Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesten päivä - palstasta viis

m45
19.11.2021 |

huomaako naisesi? kyllä meillä meteli nousee jos naistenpäivää ei huomata..muistutettaan kyl ajoissa
ajattelin tekstiviestin laittaa toiseen huoneeseen kun vähän heikos hapes keskustelut

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralismi on huvittavaa kun sitä ei edes yritetä peitellä. No sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
2/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia päiviä moiset. Toisen huomioiminen arjessa ja yllätykset toimivat paljon paremmin. Itse olen kaatunut pyörällä ja nyt sauvoilla klenkkaan. Ihmisten auttamisen halu (tiedän että ei liity aiheeseen) piristää kummasti. Saman voi tehdä rakkaimmalleen useammin kuin merkkipäivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhia päiviä moiset. Toisen huomioiminen arjessa ja yllätykset toimivat paljon paremmin. Itse olen kaatunut pyörällä ja nyt sauvoilla klenkkaan. Ihmisten auttamisen halu (tiedän että ei liity aiheeseen) piristää kummasti. Saman voi tehdä rakkaimmalleen useammin kuin merkkipäivinä.

no mut eikö ole muutama päivä olla hyvä olemassa jos edes silloin kirkastuisi toiselle kumppani?

Vierailija
4/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan muistettu naistenpäivänä mitenkään. Muutenkin naistenpäivä on päivä jolloin miesten totaalinen julmuus kerrotaan maailmalle.

Vierailija
5/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai meneekö teillä niin hyvin että joka päivä saa huomiota kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no mut eikö ole muutama päivä olla hyvä olemassa jos edes silloin kirkastuisi toiselle kumppani?

Sinulla on tässä ajatus, en kiistä. Näen itse jutun niin, että kumppani on joka päivä tärkeä. Aina ei jaksa järjestää yllätyksiä tai edes ehdi huomioimaan tarpeeksi. Ulkopuolelta asetetut päivät miehille tai naisille ovat laimeita. Sitä tulisi itse omasta tahdostaan huomioida toista, eikä jonkun hassun kalenteriin pistetyn päivän vuoksi. Tuohan voisi mennä velvollisuuden piikkiin, eikä oman tahdon. Piristäisimpä puolisoani itse useammin.

Vierailija
6/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten päivänä miehet pitävät toisiaan hyvänä. Suu- ja käsihoitoja vaihdetaan. Se on musta aika ihana ja kiihottava ajatus.

Vierailija
7/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se vaimo muisti kun kaksi kertaa jo saanut tänään.

Vierailija
8/8 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin niin, että jos nämä päivät on ainoita jotka muistetaan, silloin suhde on auttamattomasti ohi. Jos naisten tai miestenpäivän muistamattomuudesta nostetaan meteli, suhde on auttamattomasti ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan