkän monologini päätteeksi mies oli aivan hämmentyneen oloinen. Tajusin mokani vasta myöhemmin ja palasin asiaan uudestaan, vaikka mies oli sen oloinen että ei taas tätä samaa jankutusta.
Onnistuin myös kaatamaan kahvia tarjottimelle ja sanomaan bloireri eikä broileri ja ääääääh, siis olen niin tyhmä!!!
Tätä ei tietysti auta toistuva punastelu ja satunnainen änkytys, olen oikeasti niin pelle. Selitin myös jotain asiaa ja löin sormeni pöytään.
Onko joku muu joskus mokaillut miehen seurassa ja kuitenkin hommasta on tullut jotain?
Onko kenelläkään kokemusta että esim. punastelu olisi karkottanut miehen menemään?
Yritän kyllä olla oma itseni ja olenkin, liikaakin. Mies kyllä tarjosi ruuan ja ehdotti että käydään toistekin yhdessä, mutta ei sanonut mitään päivää.
Kommentit (21)
Joku taitaa olla ihastunut. Mietit liikaa. Asioita sattuu, niille oppii nauramaan tai jos ei opi, niin kyllä elämä tuntuu kurjalta.
Pidä vähän taukoa ja anna sen tyypin pyytää sinut seuraavan kerran taas syömään, kun hän on sitä mieltä, että olet rauhoittunut vähän.
Itselläni ei mene päivääkään, että en nolaisi itseäni. :D Pitäisi syrjäytyä.
Et ole nolo vaan helposti lähestyttävä ihminen. Suurimmalla osalla ihmisiä on epävarmuuksia itsestään ja ne ihmiset jotka tekevät virheitä omassa elämässään ovat helposti lähestyttäviä toisin kuin jotkut some missit joilla on aina täydellinen elämä ja julkkisbileet upeassa kodissa joka päivä.
Ei haittaa. Kerro miehelle että takeltelet sanoissa koska jännittää, kyllä hän ymmärtää.
Mä rakastan ihmisiä, jotka sekoilee ja sählää <3 Tulee hyvä mieli, kun huomaa, ettei ole ainoa, jolla ei aina onnistu.
Punasteleva nainen on ihan hirmu söpö.
Voi, I feel you!
Ymmärrä, että harmittaa, mutta eihän tuossa nyt oikeesti mitään vakavaa tapahtunut. Vakavaa olis, jos hutiloi niin, että tulee pahoinpidelleksi treffikumppanille vammoja tms.
Minusta tuo olisi söpöä. Noloja sattuu kaikille. Liian täydelliset ihmiset ne vasta pelottavia onkin. t. sählääjä myös
Tuo on kyllä minustakin noloa jos sekoittaa ihmisten nimet ja selittää ihan omiaan. Hävettää aina vielä vuosienkin päästä kun on laittanut erehdyksessä väärää tietoa liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä minustakin noloa jos sekoittaa ihmisten nimet ja selittää ihan omiaan. Hävettää aina vielä vuosienkin päästä kun on laittanut erehdyksessä väärää tietoa liikkeelle.
Mutta aphan koitti paikata asiaa heti, toinen ei vaan ollut myönteinen sille
Veikkaan että se mies on ihan innoissaan aapeestä. Aapee ei ole pelottava.
Minä olin ennen tuollainen. Varmaan jännitin liikaa ja siksi mokailin, ja ajattelin aivan liikaa että mitä muut minusta ajattelee. Nykyään en nolostu enää helposti, kun en välitä hittoakaan mitä muut ihmiset minusta ajattelee. Tai tottakai en halua läheisten edessä täysin nolata itseäni mutta tuntemattomille ihmisille ja työkavereille se on ihan sama. Meidän työpaikalla on vielä tapana juoruilla toisista, ja tiedän että ihan varmasti minustakin on puhuttu pa*kaa, kun puhuvat kaikista muistakin. Pitää vain oppia siihen, että ei välitä.
Mä en edes uskalla jutella miehen kanssa johon olen ollut ihastunut työpaikalla jo vuosia. Tiedän olevani nolo, alkavani sekoilla sanoissa, punastuvani, hikoilevani ja pahimmillaan jopa änkytän. Mua myös pyörryttää helposti jos se mies on edes lähellä. En voi katsoa häntä silmiin koska heti heikottaa.
Ihan hyvä kun uskallat edes yrittää, tuohan voi olla ihan sympaattista miehen mielestä, koska se miettii että sä tykkäät siitä selvästi aika paljon.
No voi muakin hävettää eilinen käytös. Kännissä höpisin kaikkee turhaa pitkin nettiä. Kaikkia hyvää rakkautta ja kauniita jää hyväisiä.
"Mutta ei sanonut mitään päivää"