Rokotevastaisuus arkkitehtien esittelyä: Michael Chaves
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10097721/Covid-lie-spreaders-s…
Kannattaa lukaista niin on vähän paremmin selvillä siitä minkälaiset tyypit tuottavat näitä rokotevastaisten aineistoja jolla hyväuskoisia saadaan pidättäytymään rokotteista. Näitä tarinoita löytyy netistä lisää.
Kommentit (10)
Mä en ole itse asiassa ottanut tässä keltään "aineistoja". Epäilytti alusta asti. Ja kuule, mulla ei ole mitään sitä vastaan, että sä piikität itseesi kokeellista, vuotavaa rokotetta. Mutta mä en halua, että sä pakotat mun sitä ottamaan. Kiitos.
Labour johtaja Jeremy Corbynin veli on myös melko ketku äijä.
Kuka se on? luuletko että me kaikki piikitetään sitä matolääkettä ja kuunnellaan jonkun salaliittoteoreetikon horinoita?
olet vähän kuin noi vainoharhaiset jotka luulee että kaikki on venäjätrolleja ym..
Tuskin se informaatioketju noista alkaa vaan noi on vaan esiintyjäporras. Kiinnostaisi se ketju mistä se julkaistu informaatio päätyy noille tyypeille.
Vähän kuten tv-uutisissa on se ruudussa näkyvä lukija erikseen ja sitten ne toimittajat sun muut tutkijat jotka oikeasti hakee tietoa jostain.
Vierailija kirjoitti:
Kuka se on? luuletko että me kaikki piikitetään sitä matolääkettä ja kuunnellaan jonkun salaliittoteoreetikon horinoita?
olet vähän kuin noi vainoharhaiset jotka luulee että kaikki on venäjätrolleja ym..
noin minäkin sanoisin jos olisin venäjätrolli
tässä koko ilmiössä on pelottavinta ehkä se, että liian moni rokotevastainen ei osaa lähdekritiikkiä ja uskovat sokeasti kaiken mitä heidän itsensä guruna pitävät sanovat. Ei tarkisteta faktoja ja sitten niitä valheellisia väittämiä levitetään eteenpäin.
Onhan se niin, että jos ei ymmärrä jotain tekniikkaa, niin sen käyttö pelottaa. Esimerkiksi nämä nykyiset rokotteet. pelko aiheuttaa helposti harhoja.
Olen tuplarokotettu. Kuten suurimmalle osalle tokotetuista, ei minullekaan tullut rokotteesta juurikaan edes sivuvaikutuksia. vähän yskää ja pikkuisen lämpöä. tätä puolta rokotuksista ei juuri somessa näekään ja se on ymmärrettävää. Ei ihmiset somessa kerro siitäkään, että kauppareissu meni tänäänkin ihan hyvin ja jouhevasti, mutta sitten jos ei mennytkään, niin tulee isompi haloo. Rokotteissa toimii sama ja se on hyvä muistaa.
Vaikka olen rokotettu,kannatan yksilön vapautta päättää itse rokotuksistaan, joten jos joku ei sitä halua ottaa, älkööt ottako. se on oma valinta. yhteiskunta hoitaa roktotamattomatkin, koska yhteiskunnalla on velvoite huolehtia kansalaistensa terveydenhoidosta. On kuitenkin selvää, että jos tilanne leviää käsiin, niin terveynehuollon on alettava priorisomaan. silloin rokotettu saa paremmat mahdollisuudet päätä hoitoon, koska jo kerätyn satan valossa on nähtävillä, että tauti on helpompi ja lyhyempi rokotetuilla myös sairaalahoidossa.
sitä minä en ymmärrä, että kun nyt virus leviää kovalla vauhdilla, niin lähes yhtä kovalla vauhdilla selitetään suurinpiirtein hallitusta myöten, miten nyt voi pitää tilaisuuksia ja pappi kanalakin selitti lehdessä tänään miten tekee kaikkensa, että kirkossa lauletaan joululaulut. miksei voisi tehdä kaikkeaan, että ne joululaulut vaikka laitettaisiin nettistriimattaviksi ja ihmiset sitten vaikka laulaisivat niitä kotona tai parvekkeillaan. miksi ei voisi tehdä kaikkeaan, että rajoitettaisiin vieläkin menemiset minimiin ja annettaisiin virukselle mahdolluus häipyä. voisi tehdä nyt tällä hetkellä kaikki kaikkensa sen suhteen ettei kuljettaisi kaiken maailman kissan ristiäisissä virusta levittämässä. Siis siitäkin huolimatta, että nyt saisi sitä tehdä. Se ei merkitse sitä, että nyt pitäisi sitä tehdä.
tuon Michael Chavesin silmät näyttää liskon silmiltä....
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ole vaan motiivit on totta kai erilaiset.
Sorry nyt vaan, mutta en tunne koko heppua enkä ole rokotetta ottanut.
Keksi uusi teoria, tuo ammuttiin heti alas.