Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

75-vuotias anoppini pitää itseään hottina

Vierailija
09.02.2015 |

Siis ihan oikeasti ja miestään komeena (78-vuotias). Siis oikeasti luulee että päihittää nuoremmat. On nyt alkanut ryypätä kun ei kestä totuutta...nousuhumalassa kaikki pitää itseään jumalaisena. Näin käy narsistille kun vanhenee. Koko elämänsä on vittuillut ihmisille ja nyt on sitten laskunmaksun aika. Säälittävää. Mutta narsistin maailma on sairas.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/15 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun ajatusmaailma on sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:58"]Minusta sinun ajatusmaailma on sairas.
[/quote]hyvä ja kiitos

Vierailija
4/15 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:58"]

Minusta sinun ajatusmaailma on sairas.

[/quote]Ilmeisesti olet säästynyt narsisteilta. Terv ei ap

Vierailija
5/15 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se ja miehensä ovat omassa ikäluokassaan hotteja? Ihme ongelmia ihmisillä...

Vierailija
6/15 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ap sit muistaa, että se "narsisti" on kasvattanut aikuiseksi sun elämäsi rakkauden ja elämänkumppanin.

Vierailija
7/15 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne voi omassa ikäluokassaan ollakin ihan hotteja. Parempi itse kunkin ajatella itseään positiivisesti, ikää kun tule kaikille, niin turhaan sitä loppuvuosiaan menneiden ruikuttamieeen käyttää.

Vierailija
8/15 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma, osaa nauttia elämästä eikä itkeä mennyttä nuoruutta.

Vierailija
9/15 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:21"]

Kyllä ne voi omassa ikäluokassaan ollakin ihan hotteja. Parempi itse kunkin ajatella itseään positiivisesti, ikää kun tule kaikille, niin turhaan sitä loppuvuosiaan menneiden ruikuttamieeen käyttää.

[/quote]

Aika samaa mieltä. Think positive! Mikä on eri asia kuin narsismi,mutta en nyt pidä ap:n mutudiagnoosia muutenkaan oikeana.

Tietysti on ikävää, jos anopilla on alkoholiongelma. Monella ikäihmisellä nykyään on. Mutta ap:n on turha leikkiä kyökkipsykologia ja kuvitella, että HÄN tietää, miksi anoppi tissuttelee. 

Ap:n kommentista näkyy kauas sen tason viha anoppia kohtaan, että on parempi, että pysyttelet loitolla anopista. 

Vierailija
10/15 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa jos joku tuntee itsensä niin kauniiksi vielä vanhanakin! :)

Vierailija
11/15 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:12"]Kannattaa ap sit muistaa, että se "narsisti" on kasvattanut aikuiseksi sun elämäsi rakkauden ja elämänkumppanin.
[/quote]aivan tai jättänyt kasvattamatta...mieheni jutuista päätellen olisi pitänyt ottaahuostaan...mieheni ei ole ihan ok. Pahasti neuroottinen ja huolissaan lapsistamme...

Vierailija
12/15 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:21"]

[/quote]

Aika samaa mieltä. Think positive! Mikä on eri asia kuin narsismi,mutta en nyt pidä ap:n mutudiagnoosia muutenkaan oikeana.

Tietysti on ikävää, jos anopilla on alkoholiongelma. Monella ikäihmisellä nykyään on. Mutta ap:n on turha leikkiä kyökkipsykologia ja kuvitella, että HÄN tietää, miksi anoppi tissuttelee. 

Ap:n kommentista näkyy kauas sen tason viha anoppia kohtaan, että on parempi, että pysyttelet loitolla anopista. 
[/quote]lähinnä mietin että mitenkä narsisteilke käy kun viehätysvoima katoaa. Ja lisäyksenä että pitää itseään kyllä marilynmonroen kaltaisena. Todellisuudentaju katoaa kun narsisti vanhenee. Alkosta apu.

Vierailija
13/15 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopista vielä, että kiva kun sympatiseeraatte häntä. Monihan on myös koulukiusaaja kun ei puutu tilanteeseen..itse olen joutunut tai teidän mielestä varmaan "minulla on ollut kunnia" seurata narsistin elämää läheltä ja sitä mielipahaa mitä hän on muille aiheuttanut...olen katkaissut välini täysin häneen.

Vierailija
14/15 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:26"]Hyvä homma, osaa nauttia elämästä eikä itkeä mennyttä nuoruutta.
[/quote]sennperään juuri itkee. Omia valokuvia seinillä ja kuulemma nyt kauniimpi kuin nuorena. Nyt en tarkkaan muista kun anoppi on aina välillä lorenin tai marilynin näköinen (omasta mielestään). Mutta minähän se hullu olen

Vierailija
15/15 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla surkeaa jos vanhemmat elävät lastensa elämää. Mutta vielä surkeampaa on, jos lapset jäävät ruotimaan vanhempien elämää. Ap pysy erossa siitä anopistasi. Tuohon juttuun jumittuminen ei tee sinulle hyvää.

Jos anopilla on ikää yli seitsemänkymmenen, etköhän itsekin ole jo nelissäkymmenissä. Koeta kasvaa jo aikuiseksi. Anoppi elää omaa elämäänsä, sinä omaasi.