Missä tilanteessa susta tuntui ekan kerran keski-ikäiseltä
Kommentit (4)
Kun nivelrikko-särky yltyi ja tavalinen arki ei enää sujunut ilman lääkkeitä. Sellainen nakertaa henkistä mielenrauhaa ja tasapainoa.
Suunnilleen kolmevitosena, kun vuokratyöfirmoista alettiin harvemmin tarjota töitä. Nyt viisikymppinen pitkäaikaistyötön.
Olin ehkä 32 kun vedin tiimiä jossa oli muutama juuri valmistunut tai valmistumassa oleva koodari.
Oma lapsiperheen arki omakotitalossa farmarivolvon kera tuntui olevan aivan toisesta maailmasta kuin näiden kallion vuokramurjussa kärvistely ja viikollakin jatkuva bilettäminen joka tosin alkoi jo 23-vuotiallakin muuttua silminnähden väkinäiseksi pakkopullaksi jota vaan "kuuluu tehdä" vaikkei oikeasti haluaisi tai jaksaisi eikä siihen ole oikeastaan enää varaakaan.
Mulla on harrastuskavereina paljon nuoria, yläasteikäisestä parikymppiseen. Kun on paljon tekemisissä nuorten kanssa, on ihan selvästi sellainen tunne, että he ovat nuoria, ja minä en ole enää nuori. Se ei ole siis mitenkään paha tunne, vaan ihan luonnollinen. Mitä mä nyt oon tuolla harrastanut, kuutisen vuotta ja olen nyt 41. Siinä se on pikkuhiljaa syntynyt.