Onko muka ihan okei, ettei omaa puolisoaan saa tavotettua päiviin?
Menee helvetti hermo tähän tilanteeseen. Mies on paljon työmatkoilla ja jostain maailman typerimmästä syystä sillä on työpuhelin prepaid-liittymällä, eli ei onnistu soitteleminen ulkomaille jne. Olenko muka joku pirttihirmu jos toivon edes kerran pariin vuorokauteen viestiä hengissäolosta? Nytkin tilanne, ettei mitään viestiä kolmeen päivään. Oma puhelin kotona. Kusipää. Lainaisi edes joltain puhelinta. Ja ei nyt pelkkää JSSAPpia tähän. Vaan miten pitäisi asia käsitellä?
Kommentit (5)
Työnantaja antaa työpuhelimen prepaid-liittymällä? Kuulostaa vähän oudolta. Tiedät varmasti, että kyseessä on työmatka, tai edes matka?
Tuli vaan ihan mieleen se Anna-lehdessä ollut narsistimies, jolla oli toinen perhe Virossa kun pyöritti toista naista Suomessa,
huhhuh :O.
Kun kaverin mies oli intissä, niin leireille hän ei koskaan ottanut puhelinta mukaan, koska se voi mennä rikki. Kaveri oli aina ihan hajalla ku miehestä ei kuulunut mitään viikkoon (leireille saa käyttää kännykkää silloin kun ei ole ohjelmaa). Jos mun äijä olis ollut samanlainen, niin olisin pakottanut sen ostaa jonkun 3310 ja käyttämään sitä sielä leirillä.
Sillonkin kun poikaystävä on ulkomailla, niin hän tekstaa ainakin kerran päivässä. Onhan se kallista opiskelijalle, mutta pieni hinta siitä, että toinen tietää että kaikki ok.
Mun mielestä ei siis ole normaalia, ettei kuule puolisostaan pariin vuorokauteen mitään. Kyllä pitää joku puhelin olla mukana, jolla yhteyden saa. Nyt kun se tulee sieltä matkaltaa, niin keskustelette tämän läpi.
Riippuu tilanteesta. Itse olen biologi ja tehnyt töitä esim syrjäseudulla Afrikassa, kerran viikossa olin yhteydessä puolisoon (1,5 kk reissu). Asuinpaikassa ei ollut nettiä ja puhelut kännykästä hinnoissaan. Kerran viikossa oltiin ihmisten ilmoilla, silloin meilasin ja 2 kertaa tilasin puhelun.
No ei ole hyvä! Kai se edes sähköpostia voisi lähettää, että hengissä ollaan.