Annan aina. Miehet, saanko aplodeja?
En ole koskaan pitän suhteemme aikana kieltäytynut seksistä. Joskus en jaksa tuntikausien nuoleskelua ja pyllistelyä, jota mieheni rakastaa, mutta aina olen antanut suikkaria ja panot vähintään, kun mies on osoittanut halua. Olen ajatellut, että se on tässä suhteessa välttämätöntä, mies on niin seksuaalinen. Välillä ei voisi vähempää kiinnostaa ja joskus melkein ällöttää. Ei ole vaan libido yhtä voimakas ja mies ei tykkää sellaisista jutuista, jotka minua todella kiihottavat. Voisitteko miehet antaa minulle aplodit. Kertokaa myös jos jollain on sama tilanne että miten olette jaksaneet.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No tässä mies. En nyt jotenkin näe miestäsi kovin onnekkaana. Toki en tiedä muusta elämästänne mitään. Kyllä kaikki haluavat olla haluttuja suhteessaan. Meillä vaimon kanssa on seksiä joka päivä, ollut jo yli 20 vuotta. Jos vaimo antaisi velvollisuudesta, saati ällöttäisin häntä, nin mekin oltaisiin jo erottu. Mutta vaimokin haluaa, ja nauttii. Toki joskus saan vaan purkaa paineet häneen, mutta se ei häntä haittaa, ja on näin ok myös minulle. Minä pidän itseäni onnekkaana. Apn tapauksessa olisin onneton. Luulempa, että seksi on pitänyt meidät yhdessä. Siitä ei ole tarvinnut koskaan riidellä, eikä tulla torjutuksi. Kun seksiä on riittävästi molemmille, ei vaimonkaan tarvitse joka hellyydenosoituksen kohdalla miettiä, onko tämä vain seksin vonkaamista. Ja hellyyttäkin riittää sitten. Nukutaan yleensä lusikassa,kun tässä vaiheessa monet nukkuu jo eri huoneissa. Paljolti on kysymys omasta tahdosta. Ei saa antaa periksi kielteisille ajatuksille toisesta, ja antaa niiden kasvaa isoiksi päässä. Vaan päinvastoin ajatella joka päivä puolison hyviä piirteitä, ja rakastua uudelleen. Muistaa suhteen alkuajat, ja vaikeat asiat joista on selvitty yhdessä. Älkää antako periksi suhteessanne, vaan menkää sen kuorsaavan puolison kainaloon nukkumaan, älkääkä toiseen huoneeseen.
M42
Ihan kuin minä olisin kirjoittanut tämän, meilläkin pitkä liitto, ja jokapäivä seksiä, molempien halusta.
Ei ole velvollisuus, eikä ällötä tippaakaan. Ja mies pitää huolen että saan aina myös orgasmeja, vaikka hän itse ei jokakerta saiskaan.
Hyvin surullinen tuo APn kertomus.
Tarkoitatko, että miehelle vielä laatua lisää?