Jos unurytmi on päin persettä onko se joku uniongelma
Kommentit (9)
Just mietin samaa. Usein jos yritän kääntää niin nukahdan ja herään 1-2h kuluttua täysin virkeänä, kroppa luulee että olin päiväunilla :( todella rasittavaa!
Melaton auttaa minulla. Jos herään niin otan uuden 1/4 tabletista.
Olen nyt lomalla joten nukun 11 tarkoituksella.
Se on just uniongelma. Terveise...heräsin kolmelta ja tässä kukin. Ja mietin huomista jaksamista. On se uniongelma.
Välillä se ärsyttää. Kannattaa yrittää nukkua pöikköreitä...
En ole vielä edes mennyt nukkumaan ja tätä samaa siirtynyttä unirytmiä on jatkunut jo pari vuotta. Ensin iltayöhön painottuneen työn vuoksi ja nyt muuten vaan.
Tämän hintana on lyhyet yöunet kun päivän äänet häiritsevät ja hankaluus hoitaa virka-ajan puitteissa tehtäviä asiointeja. Ja se, että talvisaikaan kun nukkuu valoisan ajan yli niin tuntee että on koko ajan pimeää. Voin toki ottaa yhteyttä ihmisiin klo 8 aamulla, mutta sitä varten joudun valvomaan tunnin pari tavallista pidempään...
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 04:15"]En ole vielä edes mennyt nukkumaan ja tätä samaa siirtynyttä unirytmiä on jatkunut jo pari vuotta. Ensin iltayöhön painottuneen työn vuoksi ja nyt muuten vaan.
Tämän hintana on lyhyet yöunet kun päivän äänet häiritsevät ja hankaluus hoitaa virka-ajan puitteissa tehtäviä asiointeja. Ja se, että talvisaikaan kun nukkuu valoisan ajan yli niin tuntee että on koko ajan pimeää. Voin toki ottaa yhteyttä ihmisiin klo 8 aamulla, mutta sitä varten joudun valvomaan tunnin pari tavallista pidempään...
[/quote]
Voih, kuulostaa niiin tutulta. Oma mies herää 15min kuluttua töihin ja itse en ole vielä nukkunut yhtään :(
Nyk koiran kanssa "illan" viimeiselle lenkille ennen suihkussakäyntiä ja nukkumaaanmenoa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 03:58"]Melaton auttaa minulla. Jos herään niin otan uuden 1/4 tabletista.
Olen nyt lomalla joten nukun 11 tarkoituksella.
[/quote] Oon syö ny melatoniinia monta pakettia..Ei viitsi jatkuvasti ostaa.
On.