Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaako vaiko ei?

Vierailija
26.02.2015 |

Olen 172 cm pitkä ja painan 68 kiloa (painoindeksi 22). Lantionympärys on 99 cm, vyötärönympärys 72 cm ja rinnanympärys 99 cm. Paino tuntuu jämähtäneen jotenkin näihin lukemiin ja mietin kuinka kannattavaa olisi ottaa nyt jonkin sortin tehovaihde laihdutukseen. Tavoite olisi olla hoikahko/"normaali" - edustavatko nämä lukemat teille jo sitä vai tulisiko näistä vielä tiputtaa ja paljonko? Asia ei ole mun isoin ongelmani, jonka ympärillä elämäni pyörisi, mutta kun en itse ihan osaa sanoa olisiko tämä kuosi ihan passeli, niin ajattelin kysästä teidän näkemystänne. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan normaalipainoinen, vartalosi lukemat kuulostavat oikein hyviltä! Painoindeksi 22-23 on juurikin se, minne itse olen tähtäämässä, joten ole tyytyväinen vain! :)

Vierailija
2/6 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteistä! Itse sitä jotenkin hämärtyy omakuvalleen... Jos lukemat suunnilleen on normaalipainon rajoissa niin silloin kai se onkin enemmän makuasia mikä itseä miellyttää eniten :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat noiden lukujen perusteella ihan normaalipainoiselta ja vyötärökin erottuu. Jos laihuttaminen on sulle vaikeaa, miksi lähtisit mukaan siihen rumbaan? Pahimmassa tapauksessa lihoisit laihdutuksen jälkeen lihavammaksi. Toki voit tehdä pysyvän elämäntaparemontin. Sellaista suosittelisin kaikille. Eli voit miettiä ruoan terveellisyyttä enemmän, mutta rehellisesti sun vartalo kuulostaa ja varman näyttääkin terveelliseltä ja hyvältä.

Vierailija
4/6 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laihduta. Vaikutat oikein sopusuhtaiselta, kuitenkin vähän kurvikkaalta. Itse ottaisin aina mieluummin naisen jolla on hieman liikaa painoa, kuin liian vähän. Tätä mieltä on aikuinen mies.

Vierailija
5/6 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan mistä itse tykkää. Itse olen saman pituinen ja enimmillään olen painanut 69 kiloa. Olin silloin todella ahdistunut ja koko ajan väsytti, laiskotti ja vitutti. Otin itseäni niskasta kiinni ja aloitin vuoden kestävän laihdutus- ja kuntoiluprojektin.

Nykyään painoa 60 kg, mitat 90-63-91 ja elämänlaatu parantunut huimasti :)

Vierailija
6/6 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistiko sua viestin 7 lähettäjä juurikin paino vai..? :) Mulla on suht koht terveelliset elämäntavat niin oon pohtinut onko se vaivan arvoista alkaa alkaa itseään piiskaamaan vielä enemmän, että muutama kilo lähtisi kun tää tuntuu olevan mulle ominaispaino. Toki ainahan sitä voisi petrata jos halua ja energiaa siihen on! -Ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi