Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudot nännit ja seksi

Vierailija
08.02.2015 |

Elikkäs olen parikymppinen nuori nainen, timmissä kunnossa ja suht hyvännäköinen...neitsyt. Neitsyys ei sinäällään ole mikään ongelma! Ongelmani ovat hyvin pienet rinnat ja ns oudot nännit, jotka elävät täysin omaa elämäänsä ja estävät minua menemästä pidemmälle miesten kanssa.

Rintojen koko ja muoto ovat vaivanneet ties kuinka monta vuotta. Olen käynyt plastiikkakirurgilla, joka sanoi, että ei suosittele leikkausta, koska rinnat muka "sopusuhtaiset muuhun vartaloon nähden ja ihan kauniit ", vaikka lääkäri myönsi, että niissä on hieman tubulaarisuutta. Rinnat reagoi kosketukseen normaalisti, nännit ovat kylmässä kovat ja supistuvat, mutta muuten rinnat näyttävät suipoilta ja alikehittyneiltä eli ts. ketunnokkatisseiltä.

Olen rintojeni suhteen hyvin epävarma, vaikka muuten täysin tyytyväinen vartalooni. Tyttöjen saunaillat ja uimahallit eivät ole minua varten. Eli en näytä rintoja muille vahingossakaan. Jos se päivä nyt joskus koittaa ni seksiä harrastaisin mielellään rintaliivit päällä, koska pelkään sitä, mitä mies ajattelee rinnoistani. Haluisin kyllä olla täysin estoton ja pystyä olemaan alasti myös muiden nähden, mutta häpeä rintojani kohtaan estää tämän kaiken :'(

Kysymys kuuluukin, että onko kuvailemani rinnat totaalinen turn off?

Ja kyllä, myönnän, että jonkin asteinen epätoivo on ajanut minut tälle palstalle :D

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat. Tissit. Ihanat.

Ei sen väliä, minkä kokoiset ne ovat. Ne ovat aina yhtä kivat.

Pääasia, että niitä saa kosketella ja suudella, jopa imeä.

Anna itsellesi mahdollisuus tuntea miehen halu niihin.

Vierailija
22/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf, mä oon kuvitellut, että tuollaiset lämpimässä löysät ja kylmässä/kiihottuneena erottuvammat nännit on ne "normaalit". Mulle tuli selkeämmin erottuvat nännit vasta imetyksen myötä, mutta löysät ne on kyllä edelleenkin, jos ei ole tilanne päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rinnat ja nännit ovat kivoja. Kun seksiin päädytään useimmiten keskinäisen asteitettaisen riisumisen kautta, niin mulle ainakin on tärkeä päästä hiplaamaan tissejä liivien avaamisen jälkeen. Pitäisin enemmän outona, ettei liivejä saisi ottaa pois. Kyllä ne rinnat ovat aina yhtä ihanat imeä ja nuolla olivat millaiset hyvänsä. Vastaan on tullut meloneista paistettuhin kananmuniin eikä koskaan ole mikään tuottanut pettymystä.

Sun kannattaa keskittyä siihen mieheen, ei rintojesi miettimiseen, kun olette lähitaisteluetisyydellä.

Vierailija
24/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtf, mä oon kuvitellut, että tuollaiset lämpimässä löysät ja kylmässä/kiihottuneena erottuvammat nännit on ne "normaalit". Mulle tuli selkeämmin erottuvat nännit vasta imetyksen myötä, mutta löysät ne on kyllä edelleenkin, jos ei ole tilanne päällä.

No itse en ole muunlaisia nännejä kokenutkaan kuin kuvailemasi. Vain tilanne päällä nöpöttävät, toki siis joillakin on lepotilassakin 'isot' nännit, mutta nekin heräävät ja kasvavat.

Vierailija
25/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:27"]Täällä kohtalotoveri myös! Elämä on täällä sitä vartem, että siitä voi nauttia ja iloita.iloitse omasta kehostasi ja jos tissit estää sen, niin käy leikkaamassa ne kuntoon!

Tiedän, että olen tehnyt näistä rinnoista turhan ison numeron elämässäni ja mun puheet saattaa tuntua todella pinnallisilta...nämä rinnat kuitenki vaikuttaa moneen eri elämän osa-alueeseeni ja kun ne tuossa nyt on 24/7 on ni ei niitä voi unohtaakaan!

Mutta olet oikeassa, että elämästä pitäisi nauttia ja iloita :)

Rinnat olisin kyllä leikkauttanu, mutta lääkäri sano et luultavasti tulisin jälkeenpäin katumaan niitä arpia, jotka leikkauksesta jäis...et parempi ois oppia elämään näiden rintojen kuin niiden arpien kaa.

Mä kyllä miehenä äänestän luomujen puolesta. Silarit vaan ovat niin epäaidot ja kummalliset koskettaessa ja ainakin tällä kokemallani silarinaisella oli ikävät arvet.

Vierailija
26/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pienistä rinnoista välitä. Olen muutenkin enemän persemies.

Vierailija
27/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Minulla oli myös tubulaariset rinnat, mutta luin aiheesta vasta raskausaikana. SIihen asti ihmettelin, miksi rintani ovat todella oudot. Kaikki seurustelukumppanini (ne muutamat, hehe) ovat rakastaneet rintojani. Päätin nuorena, että minua rintani outous ei hidasta... päätin hyväksyä ne vaikken ihan onnistunutkaan. Raskausaikana olin huolissani imetyksen onnistumisesta. Hyvin onnistui! Ja Raskausaikana rintani kehittyivät vielä, tai muuttuivat pyöreämmiksi. Imetyksen takia nänni erottuo nännipihasta ja nyt rintani näyttävät "normaaleilta", siis ei-tubulaarisilta, vaikka nännipiha onkin iso. Pidän kovasti nykyisistä rinnoistani. Tsemppiä! Jos rintojesi muoto on poikaystävälle kynnyskysymys, se poikaystävä ei todellakaan ole sinua varten.

Vierailija
28/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä paita tai toppi päällä ja sano että alle saa koskea muttei saa nostaa pois, tai sitten pidä valot pois.

Vierailija
29/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:30"]

Millä tavalla elävät omaa elämäänsä?

Minulla on sellaiset jotka oikeasti "muuttavat muotoaan" sattumanvaraisesti samoin kuin nännien koko muuttuu ja muoto. Tubulaariset. Useimmilla kai tätä tapahtuu esim. kylmässä, mutta ei yhtä monipuolisesti. T. eri

Jep juurikin näin! Kylmässä ja kosketuksesta rintani näyttää pyöreiltä, kiinteiltä ja nännit täysin normaaleilta, mutta esimerkiksi urheilun jälkeen, ku otan rintaliivit pois ni rinnat on aiva erilaiset. Ärsyttävää...

-ap

Aivan turhaan stressaat itseäsi tuollaisella, sun rinnat kuulostaa täydellisiltä ja mulle kelpaisi oikein hyvin.

Voin kertoa että kaikkien naisten rinnat näyttävät erillaisilta, saunassa kuumassa, järvessä kylmässä, aamulla herätessä, päivän rintaliiveissä nuutuneina ym.

Avokin tissit kanssa pyöristyy saunassa, nännipihatkin nousevat hieman koholleen, oikein kiihottavaa👍.

Vierailija
30/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ongelma, arvaa onko kiva olla pienimunainen mies, sille ei voi tehdä mitään.

Vierailija
31/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Olen samanikäinen kun sä ja olen stressannut samanlaisista rinnoista kun sä koko mun nuoruusiän, mutta nykyään en välitä. Olen parisuhteessa ihanan miehen kanssa joka kehuu ulkonäköäni maasta taivaisiin eikä todellakaan sano mitään pahaa rinnoistani, päin vastoin :). . Eikä kukaan aikaisemmista poikaystävistäni ole mitään pahaa sanoneet. Kyllä jokainen täysjärkinen ihminen tietää että naisia ja rintojakin on erilaisia :). Itsensä hyväksyminen on vaikeaa mutta erittäin palkitsevaa! Tsemppiä, olet hyvä juuri tuollaisena!  

Vierailija
32/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo näin miehenä kuulostavat vallan ihanilta, ei olisi mikään ongelma tehdä niihin lähempää tuttavuutta :) Olen minä monen näköisiä ja kokoisia hyvänä pitänyt ja kaikille poikkeuksetta on ollut yhteistä se että niille ilokseen suo huomiota. Enemmän häiritsee se että useimmilla naisilla tuntuu olevan joku kohta itsessään johon eivät ole tyytyväisiä ja se tyytymättömyys saa joskus käsittämättömiä mittasuhteita vaikka muut eivät asiaa huomaa eivätkä sitä edes nää jos nainen siitä puhuu. Yksikin inhosi nenäänsä joka taas minusta ei ollut poikkeava ollenkaan, oikein kaunis itseasiassa. Luuli alkuun että pilkkasin kun sanoin noin.

