Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annan aina. Miehet, saanko aplodeja?

Vierailija
19.11.2021 |

En ole koskaan pitän suhteemme aikana kieltäytynut seksistä. Joskus en jaksa tuntikausien nuoleskelua ja pyllistelyä, jota mieheni rakastaa, mutta aina olen antanut suikkaria ja panot vähintään, kun mies on osoittanut halua. Olen ajatellut, että se on tässä suhteessa välttämätöntä, mies on niin seksuaalinen. Välillä ei voisi vähempää kiinnostaa ja joskus melkein ällöttää. Ei ole vaan libido yhtä voimakas ja mies ei tykkää sellaisista jutuista, jotka minua todella kiihottavat. Voisitteko miehet antaa minulle aplodit. Kertokaa myös jos jollain on sama tilanne että miten olette jaksaneet.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin annan naiselleni. Eiköhän tämä ole se ihan normaali juttu, että parisuhteessa on ykkösprioriteetti tyydyttää sen kumppanin tarpeet. Jos ei tyydytä, on epäonnistunut. (Aplodit)

Vierailija
2/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin annan naiselleni. Eiköhän tämä ole se ihan normaali juttu, että parisuhteessa on ykkösprioriteetti tyydyttää sen kumppanin tarpeet. Jos ei tyydytä, on epäonnistunut. (Aplodit)

Kiitos! Tässä sinullekin aplodit! Luulen ettei se kaikissa suhteissa tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mies ei tykkää sellaisita jutuista mitkä minua kiihoittavat"...aha. Niitä ei sitten ilmeiseti tehdä?  Sekö on kumppanin tarpeiden tyydyttämistä?

Ja toinen tekee aina ja kaiken vaikka ällöttää. ei ihan tasapuolista kyllä.

Vierailija
4/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Mies ei tykkää sellaisita jutuista mitkä minua kiihoittavat"...aha. Niitä ei sitten ilmeiseti tehdä?  Sekö on kumppanin tarpeiden tyydyttämistä?

Ja toinen tekee aina ja kaiken vaikka ällöttää. ei ihan tasapuolista kyllä.

Ei se olekaan tasapuolista. Tosin en tee kaikkea, johan sen aloituksessa sanoin. Jos olisi miehestä kiinni, niin meillä olisi varmaan aamusta iltaan jotkut orgiat, jossa on naapuritkin mukana.  Hän on kyllä ymmärtänyt, että minua anteliaampaa naista voi olla vaikea löytää, joten hän joutuu tyytymään osaansa.  On vaikea sanoa kuka tässä tekee eniten kompromisseja. Minulle tilanne ei ole mitenkään täydellinen, sen voin kyllä todeta. AP

Vierailija
5/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttaako sinua oikeastaan koskaan itseäsi? Kiihotutko miehestäsi? Onko siis pelkkää velvollisuusseksiä?

Vierailija
6/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joutuu tyytymään osaansa"!!!!! herranjestas!!!!

Vierailija
7/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttaako sinua oikeastaan koskaan itseäsi? Kiihotutko miehestäsi? Onko siis pelkkää velvollisuusseksiä?

Kyllä minua joskus haluttaa. Eniten ovulaation aikoihin. Tietynlainen seksi saattaa myös alkaa sitten tuntua hyvältä, kun siihen on velvollisuudesta ryhtynyt.

Vierailija
8/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua joskus haluttaa. Eniten ovulaation aikoihin. Tietynlainen seksi saattaa myös alkaa sitten tuntua hyvältä, kun siihen on velvollisuudesta ryhtynyt.

Kuulostaa siltä että sama juttu meilläkin. Taitaa teilläkin olla jo vuosia takana. Ei jaksa enää nainen innostua niin paljon ja suurin intohimo on ainakin tältä erää takanapäin. Meillä vaan siten että vaimo ei anna jos ei itse ole halukas. Seksiä ei siis kovin usein ole.

Vierailija
9/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että sama juttu meilläkin. Taitaa teilläkin olla jo vuosia takana. Ei jaksa enää nainen innostua niin paljon ja suurin intohimo on ainakin tältä erää takanapäin. Meillä vaan siten että vaimo ei anna jos ei itse ole halukas. Seksiä ei siis kovin usein ole.

Meillä mies on sanonut, että ei voi olla suhteessa, jossa pihdataan. Siksi en pihtaa koskaan. Olen hakenut jotain siedettävää rajaa itselleni ja se menee siinä että aina annan jonkinlaista seksiä. Mies saa aina vähintäänkin käyttää minua paineiden purkuun. En tee useinkaan mitään sellaisia pitkiä sessioita asioita, jotka yököttävät. Joskus otan itseäni niskasta kiinni ja teen niitäkin. Näin kirjoitettuna kuulostaa aika inhottavalta. Suhde on kuitenkin ihan hyvä, meillä on monia asioita jotka toimivat, vaikka tämä asia minua haittaa jonkin verran.

Vierailija
10/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Tässä sinullekin aplodit! Luulen ettei se kaikissa suhteissa tapahdu.

Kiitos. Ei toteudu ei, ja voiko yksi ihminen edes tyydyttää kaikki tarpeet? Siksi olisi suhteen alussa ja miksei aina välillä muutenkin käydä keskustelua siitä suhteesta ja mitä siltä kukin odottaa. Tarpeethan voivat olla hyvinkin erilaisia, sellaisia mitä toinen ei ymmärrä. Tärkentä on kuunnella sitä toista ja tyydyttää hänen tarpeet, eikä niin että olettaa omien tarpeiden koskevan myös sitä kumppania. Tämän kun molemmat tajuaa, niin suhde voi hyvin.

Valitettavan usein vaan ajatellaan, että kun minä kaipaan vaikka asiaa x, niin oletetaan että kumppanikin kaipaa, vaikka todellisuudessa kaipaa asiaa y. Lopputulema on, että molemmat käyttäytyvät itsekkäästi ja pitävät huolen omista tarpeistaan ja niiden tyydyttämistä vaaditaan siltä kumppanilta kuin pikkulapsi konsanaan. Vaatimalla se ei toimi, vaan antamalla, silloin yleensä se toinenkin haluaa antaa ja jos ei, silloin on tullut väärä kumppaninvalinta ja erotaan. Parempi valita kumppani niin, että hänet kykenee pitämään tyytyväisenä, siksi suhteen alussa tulisi näyttää itsestään ne kaikki puolet ja vaatimukset mitä suhteelta odottaa. Tai sitten ei.

Vierailija
11/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehillä ole tähän mitään sanottavaa? Nainen tekee kaiken ja mies ei sitä mitä nainen pyytää...ällöttävää.

Vierailija
12/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, mutta miehesi vaikuttaa kusipäältä. Aplodeja en käy siksi antamaan. 

Vierailija
13/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehillä ole tähän mitään sanottavaa? Nainen tekee kaiken ja mies ei sitä mitä nainen pyytää...ällöttävää.

Juuri sanoin. Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä kuin haukkua miehiä joka ketjussa? Mene vaikka lenkille. Täällä on niin naiset kuin miehet kyllästyneet sinun jokapäiseen valittamiseen. Fakta.

Vierailija
14/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplodit APlle. Oot ihana nainen!

Vierailija
15/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on lukittuna, ja antaa jokapäivä sormetusta ja nuolentaa minulle. Jos käyttäytyy hyvin ja tekee kotityöt ja on kuuliainen, avaan joskus lukon ja annan hiukan panna,  ja sitten kalu takaisin lukkoon ja avain taskuuni. Kyllä saan hyvää seksiä, kun hän elää toivossa saada sitten itse pian taas.

Suosittelen, ja kyllä mieskin tykkää, kun saa olla kiimoissaan. Näin  pysyy liitto hyvänä.

Vierailija
16/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mies, annan aina itselleni (aplodeja)

Vierailija
17/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙏✂

Vierailija
18/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä on tietty hyvä alku, nyt pitäisi vielä saada laatupuoli parmmalle tolalle.

Vierailija
19/22 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä mies. En nyt jotenkin näe miestäsi kovin onnekkaana. Toki en tiedä muusta elämästänne mitään. Kyllä kaikki haluavat olla haluttuja suhteessaan. Meillä vaimon kanssa on seksiä joka päivä, ollut jo yli 20 vuotta. Jos vaimo antaisi velvollisuudesta, saati ällöttäisin häntä, nin mekin oltaisiin jo erottu. Mutta vaimokin haluaa, ja nauttii. Toki joskus saan vaan purkaa paineet häneen, mutta se ei häntä haittaa, ja on näin ok myös minulle. Minä pidän itseäni onnekkaana. Apn tapauksessa olisin onneton. Luulempa, että seksi on pitänyt meidät yhdessä. Siitä ei ole tarvinnut koskaan riidellä, eikä tulla torjutuksi. Kun seksiä on riittävästi molemmille, ei vaimonkaan tarvitse joka hellyydenosoituksen kohdalla miettiä, onko tämä vain seksin vonkaamista. Ja hellyyttäkin riittää sitten. Nukutaan yleensä lusikassa,kun tässä vaiheessa monet nukkuu jo eri huoneissa. Paljolti on kysymys omasta tahdosta. Ei saa antaa periksi kielteisille ajatuksille toisesta, ja antaa niiden kasvaa isoiksi päässä. Vaan päinvastoin ajatella joka päivä puolison hyviä piirteitä, ja rakastua uudelleen. Muistaa suhteen alkuajat, ja vaikeat asiat joista on selvitty yhdessä. Älkää antako periksi suhteessanne, vaan menkää sen kuorsaavan puolison kainaloon nukkumaan, älkääkä toiseen huoneeseen.

M42

Vierailija
20/22 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet iloinen antaja, saat aplodit, mutta marttyyrin viittaa kantava ei niitä saa.