Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä nykyään tytöillä/nuorilla naisilla on plösömahoja!?

Vierailija
09.02.2015 |

Ei siis välttämättä ylipainoa mutta kummallinen, roikkuva tai pömpöttävä alavatsa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luin joskus että vaikka rasvaprosentti ei olisi iso, niin naisilla tulee helposti alavatsalle rasvaa suojaamaan kohtua:)"

Ja se on ihan luonnollista, kun nainen on tulossa synnytysikään,  rasva kertyy lantiolle ja se on jopa välttämätöntä lapsen saannin kannalta ja siksi alipainoiset naiset tulevat harvoin raskaaksi. 

Vierailija
42/55 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon ystävien tapaamisiin kuuluu nykyään ravintoloissa syömistä, kahvi ja leivos tai drinkit baarissa. Itsellä tämä kuvio lihotti vähän alle kymmenen kiloa, olin vielä juuri vaihtanut työpaikkaa fyysisestä työstä toimistoon. Onneksi tajusin, että tässä menee rahat ja kroppa pidemmällä aikavälillä. Nyt olen saanut kiloja pois ja kutsun ystäviä kylään kotiini, jossa ei tule kiusauksia herkkuihin, kun niitä ei ole tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatemuoti! (Liian) pientä ja matalaa housua jne. 80-luvulla nuorilla oli vyötärölle housut jne. Nyt pukeutumistyyli paljon armottomampi, niin pömpöt näkyy. Yleensä 25-vuotiaaksi mennessä oppivat pukeutumaan omalle vartalotyypilleen sopiviin vaatteisiin.

Vierailija
44/55 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:34"]

Pyllyt, tissit ja erottuvat vyötäröt ovat kadonneet (50-luku tule takaisin Marilyneineen ja Brigitteineen please!!!) ja nuorilla naisilla tilalla poikamaiset pötkävartalot joissa pömpöttää rumat alkavat mieskaljamahat. Ei ihme että miehet alkaneet kuolaamaan Kim Kardashianin näköisiä naisia joilla pyllyä, tissiä ja vyötäröä monen tavisnaisen edestä.

Ei se auta että ostetaan mauttomat osamaksusilikonit, jos muu vartalo on kuin pojalla.

[/quote]

Mikähän alfauros tämänkin kirjoitti...

Hoh hoh.

Vierailija
45/55 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: häpeäisit. Nykymaailma on muutenkin naiselle armoton. Jatkuva määrä vaatimuksia, seksuaalista häirintää, esineellistämistä jne ja nyt sinä kehtaat tulla tänne lisäämään sitä arvostelemalla tyttöjä ja nuoria naisia.

Vierailija
46/55 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti pyöreät muodot on naisellisinta mitä mulle tulee mieleen. Minä pidän siitä että nainen näyttää enemmän naiselta kuin laihalta mieheltä :)   

Vierailija
47/55 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti se pömppömaha on ihan yleinen ongelma sukupuoleen ja ikään katsomatta. Kyllähän niitä timmejäkin löytyy joten jos annetaan heidän pariutua keskenään ja plösöt keskenään niin ei tarvitse kenenkään vatsamakkaroita ihmetellä.

Vierailija
48/55 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu niistä sokereista ja vaaleasta leivästä, jota usein yritetään tarjota selitykseksi. Kyse on epäterveellisistä elämäntavoista kaikin puolin. Liian vähän sporttia ja hyvää kotiruokaa. Liikaa siideriä, limua, sipsiä, telkkaria ipodia ja pädiä yms. hapatuksia. Vanhempien vika siis! Ohjatkaa lapsenne, niin tytöt kuin pojat liikunnallisiin harrastuksiin ja näyttäkää hyvää roolimallia myös itse.

Lopettakaa noista karppauksista ja muista hölynpöly-dieeteistä jauhaminen. 

Vierailija
49/55 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:51"]

Ei johdu niistä sokereista ja vaaleasta leivästä, jota usein yritetään tarjota selitykseksi. Kyse on epäterveellisistä elämäntavoista kaikin puolin. Liian vähän sporttia ja hyvää kotiruokaa. Liikaa siideriä, limua, sipsiä, telkkaria ipodia ja pädiä yms. hapatuksia. Vanhempien vika siis! Ohjatkaa lapsenne, niin tytöt kuin pojat liikunnallisiin harrastuksiin ja näyttäkää hyvää roolimallia myös itse.

Lopettakaa noista karppauksista ja muista hölynpöly-dieeteistä jauhaminen. 

[/quote]

Ihan totta, me syötiin silloin 90-luvulla aika kiitettävästi esim. valkoista leipää ja ei tosiaan oltu lihavia.

Ja ennen syötiin tilastojenkin mukaan vähemmän rasvaa ja proteiinia, enemmän hiilareita, lihominen alkoi, kun rasva- ja proteiinimäärät kasvoivat.

Karpit on niin väärässä, ja usein itse superlihavia, vaikka eivät syökään hiilareita.

Vierailija
50/55 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidukkaa ja isin bmw pyllyn alla kehdosta hautaan.

Vierailija
51/55 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:18"]Tunnetko ketään nuorta joka liikkuu kävellen ja pyöräillen esim. harrastuksiin ja kouluun?
[/quote]

Itse olen 14-vuotias tyttö ja pyöräilen joka päivä kouluun ja takaisin kotiin. Liikun muutenkin ja pyöräilen kaikkialle, kuten kavereille ja harrastuksiin.

Vierailija
52/55 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleekohan ihmiset musta noin kun olen aika nuori ja raskaana neljännellä kuulla, vatsa näyttää tosiaan siltä että on pömppis ja turvotusta :( onneksi pian se on jo kunnolla pyöreä <3

Vierailija
53/55 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:41"]He ovat kehityksensä alkuvaiheessa, eli vasta ikäänkuin toukkina odottamassa kuoriutumista komeankokoisiksi siiderivalaiksi. Pitkä prosessi, vaatii lisäksi paljon panostusta sekä rasvaista grillimättöä.
[/quote]
Repesin tälle!!! Just näin!

Vierailija
54/55 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mul tuli tästä ketjusta mieleen mun lukion hirvee muotivillitys 2001-2002. Farkut oli niin matalat et pimppakarvat vilahteli ja paidan piti olla navan päälle jäävä. Muuten ei varmaan kuulosta niiiiin pahalta mut siis tämä villitys ei ollu laihoilla vaan nimenomaan pömppävatsa PITI jäädä siihen väliin näkyville roikkumaan! En tiedä oliko tää joku meidän koulun villitys ja kaiken tän alotti meidän yks hörhö OPE!!!! En kuulunu onneksi tähän porukkaan. Hyi vieläkin muistan ne pimppakarvat!!!!

Vierailija
55/55 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelliset elämäntavat, liikunta ja aktiivisuus muutakin kuin somessa eivät ole vaan niin in. Ja turhaa esim. liikkua, jos sitä ei pysty heti kertomaan facebookissa kun sittenhän se menee hukkaan! Tai jos ei pysty ottamaan selfiee kun on lenkillä... alkoholinkäyttö ja energiajuomat lisäävät nuorten ihmisten energiansaantia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän