Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudot nännit ja seksi

Vierailija
08.02.2015 |

Elikkäs olen parikymppinen nuori nainen, timmissä kunnossa ja suht hyvännäköinen...neitsyt. Neitsyys ei sinäällään ole mikään ongelma! Ongelmani ovat hyvin pienet rinnat ja ns oudot nännit, jotka elävät täysin omaa elämäänsä ja estävät minua menemästä pidemmälle miesten kanssa.

Rintojen koko ja muoto ovat vaivanneet ties kuinka monta vuotta. Olen käynyt plastiikkakirurgilla, joka sanoi, että ei suosittele leikkausta, koska rinnat muka "sopusuhtaiset muuhun vartaloon nähden ja ihan kauniit ", vaikka lääkäri myönsi, että niissä on hieman tubulaarisuutta. Rinnat reagoi kosketukseen normaalisti, nännit ovat kylmässä kovat ja supistuvat, mutta muuten rinnat näyttävät suipoilta ja alikehittyneiltä eli ts. ketunnokkatisseiltä.

Olen rintojeni suhteen hyvin epävarma, vaikka muuten täysin tyytyväinen vartalooni. Tyttöjen saunaillat ja uimahallit eivät ole minua varten. Eli en näytä rintoja muille vahingossakaan. Jos se päivä nyt joskus koittaa ni seksiä harrastaisin mielellään rintaliivit päällä, koska pelkään sitä, mitä mies ajattelee rinnoistani. Haluisin kyllä olla täysin estoton ja pystyä olemaan alasti myös muiden nähden, mutta häpeä rintojani kohtaan estää tämän kaiken :'(

Kysymys kuuluukin, että onko kuvailemani rinnat totaalinen turn off?

Ja kyllä, myönnän, että jonkin asteinen epätoivo on ajanut minut tälle palstalle :D

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole väärän kokoisia tai -mallisia rintoja eläessäni pidellyt käsissäni. Kaikki omalla tavallaan kiihoittavia. Sanoisin että persoonalliset rinnat nimenomaan ovat jääneet eniten mieleen. Hyvässä.

Vierailija
42/45 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on isot, pulleat ja pehmeät nännit. Kuin vaahtokarkit. Tykkään rinnoistani vain kylmettyneinä. Silloin nännit kutistuu pieniksi ja rinnat näyttää pyöreämmiltä. Muutoin ne on sellaiset heiluvat pienet törröt.

Ja olen jo 26v eli nämä tuskin muuttuu.. kelpaankohan kenellekään miehelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on ongelma, arvaa onko kiva olla pienimunainen mies, sille ei voi tehdä mitään.

XD

Vierailija
44/45 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä on pakko sanoa että naisen rinnat on aina kauniit ja kiihottavat. Vaimolla oli c kuppi ennen lapsia, nyt pieni b, hän ei pidä rinnoistaan mutta minusta ne on kauneimmat maailmassa, kiinteät ja isot nännit.

Vierailija
45/45 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tässä kuvauksesi perusteella miettiä, että ovatkohan omatkin tissini tubulaariset :D koskaan aikaisemmin ei ole kyllä tullut edes mieleenkään, vaikka nämä ovat aika pienehköt (omaan käteen sopivat, kuppi a) ja lämpimässä nännipiha on tosiaan pyöreä/pallomainen eikä itse nänni erotu muutakuin pienenä nyppylänä siellä päällä. Näyttävät siis normaalitilassa just ketunnokilta. Kovettuessa sitten erottuu selkeästi kaikki ja näyttää tosi kivoilta.

No, en ole kyllä siitä huolimatta keltään koskaan kuullut yhtä ainuttakaan negatiivista sanaa. Päin vastoin, minulla on 6 seksikumppania ja 4 heistä on kehunut rintojani ihaniksi ja täydellisiksi. 2 ei sanonut mitään, mutta silti huomioivat niitä (puristelivat, hieroivat, nuolivat ja imivät) että oli varmaan heidänkin mieleensä sitten :D

Tällä hetkellä olen parisuhteessa ja kyseinen mies on kehunut ihan maasta taivaisiin. Joka kerta leikittelee näillä :D Ja se on ihan parasta.

Että älä kuule murehdi tuollaisia! Ihan varmasti kelpaat. Ja jos jännittää ihan hirmuisesti, niin tässä vinkki: seksitouhuihin edetessä, otat ne rintsikat itse pois tai annat miehen ottaa, jonka jälkeen hierot itse tissejäsi ja saat nännit koviksi. Jos se olisi helpompi tapa näyttää paljaat rinnat miehelle, kun ne ovat silloin ns. siinä ihannetilassa. Hetken päästä saattavat toki palautua takaisin niiksi ”ketunnokiksi” mutta siinä vaiheessa meno on jo sen mukaista että et itsekään enää huomaa ;)

N21