Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainakin vielä joitakin vuosia sitten tuntui vallitsevan sellainen asenne, että akateemisilla naisilla kuuluu olla pusikko ja amisnaisilla posliini

Vierailija
19.11.2021 |

Tästä vallitsi toki joitain poikkeuksia, esim. kauppatieteellisessä opiskelevien odotettiin yleensä olevan posliineja.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👿😈👹👺😡👿😈👹👺

Vierailija
2/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👀👀👀👀👀🥱🥱🥱🥱🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia nuorisokulttuuria

Vierailija
4/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amisseilla posiliini, koska kulunut kovassa käytössä. Akateemisilla pusikko, koska vähäinen käyttö. Amis kuuma, akateeminen ei.

Vierailija
5/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kelpuutan vain akateemisen posliinin

Vierailija
6/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinällään itse tuotteessa, akateemisessa posliinissa, ei ole moitittavaa tulee tämän tuotteen mukana useimmiten kantajansa punavihreä maailmankatsomus ja yleinen sekopäisyys joten ei, ei akateemisille posliineille.

Vierailija
7/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinällään itse tuotteessa, akateemisessa posliinissa, ei ole moitittavaa tulee tämän tuotteen mukana useimmiten kantajansa punavihreä maailmankatsomus ja yleinen sekopäisyys joten ei, ei akateemisille posliineille.

Unohdin tuon... Eli tarkennetaan; Akateeminen posliini joka ei kärsi mielenterveydellisistä ongelmista, ja kyllä punavihreä vegaanius on mielestäni merkki vakavasta päänsisäisestä ongelmasta.

Vierailija
8/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa käsityksiäni ja kokemuksiani. Olen itse akateeminen nainen ja slummailen usein työväen kanssa ja minulla on siksi ns kiitorata. Se on myönnytykseni tavalliselle kansalle. Vähän hävettää jos olen opiskelukavereiden kanssa saunassa. Akateemiset miehet hieman hätkähtävät ja hämmentyvät vähäkarvaisuudestani, mutta ei se ole sentään estänyt panoja.

Vierailija
9/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa käsityksiäni ja kokemuksiani. Olen itse akateeminen nainen ja slummailen usein työväen kanssa ja minulla on siksi ns kiitorata. Se on myönnytykseni tavalliselle kansalle. Vähän hävettää jos olen opiskelukavereiden kanssa saunassa. Akateemiset miehet hieman hätkähtävät ja hämmentyvät vähäkarvaisuudestani, mutta ei se ole sentään estänyt panoja.

Ai niin ja lisäisin olevani punavihreä vegaani. Sekään ei ole koskaan haitannut ketään siinä vaiheessa kun touhuillaan.

Vierailija
10/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat täydeltä slumminaiselta

Vierailija
11/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyvätkö ne kuohitut ja vätysmäiset akateemiset "miehet" edes kunnon panohommiin? Verettömiä ja vailla vaadittavaa särmää ovat reppanat. Kyllä kunnon panohommiin tarvitaan reipas duunari tai ketään kumartamaton kallu. Ne pojat panee, kun on panemisen aika. Akateemiset istuvat nurkassa itkua pidätellen ja miettien omaa eksistentiaalista kriisiään suhteessaan vastakkaisen sukupuoleen. Ei auta runot, ei filosofia, ei raha, ei oppiarvot, yksin on kuivakka akateeminen.

Vierailija
12/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin tuon... Eli tarkennetaan; Akateeminen posliini joka ei kärsi mielenterveydellisistä ongelmista, ja kyllä punavihreä vegaanius on mielestäni merkki vakavasta päänsisäisestä ongelmasta.

Tärkeä tarkennus. Tosin kaikki akateemiset tahtovat olla punavihreitä sekopäitä. Teknillisen korkeakoulun perintönä saattaa jokunen selkeäpäinen nainen vielä löytyä, muut ovat toivottomia.

Vierailija
13/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Billugankarvat. Mikä niissä niin kiinnostaa?

Vierailija
14/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni amiksille, posliinilla tai puskalla. Akateemiset hukkukoot akateemisuuteensa ja erinomaisuuteensa.

Vierailija
15/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lävistyksillä, tatuoinneilla ja siilitukalla höytettynä. Paksusankaiset silmälasit myös.

Vierailija
16/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amk:it sitten siistii hajakarvat rehottamasta?

Vierailija
17/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amk:it sitten siistii hajakarvat rehottamasta?

AMK:t kantavat yleensä vielä sangen tiheää perskarvoitusta.

Vierailija
18/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä stereotypioita täällä.

Vierailija
19/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyvätkö ne kuohitut ja vätysmäiset akateemiset "miehet" edes kunnon panohommiin? Verettömiä ja vailla vaadittavaa särmää ovat reppanat. Kyllä kunnon panohommiin tarvitaan reipas duunari tai ketään kumartamaton kallu. Ne pojat panee, kun on panemisen aika. Akateemiset istuvat nurkassa itkua pidätellen ja miettien omaa eksistentiaalista kriisiään suhteessaan vastakkaisen sukupuoleen. Ei auta runot, ei filosofia, ei raha, ei oppiarvot, yksin on kuivakka akateeminen.

Nimenomaan: pitää olla riuska karvainen karju, joka repii naiselta vaatteet päältä ja panee niin, että paikat on hellänä vielä viikon perästä.

Vierailija
20/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kamala joku posliini (jo sanakin inhottaa) alapää, kuin lapsella. Muutenkin outoa että karvoja poistellaan jostain ja lisätään muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi