Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen elänyt teinistä asti yksin ilman ystäviä tai parisuhdetta

Vierailija
19.11.2021 |

Vielä n.12 v oli se yksi ystävä jonka kanssa ystävystyin lapsena. Sitten hän lähti toiseen porukkaan ja minä jäin yksin. En ole siitä lähtien osannut tehdä ystäviä koska sos. tianteiden pelko, sairaalloinen ujous, ahdistus, mitä näitä nyt on...Mietin onko muita samanlaisia. Olen kyllä ollut kouluissa(esim. erityiskoulu) mutta sielläkään ei tullut tehtyä ystäviä koska en juuri puhunut kellekään(estynyt persoonallisuus) . Nyt en oikeastaan enää edes halua ystäviä kun olen liian tottunut tähän. Onneksi on sentään perhe... Mutta pari heistäkin asuu todella kaukana.. Olen tottunut tähän yksioloon ja olisi kummallista jos olisi vaikka pari ystävää ja mies. Muita?? Yleensä vain fantasioin henkilöstä jos esim. ihastun. Liittyy tuohon estyneeseen persoonallisuuteen. Elän elämää vähäkuin sivusta ja haaveillen. Olen hyväksynyt tämän ja itseni. Että tämä on osa minua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kannattaa silti yrittää ja mennä erilaisiin harrastus ryhmiin.Suomessa on miljoona yksinäistä joten toivotaan että löydätte toisenne

Vierailija
2/2 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puoliso, muttei perhettä, sukua, ystäviä, työkavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi