Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tutustuitte kumppaniinne?

Vierailija
19.11.2021 |

Minä ja mies oltiin samassa paikassa kahvilla. Kaikki pöydät oli varattu, niin istuin miehen pöytään. Siitä se sitten lähti. ❤️ Elämänsä rakkauden löytää vissiin silloin, kun sitä vähiten odottaa.

Onnellisesti kihloissa nykyään 💍

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tarina!

Minun mies oli pyytänyt ystävääni järjestämään illanistujaiset, hän halusi tavata minut. Hän oli nähnyt minut jossain yhteisessä jutussa, mutta minä en muistanut häntä. Ystäväni mies oli miehen paras kaveri.

Menin illanistujaisiin kuvitellen että siellä on muitakin, vaikka meitä oli vain neljä :D

Nyt 20 vuotta yhdessä.

Vierailija
2/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan klassisesti baarissa. Mies pyysi tanssimaan ja äkkiä vain huomasin että suudeltiin tanssilattialla. Kumpikaan ei muista että olisi jotenkin aktiivisesti sitä aloittanut joten se kyllä ihan "vain tapahtui". Kai se on sitä kemiaa jota on hakala selittää.

Siitä kun vähän toettiin molemmat niin mentiin sivummalle juttelemaan ja huomattiin että viihdytään muutenkin hyvin yhdessä ja juttua riittää. Nyt yli 15 vuotta yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin uudelle paikkakunnalle ja menin mukaan kannattamani puolueen paikallisosaston toimintaan. Sieltä löysin miehen, jolla on samat arvot kuin itselläni.

Vierailija
4/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin oli suomi24:ssä sokkotreffit palsta. Siellä alkuun, vaihdettiin puhelinnumeroita, ensi tapaaminen sitten aika paljon myöhemmin pitkän välimatkan takia. Pitkään oltiin vain puhelinkeskustelujen ja tekstareiden varassa. Reilu vuosi oltiin etäsuhteessa ja tavattiin harvakseltaan. Lopulta muutin hänen luokseen. Nyt ollaan naimisissa ja meillä on yksi lapsi.

Vierailija
5/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Oltiin useamman vuoden työkavereita ennen kuin ihastuin. Kaukoihastustakin oli pari vuotta ennen kuin lähestyin. Yhdessä jo vuosia nyt.

Vierailija
6/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kiva lukea näitä!

Vierailija
7/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitusviestin tarina on hieno niin samalla kuulostaa aika kamalalta miten sattumanvaraista pariutuminen voi olla.

Mitä jos jossain olisi ollut paikka vapaana ja ette olisi koskaan tutustuneet.

Mitä jos itseltä on mennyt jokin tuollainen tilaisuus ohi ja olen sen takia ikisinkku..

Vierailija
8/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa laittoi kuusi vuotta sitten viestiä :)

Vierailija
9/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuimme jo lapsena, asuimme samassa talossa , samassa rapussakin. 

Vierailija
10/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa tavattiin, tosin hänen huonekaverinsa kautta :P

Vierailija
11/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aloitusviestin tarina on hieno niin samalla kuulostaa aika kamalalta miten sattumanvaraista pariutuminen voi olla.

Mitä jos itseltä on mennyt jokin tuollainen tilaisuus ohi ja olen sen takia ikisinkku..

Monesti olen mietiskellyt samaa ja olisin varmaan vieläkin elämässäni ihan hukassa, jos en olisi tavannut miestäni. Molemmat ollaan kohtalolle niin kiitollisia. Muutenkin en yleensä lähesty tuntemattomia ihmisiä.

Ap

Vierailija
12/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä.

Vierailija
13/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
14/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä rakkaustarinoita!

Vierailija
15/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ikisinkku kävi alapeukuttamassa? 😄

Vierailija
16/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa törmättiin, hän oli ystäväni miehen kaveri. Hän rupesi sitten käymään ystäväni juhlissa ja muissa kaveripiirimme illanistujaisissa nähdäkseen minut. Siitä se sitten lähti. Nyt 11 vuotta yhdessä jo.

Vierailija
17/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Itse olen nyt jälkikäteen tajunnut monta tilannetta jossa olisi pitänyt tarttua hetkeen ja toimia mutta en niin tehnyt. Onneksi toimin kuitenkin sen yhden kerran oikeaan aikaan ja se kyllä oli sitten riittävästi.

Vierailija
18/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivan baatissa. Ventovieraita olimme, eikä yhteisiä tuttavia, mutta aloite kantoi hedelmää. Yhteisiä nimittäjiä löytyi sitten esim. koulutusalalta, mutta muutenkin alkoi synkata.

Vierailija
19/19 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen käveli vastaan, jäin ilmeisesti liikaakin katsomaan kun kysyi mitä haluan. Vastasin, että haluaisin sinun kanssasi naimisiin, nyt tulossa 25v hääpäivä, kertaakaan en ole sanojani katunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi