mitä mieltä nimestä anastasia?
Jos joskus saisin tytön, niin nimeäisin anastasiaksi.
Kommentit (39)
Ana, Anaali, Anus,... Ananas, Anestesia, Nasta-asia, saavat tarhan lapset väännettyjä paljon hauskoja lempinimiä.
Vaihdoin aikuisena tuon nimen toiseen nimeen ja en ole katunut. Ryssittely oli kamalaa.
Kaunis nimi, tosin tulee vahvasti mieleen venäläinen nainen. Tunnen yhden reilun parikymppisen Anastasian ja hän on aivan mahtava ihminen, niin empaattista ja iloista en ole koskaan ennen tavannut, aivan omaa luokkaansa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:53"]Vaihdoin aikuisena tuon nimen toiseen nimeen ja en ole katunut. Ryssittely oli kamalaa.
[/quote]
itsekin olen ryssittelystä kärsinyt. Opetan kyllä lapselle, että jos joku katkera juntti tulee länkyttämään jotain niin jättää omaan arvoonsa. Älykäs ihminen kun ei koskaan hauku muita.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:43"]
En uskaltaisi antaa, kun maailman turvallisuuspoliittinen tilanne on näin kireä. Lapsi voisi saada ryssittelyä osakseen.
[/quote]
Totta. Minun suomalainen nimeni ymmärrettiin ja luettiin väärin Espanjassa elokuussa ja tulkittiin siis maantieteellisesti myös väärin, ja meinasin saada kamalan jengin päälleni koska luulivat minua venäläiseksi! :(
[/quote]
BS
Espanjassa on paljon Venäjä-sympatiseeraajia. Ukrainassakin taistelee separatistien riveissä joitain espanjalaisia.
Ei tällaista ryssävihaa ole kuin entisissä alusmaissa. Ei edes amerikassa tavallisen kansan keskuudessa.
[/quote]
Et taida pahemmin matkustella missään? Nimittäin Espanjassa minua kutsuttiin torilla russian bitchiksi, varmaan tämän kalpean ulkonäön takia. Kun selitin että olen Suomesta ja molotin heille vähän vihaisen kuuloista jäykkää suomea siihen väliin, niin pyysivät anteeksi ja ravintolaansa drinkille.
Upea nimi, voisin antaa omallekin tytölle, mutta en
minkään kirjan mukaan, (josta minulla ei ole hajuakaan )vaan
pysyttääkseni sukujuurien muiston.
ps. Ihmisiä, joilla ei ole mitään tekemistä jonkun Putinin hallinnon kanssa eivätkä sitä hyväksy, ei tule
rankaista myöskään siitä ryssittelemällä heitä
Tulee vaan mieleen se kamala laulaja ja ananas :D nouuuuu
Jenkeissä tuo on ihan auttamaton stripper name, ja tuolla Keski-Euroopassa tyypillinen itäblokkilaisen prostituoidun "taiteilija"nimi. Viittaa lisäksi tapettuun tsaariperheen kuopukseen joten nimellä huono karma. Tulee myös mieleen se laulajatar joka sairastunut rintasyöpään toista vai kolmatta kertaa jo.
En olisi julma vanmhempi, ja laittaisi omalle tyttärelle sellaista nimeä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:32"]
Ihana, meidän tytön toinen nimi :)
[/quote]
otan osaa.
En uskaltaisi antaa, kun maailman turvallisuuspoliittinen tilanne on näin kireä. Lapsi voisi saada ryssittelyä osakseen.
[/quote]
Totta. Minun suomalainen nimeni ymmärrettiin ja luettiin väärin Espanjassa elokuussa ja tulkittiin siis maantieteellisesti myös väärin, ja meinasin saada kamalan jengin päälleni koska luulivat minua venäläiseksi! :(
Tunnen tuon nimisen koulukiusaajan. Hyi!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:40"]
[/quote]
[/quote]
BS
Espanjassa on paljon Venäjä-sympatiseeraajia. Ukrainassakin taistelee separatistien riveissä joitain espanjalaisia.
Ei tällaista ryssävihaa ole kuin entisissä alusmaissa. Ei edes amerikassa tavallisen kansan keskuudessa.
Ihmeellisiä juttuja teillä tulee siitä nimestä mieleen,olenko mä tosiaan jokin vanha seniili,mitä tietysti olenkin.Minulle tulee historiasta yli kqaiken muun viimeisen,murhatun keisarin tytär,Anastasia.Hänestä puhuttiin vuosikymmenet,että ei olisikaan kuollut kun perhe teloitettiin vaan joku bolsevikkisurmaajista olisi pelastanut.Maailmalla vaikutti nainen joka kuolemaansa saakka väitti olevansa tuo Anastasia.Juttu ei koskaan ratkennut.Siitä on tehty lapsillekion versio,tosin suloinen,ei raaka niinkuin todellisuus oli.Kyllä näkyy ihmisviha tiettyä maata kohtaan olevan korkealla kun ei voi antaa tiettyä nimeä RYSSITTELYN pelossa.Entinen avomieheni oli toiselta nimeltään Anastasian isän kaima eli Nikolai.Pidin sitä komeana nimenä.Hän oli toki saanut sen venäläisjuurisen isänsä kunniaksi.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:34"]Tulee ryssä mieleen. Ei hyvä.
[/quote]
aina ryssä juntin voittaa ;)
Ihana. Parempi kuin nää,samat Aadat, Ainot, Helmit ja Venlat
Tulee vain anestesia ensimmäisenä mieleen.