Huippumalli-Nanna Erilaisissa perheissä
Se huumetuomionkin saanut. Onko sama tyyppi? :-o
Kommentit (75)
Arvasin että nannalla oli vaan lesbovaihe.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:58"]Juu toi isä on koko ajan aivan pöllyssä...meinaa nukahtaa tohon tuoliin kun haastatellan :D.. Lapsia säälittää :(... Alussa tuli tosta jooginaisestakin sellanen olo, että miksi on NOIN raukee, onko seKIN polttanut, vaikka kaksivkonen lapsi ja muut lapset...en ymmärrä miksi aina joogit sallii jonkun pilven ja sittn eletään niin terveellisesti ja maanläheisesti jatkuvassa pöllyssä...mikä siinä on, että kannabis on terveellisempää joogaajien tai hippien mielestä kuin alkoholi tai muut aineet...? En voisi huumehörhöjen seassa kasvattaa lapsiani!! [/quote] Ei se siitä joogasta johdu. Itse joogaan ja olen todellakin kannabista ja kaikkia muitakin huumeita vastaan.
[/quote]
joogaajilla vain se mentaliteetti, että jos jokin päihde pitää sallia ihmisille tai itselleen, niin se on kannabis...
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:20"]
[/quote]
ja et nyt on hippi/pössyvaihe?!
Muistan Nannan huippumalleista. Sanoiko silloin olevansa biseksuaali vai sekoitanko johonkin toiseen? Tekeekö Nanna enää mallin töitä?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:20"]
[/quote]
Tämä oikeastaan kiinnosti minuakin. Eli siis nanna onkin hetero? Tai vähintään bi?
T. se jolla ei ole televisioita, mutta katsoi huippiksen aikanaan.
Aika lesbiaaninen tyyli edelleen kuitenkin.
Siis miten se sen nannan lesbous ei pidäkään paikkaansa ton ohjelman perustella?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:20"]Arvasin että nannalla oli vaan lesbovaihe.
[/quote]Sehän flirttaili jooga-mamman kanssa koko ajan...
Ja mistähän neropatti päätteli tuon shown antimista, että Nannalla "oli vaan lesbovaihe"?
Naurettavaa kyllä noiden "omavaraisuus" ja "ekologisuus" kun tolle määrälle ihmisiä on sen 3 neliötä harvaa kasvimaata ja sit kolme kaltoin kohdeltua kanaa.. Sit mennään kuitenkin autolla kauppaan hakemaan loput ruuat.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:27"]
Siis miten se sen nannan lesbous ei pidäkään paikkaansa ton ohjelman perustella?
[/quote]
Minä en tiedä mitä siinä ohjelmassa on :D siksi minä joudunkin vähän kyselemään. -21
Milläköhän se pari elää? Parilla ruskealla munalla per päivä?
Nainen kotona lasten kanssa, taiteilija-mies käy koulua. Tämä tieto maikkarin sivustoilta.
Vissiin joku vaan käsitänyt, että nanna oli jaksossa se erilaisen perheen äiti itse tai jotain?
tuli teet rinnuksille nenästä kun hieman ääneen hörähdin siinä "henkinen kasvu ja silleen" kohtauksen yhteydessä. Tsihih...
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:30"]
Naurettavaa kyllä noiden "omavaraisuus" ja "ekologisuus" kun tolle määrälle ihmisiä on sen 3 neliötä harvaa kasvimaata ja sit kolme kaltoin kohdeltua kanaa.. Sit mennään kuitenkin autolla kauppaan hakemaan loput ruuat.
[/quote]
Haastavaa on kuulemma miettiä ruokatarpeet useammaksi päiväksi, hih.
Lähde: maikkarin sivusto.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:30"]
[/quote]
Haastavaa on kuulemma miettiä ruokatarpeet useammaksi päiväksi, hih.
Lähde: maikkarin sivusto.
Oli vissii kolme lasta, pienin 2vkoa kuvausten alussa...
Kannabis voi aiheuttaa vaihtelua näläntunteessa, ensin ei oo nälkä, sitten voi syödäkin hevosen. Vaikeahan se on sen perusteella tietää, mikä päivä kenelläkin on tulossa ja kuinka paljon ruokaa pitää ostaa...
Aikamoista fleguilua.
Ja mikä on muuttaessa "maalle" ku "kommuuni" on ystävän omistama hulppea talo. Noh, mahtuupa sitte tekemään sitä kasvimaata... :D