Vierailija
33/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo näin miehenä kuulostavat vallan ihanilta, ei olisi mikään ongelma tehdä niihin lähempää tuttavuutta :) Olen minä monen näköisiä ja kokoisia hyvänä pitänyt ja kaikille poikkeuksetta on ollut yhteistä se että niille ilokseen suo huomiota. Enemmän häiritsee se että useimmilla naisilla tuntuu olevan joku kohta itsessään johon eivät ole tyytyväisiä ja se tyytymättömyys saa joskus käsittämättömiä mittasuhteita vaikka muut eivät asiaa huomaa eivätkä sitä edes nää jos nainen siitä puhuu. Yksikin inhosi nenäänsä joka taas minusta ei ollut poikkeava ollenkaan, oikein kaunis itseasiassa. Luuli alkuun että pilkkasin kun sanoin noin.

Niinpä. Sanoin eräälle daamille, että hänellä on komea nenä. Kiitoksena sain litsarin. Ja tarkoitin ihan positivisessa mielessä kehua.

Vierailija
34/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Sanoin eräälle daamille, että hänellä on komea nenä. Kiitoksena sain litsarin. Ja tarkoitin ihan positivisessa mielessä kehua.

Sama kun sanoin eräälle naiselle että sillä on ihana pieni pehmeä pömppis kun sivelin sitä alastomana sängyllä.

Homma oli sitten sillä selvä ja taputeltu kerralla.

Vierailija
35/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan tavallisilta rinnoilta. Tuollaiset mullakin oli nuorempana, ennen lapsia, enkä tajunnut että niissä oli mitään outoa.

Vierailija
36/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta sitten en edes tiennyt termiä "tubulaarinen". Mulla vaan oli ihan kamala paine roikkuvista A-kuppiin menevistä kolmion muotoisista tisseistä isoilla nänneillä. (Ja muuten olin vartaloltani pullea, en niinlään läski mutta lyhyenläntä ja pehmeä.)

Mutta niin vaan kävi, että tapasin miehen joka sai minut uskomaan, että olen kaunis ja kelpaan just tälläisenä. Vaikka hänen kanssa ero tulikin...

Nykyään olen nelikymppinen, lihava, raskauksien muovaama. Vatsaa on, raskausarvet koristaa kehoa, tissit on raskauksien, imetysten ja lihomisen seurauksena kokoa F ja edelleen roikkuvat. Mutta itsetuntoni on ollut jo aika kauan kohdillaan, en häpeä yhtään. Tyttöjen saunaillat on ihan ok ja muutaman kerran kavereiden kanssa on sekasaunottukin ihan hyvässä hengessä (tosin en mä saunomista ja seksiä yhdistä toisiinsa, mutta että lauteilla voidaan olla ihan omana ittenämme tisseinemme, läskeinemme, pienine tai isoine karvaisine tai karvattomine vehkeinemme jne.) Ja aviomiehen kanssa seksi sujuu ja sitä on.

Kun kaiken olisi nuorempana tajunnut, niin olisi voinut muutamalta itkulta ja ahdistukselta välttyä... Mutta kaipa se vaan on niin normaalia ja tavallista tuo itsensä kanssa kipuilu, kuka mistäkin syystä.

Vierailija
37/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sun rintasi ovat sata kertaa nätimmät ja haluttavimmat kuin isot roikkuvat lollot 😍

Ole ylpeä niistä 👍

m50

Vierailija
38/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just samanmoiset rinnat kuin aloittajalla, eikä kumpikaan kumppaneistani ole vierastanut niitä. Ei entinen eikä nykyinen.

Vierailija
39/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät, ihanat naiset. Miehenä kerron teille nyt asian, joka ilmeisesti tulee uutisena joillekin teistä: miehet pitävät naisen tisseistä ensisijaisesti siksi, että ne ovat naisen tissit. Ei ole sellaista tilannetta, että tissien muoto määrittelisi naisen haluttavuuden, vaan sen määrittää ihan se kuuluisa kemia. Ja kun kemiaa on, naisen tissejä tekee mieli siinä missä pillua ja pyllyäkin.

Vierailija
40/45 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

painappa linkkiä kuvaan niin katsotaan sellaset suipot tissithän on tosi kivat esim ratsastaessa käpälöidä.