Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasteni isä psykoottinen?

Vierailija
08.02.2015 |

Ollaan erottu 6 vuotta sitten ja aina oltu hyvissä väleissä. Nyt parin viime kuun aikana ex on alkanut lähetellä ihmeellisiä viestejä, jossa syyttää mua elämänsä pilaamisesta, mollaamisesta ja siitä, että yritän muuttaa hänen luonnettaan. Että "kaikki noi sun hyökkäykset mua kohtaan, vastaan niihin samalla mitalla ja murran sut yhdellä viestillä".

Hänellä on ollut muutama parisuhde mun jälkeenkin ja nyt ollut sinkkuna kai vuoden verran. Lasten asioista puhutaan viestein ja jos jotain akuutimpaa, niin soitetaan. Nyt en tunnista ihmistä noista viesteistä ja noi on alkaneet ihan puun takaa.

En ole mikään mielenterveyshäiriöiden ekspertti. Onko toi psykoosi tai masennus vai mitä? Ja ennen kaikkea, mitä voin tehdä asialle? Ottaa yhteyttä hänen äitiinsä (vähän kädetön tapaus), työterveyteen vai minne?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään niin kauan kuin mies ei uhkaile sinua, itseään tai lastanne tai syyllisty minkäänlaisiin laiminlyönteihin tai rikokseen. Siihen asti olet aivan kädetön, sillä ihmisiä ei saa ilman omaa suostumustaan hoitoon. Miehen "saan murrettua sinut yhdellä viestillä" on perus manipulointikaneetti, joka kannattaa vain ohittaa - niin kuin kaikki muukin ei-lapseen-liittyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän