Miksi en saa seksi miehiltä?
Olen siis 24-vuotias, oikeustieteiden opiskelija. Olen hyvin urheilullinen, sopusuhtainen (169cm 52kg), olen nauravainen, hauska ja fiksu, vartalo on kiinteä ja naisellinen, ja olen myös siinä määrin kaunis, että tuntemattomat sanovat sitä kadulla ja ravintoloissa. Saan kyllä miehiltä huomiota - vitsailua, kohteliaisuuksia, huomionosoituksia, mutta mikä siinä on että en saa seksiä?
Ja uskokaa, kun on näin pitkä kuiva kausi, alkaa olla aika lailla valmis kenelle vain :/
PS. toivon muuten kovasti, että tää keskustelu voidaan käydä ilman, että mitään huorakorttia vedetään esiin. Jos ihminen ei peri maksua seksistä, hän ei ole huora.
Kommentit (71)
Tuskin itse olet kovin aktiivinen ollut jos et ole mitään saanut, tämäkin provo taas.
Mikset laita yhteystietoja niin tilanne korjaantuu. Mikään ei muutu itsestään. Kohta huomaat, että on 2017 ja sama tilanne.
Hei! Kuulostat ihan minulta!
Minäkin olen nuori, nätti, hyväkroppainen, akateemisesti koulutettu, vilpitön ja hyväntahtoinen luonne.
Tinder on mielestäni nolo juttu. Enkä halua iskurin kautta, siellä pyörivät nämä panomiehet. Haluan tavallista suomalaista miestä. Miksi en saa?
Mistä sä ap olet yrittänyt seksi saada? Minäkään en oikein ole osannut baarielämän kuvioita, olen pitkään käyttänyt nettiä. Ei mikään voi olla helpompiaa. Laita profiili tms iskuriin, suomi24:n, match tai mitä kaikkia näitä nyt on, ja valitse päältä parhaat. Täytyy olla jo aika avuton, jos ei osaa?
Joo ja en halua mennä baarissa miehelle sanomaan: Lähdetkö panee? T.25
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:51"]
Hei! Kuulostat ihan minulta! Minäkin olen nuori, nätti, hyväkroppainen, akateemisesti koulutettu, vilpitön ja hyväntahtoinen luonne. Tinder on mielestäni nolo juttu. Enkä halua iskurin kautta, siellä pyörivät nämä panomiehet. Haluan tavallista suomalaista miestä. Miksi en saa?
[/quote]
Ah, kohtalontoveri! Mikä mättää, kun ei kelpaa, siinäpä vasta kysymys!
ap
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:53"]
Hei! Kuulostat ihan minulta! Minäkin olen nuori, nätti, hyväkroppainen, akateemisesti koulutettu, vilpitön ja hyväntahtoinen luonne. Tinder on mielestäni nolo juttu. Enkä halua iskurin kautta, siellä pyörivät nämä panomiehet. Haluan tavallista suomalaista miestä. Miksi en saa?
[/quote]
ap
[/quote]
Ei kelpaa kun et hyväksy ketään. Laske moniko täälläkin ilmoittautui halukkaaksi. Voisitte harrastaa lesboseksiä, tarina saa onnellisen lopun.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:56"]
[/quote]
ap
[/quote]
Ei kelpaa kun et hyväksy ketään. Laske moniko täälläkin ilmoittautui halukkaaksi. Voisitte harrastaa lesboseksiä, tarina saa onnellisen lopun.
[/quote]
Ymmärrät kai, etteivät humoristiset heitot av:lla ole mitään oikeita seksitarjouksia?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:46"]
Annatko ymmärtää että olet tarjolla? Vai oletko vaan kaveri?
[/quote]
Miten mä voisin antaa ymmärtävää olevani tarjolla? Olen kuitenkin aika classy, en haluaisi suoraan vaan tokaista "no lähdetäänkö panee". Miten voisin sivistyneesti osoittaa olevani tarjolla? :)
ap
[/quote]
Tässäpä tämä... odota pari vuotta ja siirry sitten aikuisten maailmaaan.
Mistä sä ap olet yrittänyt seksi saada? Minäkään en oikein ole osannut baarielämän kuvioita, olen pitkään käyttänyt nettiä. Ei mikään voi olla helpompiaa. Laita profiili tms iskuriin, suomi24:n, match tai mitä kaikkia näitä nyt on, ja valitse päältä parhaat. Täytyy olla jo aika avuton, jos ei osaa?
[/quote]
Niin, onko vanhan kunnon fac to face -tapaamisen ajat ohi? Nettiprofiilit eivät houkuta.
ap
En jaksa nyt selittää tinderistä sen enempää, kuin että todellakin toimii. Niin minulle kuin ystävilleni. Siellähän varmasti 98% on seksiseuraa hakemassa, ja ennen tapaamista ehtii vähän tutustuakin jos haluaa. Varmasti saat niin paljon seksiä kuin vain haluat, jos teet aikeesi miehelle selväksi heti alkuunsa. Ja tietysti senkin jälkeen, mutta nopeaa ja tehokasta se on noin. En mitään yhtä toimivaa ratkaisua keksisi seksin hankkimiseen kuin tinder. Ja muunlaisenkin seuran etsimiseen se on oikein toimiva :) Mielestäni siinä ei ole mitään noloa, kaikkihan siellä on. Eikä heti siihen esittelytekstiin tarvitse kirjoittaa, että on puutteessa ja kuka tahansa kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:46"] Annatko ymmärtää että olet tarjolla? Vai oletko vaan kaveri? [/quote] Miten mä voisin antaa ymmärtävää olevani tarjolla? Olen kuitenkin aika classy, en haluaisi suoraan vaan tokaista "no lähdetäänkö panee". Miten voisin sivistyneesti osoittaa olevani tarjolla? :) ap [/quote] Tässäpä tämä... odota pari vuotta ja siirry sitten aikuisten maailmaaan.
[/quote]
Voi, olen 24-vuotias. Ehkä en sinusta vielä kovin aikuinen, mutta opiskelen, töitä teen, veroja maksan, valmistun kohta oikeustieteiden maisteriksi, ja haluan harrastaa seksiä. Olin hyvin pitkässä suhteessa koko nuoruuteni, erosin reilu vuosi sitten, ja en oikeasti osaa tätä peliä. Luulin - olin ymmärtänyt - että seksin saaminen näin naisena olisi aika helppoa. My ass, Putinin salamurhan toteuttaminenkin vaikuttaa helpommalta tehtävältä.
"Ne ajattelee ettei heillä ole mahiksia. Olet liian täydellinen."
Tämä tuntuisi eniten todennäköisimmältä , ja tietävät kuitenkin kuinka nolo tilanne tulee kun saa pakit .
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:58"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Ymmärrät kai, etteivät humoristiset heitot av:lla ole mitään oikeita seksitarjouksia?
[/quote]
Mistä sitten ajattelit saada parempia tarjouksia?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:01"]
En jaksa nyt selittää tinderistä sen enempää, kuin että todellakin toimii. Niin minulle kuin ystävilleni. Siellähän varmasti 98% on seksiseuraa hakemassa, ja ennen tapaamista ehtii vähän tutustuakin jos haluaa. Varmasti saat niin paljon seksiä kuin vain haluat, jos teet aikeesi miehelle selväksi heti alkuunsa. Ja tietysti senkin jälkeen, mutta nopeaa ja tehokasta se on noin. En mitään yhtä toimivaa ratkaisua keksisi seksin hankkimiseen kuin tinder. Ja muunlaisenkin seuran etsimiseen se on oikein toimiva :) Mielestäni siinä ei ole mitään noloa, kaikkihan siellä on. Eikä heti siihen esittelytekstiin tarvitse kirjoittaa, että on puutteessa ja kuka tahansa kelpaa.
[/quote]
Kiitos, kiva neuvo! Kaipa sinne Tinderiin pitää sitten eksyä! Kuulostaa aika hyvältä, en tiennytkään. Nyt pitää vaan keksiä joku muu esittelyteksi kuin "puutteessa ja kuka tahansa kelpaa" :D
ap
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:04"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olen varmaan vanhanaikainen höperö, mutta toivoisin saavani tarjouksen ihan kasvotusten, ei netissä jonkun ilmoituksen tai "olen puutteessa" -avautumisen takia.
ap
Mistä te naiset, jotka ette saa, haette miehiä/missä olette siis tarjolla/esillä?
Minkälaista "tavallista suomalaista miestä" haette? Missä tälläisiä miehiä näette?
Kukaan ei anna kenelle tahansa, eikä mitään "tavallista" ole olemassa.
Kelpuuttaisitteko seksisuhteeseen/kertapanoon miehen jota ette voisi hyväksyä avo-/aviopuolisoksi?
41v m
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:04"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olen varmaan vanhanaikainen höperö, mutta toivoisin saavani tarjouksen ihan kasvotusten, ei netissä jonkun ilmoituksen tai "olen puutteessa" -avautumisen takia.
ap
[/quote]
Ehkä siksi olet siinä tilanteessa. Baarista tavoitat sellaiset ihmiset ketkä niissä viihtyy. Tinder voi olla hyväkin asia.
Oletko hymyileväinen ja jutteletko miesten kanssa avoimesti? Viestitätkö tahattomasti, että sinua ei kiinnosta se toinen osapuoli? Oletko liian kaverihenkinen, niin miehet ei syty? Veikkaan kuitenkin, että sulla on vaan ollut hieman huono tuuri :). Itse sinkkuaikoina muistan, että joskus oli kausia, kun miehiä tuli ovista ja ikkunoista, mutta sitten taas kausia, kun tuntui ettei kukaan vilkaisekaan. Oisko law of attraction :P. Eiköhän sulle montakin ottajaa löydy! Tsemp!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:46"]
Annatko ymmärtää että olet tarjolla? Vai oletko vaan kaveri?
[/quote]
Miten mä voisin antaa ymmärtävää olevani tarjolla? Olen kuitenkin aika classy, en haluaisi suoraan vaan tokaista "no lähdetäänkö panee". Miten voisin sivistyneesti osoittaa olevani tarjolla? :)
ap