Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tietenkin se peniksen koko selittää osan esim. afrikkalaisten viehätyksestä, mutta pakko siinä on olla muutakin?

Sivut

Kommentit (53)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Noh, kun soturin näköinen, alaston ecuadorilainen puhuu sun omassa olohuoneessasi rakkaudesta, on siinä vähän parempi motivaatiotaso kuunnella kuin jotain peräkammarin persua.

Ainakin mun englantilainen mies on hyvä sängyssä ja herrasmiehen tavat aka naiset ensin. Todella huomioonottava rakastaja. myös hyvin varusteltu ;)

Rytmi. Se on totinen tosi, koolla ei ole hirveesti väliä, jos miehellä on jotain tajua kuinka naidaan rytmikkäästi. Eikä vaan tikata puksuteta eteenpäin - jyystetä.

Lannetta pitää vähän kiepauttaa, että saa sen munan hieromaan paremmin g-pistettä.

Kyllä tuon suomalainenkin mies oppii, kokemuksella.

Vierailija
Rytmi. Se on totinen tosi, koolla ei ole hirveesti väliä, jos miehellä on jotain tajua kuinka naidaan rytmikkäästi. Eikä vaan tikata puksuteta eteenpäin - jyystetä.

Lannetta pitää vähän kiepauttaa, että saa sen munan hieromaan paremmin g-pistettä.

Kyllä tuon suomalainenkin mies oppii, kokemuksella.

Ja ulkomaalainen osaa tuon taidon syntymälahjana? He he.

Osaavat myös keskustella naisen kanssa, ottavat naisen paremmin huomioon, uskaltavat koskettaa, uskaltavat olla miehiä, uskaltavat olla helliä (olematta kuitenkaan nössöjä), ovat usein miehekkäämpiä kuin suomalaiset maitonaamat, ihailevat naista ym. ym. listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Huvittaa kaikki alapeukut ulkomaisten puolestapuhujille. Aika heikko itsetuntoista sakkia :D ei kestä totuutta suomalaisista miehistä. Pakko sanoa että olen kiitollinen siitä päivästä kun oman ulkomaalaiseni löysin. Ei enää ikinä suomalaista sikaa.

Vierailija
Hyviä ja huonoja puolia. Muuta en sano. Kokemus virolaisesta.
Niin ja mä voisin vaihtaa ihan ilomielin suomalaiseen.

Vierailija

Osaavat myös keskustella naisen kanssa, ottavat naisen paremmin huomioon, uskaltavat koskettaa, uskaltavat olla miehiä, uskaltavat olla helliä (olematta kuitenkaan nössöjä), ovat usein miehekkäämpiä kuin suomalaiset maitonaamat, ihailevat naista ym. ym. listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Juuri näin, siksi mulla ulkomaalainën mies

No jaa. Makunsa kullakin sanoi koira kun persettään nuoli.

Kyllä minä nautin aivan järjettömästi rakastelusta oman suomalaisen mieheni kanssa :)

Vierailija

Huvittaa kaikki alapeukut ulkomaisten puolestapuhujille. Aika heikko itsetuntoista sakkia :D ei kestä totuutta suomalaisista miehistä. Pakko sanoa että olen kiitollinen siitä päivästä kun oman ulkomaalaiseni löysin. Ei enää ikinä suomalaista sikaa.

Suomalaista sikaa? Oletko itse suomalainen?

En oikein usko, että suomalaiset miehet olisivat muka maailman huonoimpia rakastajia ja mikä tahansa kategoriaan "ulkomaalaiset" kuuluva mies olisi parempi. Kuulostaa pikemminkin siltä, että naapurin ruoho on vihreämpää kuin oma.

Munien pituuksia:

Tämä on painotettu keskiarvo, jossa on otettu huomioon kussakin tutkimuksessa olleiden tutkittavien määrä. Eri tutkimuksia tarkasteltaessa lyhimmät näyttäisivät oleva korealaisilla (6.9 cm), jordanialaisilla (7.7 cm), nigerialaisilla (8.1 cm) ja intialaisilla (8.2 cm). Pisimmät taas ovat ranskalaisilla (10.7 cm) ja amerikkalaisilla (9.7 cm).

Vierailija

Ei ole mitään ultimaalista totuutta suomalaisista miehistä. Jos sinulla on huonoja kokemuksia suomalaisista miehistä niin kannattaisiko valita seuransa paremmin.

Ne piirit missä itse liikun, osataan kyllä käytöstavat, huomattava enemmistö ystävistäni on akateemisia. Enkä kyllä käyttäisi tuntemistani herroista nimitystä sika, sen sijaan aika sikamaista yleistää tuolla tavoin kun teet :/

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat