Salilta lisää seksihaluja
Kyllä se vain niin on. Olemme olleet parisuhteessa kohta 20 vuotta. Treenasimme ensimmäiset 10 vuotta yhdessä ja seksielämä oli aivan älytöntä tykitystä. Sitten lasten myötä salitreeni väheni ja lopulta jäi kokonaan pois. Ikää kun tuli lisää omat seksihalutkin väheni huomattavasti vaikka olin aina ollut todella halukas ja seksuaalinen. Aloin taas silloin tällöin käydä salilla ja huomasin että haluni palasi todella vomakkaina. Ilmeisesti hornonitoiminta taas aktivoitui. Vaimolla sen sijaan ei isompia haluja enää ollut. Päätin testata miten salitreeni vaikuttaisi häneen ja sain houkuteltua hänet treenaamaan taas yhdessä. Aloimme käydä salilla 3 x viikossa ja kuukauden päästä vaimo oli syntynyt uudestaan seksuaalisesti. Hän puhkui intoa ja oli taas oma-alotteinen kuten nuorempana. Seksielämä alkoi kukoistaa ja molemmilla halut ovat taas todella korkealla tasolla. Muuta selitystä ei ole kuin hormonitoiminta. Toki, on kiva katsella omaa vaimoa kun hän treenaa ja ihailla hänen kauneuttaan ja se sytyttää entisestään. Suosittelen salikuuria jos seksielämä latistuu.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Eipä toimi meillä. Ei sitten mitään vaikutusta seksiin mutta sen olen huomannut että kun vaimo treenaa 3 kerta viikossa niin ei jaksa enää niin paljon tehdä kotitöitä vaan ne jäävät minulle hoidettaviksi. Eli voimia tuntuu vievän vaikka kroppa ja mieli hänellä muuten piristyykin.
Sillä on myös vaikutusta mitä salilla tekee. Jos haluaa että hornonitoiminta käynnistyy niin pitää tehdä isoja liikkeitä ja kokonaisvaltaisesti koko kroppa jaettuna esim. 3 treeniin viikko. Isoja painoja, perusliikkeitä ja toistoväli 6-10 toistoa ja 2-3 sarjaa per liike. Pelkkä salilla käynti ei hormonitoimintaa aktivoi. Sali treeni ei myöskään saa olla liian pitkäkestoinen ja raskas sen suhteen jotta energiaa ja muuhunkin. 45-60min riittää alkulämmittelyn kanssa. Tähän tietenkin mukaan terveellinen ruokavalio jotta sitä energiaa riittää. Välipäivinä kevyempää liikuntaa, esim. kävelylenkki raittiissa ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä toimi meillä. Ei sitten mitään vaikutusta seksiin mutta sen olen huomannut että kun vaimo treenaa 3 kerta viikossa niin ei jaksa enää niin paljon tehdä kotitöitä vaan ne jäävät minulle hoidettaviksi. Eli voimia tuntuu vievän vaikka kroppa ja mieli hänellä muuten piristyykin.
Parempi varmasti tuo on verrattuna meidän tilanteeseen. Vaimo ei käy salilla eikä urheile muutenkaan. Käy töissä, joka vie kaikki mehut, tulee kotiin sohvalle makaamaan eikä tee mitään kotitöitäkään.
Tekisin kyllä kotitöitä paljon mielummin jos hän vaikka töiden jälkeen menisi urheilemaan eikä löhöäisi sohvalla herkkuja napostellen. Ja melkein silmillä näkee kuinka paidan koko kasvaa.